2008
Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažerskoekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření
SLABÁ, MarieZákladní údaje
Originální název
Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažerskoekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření
Název anglicky
Analysis of competitive market of managerial-economic universities - partial results of marketing research
Autoři
SLABÁ, Marie
Vydání
Zlín, 9 s. 2008
Nakladatel
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7318-663-0
Klíčová slova anglicky
Marketing strategy; marketing research; universities; marketing communication; Web sites
Změněno: 22. 1. 2011 18:01, Ing. Marie Slabá, Ph.D.
V originále
Tato práce poskytuje přehled o stávající situaci v oblasti segmentu vysokých škol manažersko-ekonomického zaměření s důrazem na moderní metody v marketingových aktivitách těchto institucí. Teoretická část stručně shrnuje situaci na trhu. V praktické části jsou pak prezentovány výsledky první části marketingového výzkumu autorky, který je zaměřen na porovnání marketingových aktivit vybraných manažersko-ekonomických fakult vysokých škol na území České a Slovenské republiky. Na základě získaných poznatků je provedeno srovnávací hodnocení jednotlivých institucí.