2010
			
	    
	
	
    Vliv kooperativních strategií na efektivitu jazykového vyučování
HRUŠKOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Vliv kooperativních strategií na efektivitu jazykového vyučování
	Název anglicky
The Impact of Cooperative Strategies on the Efficiency of Language Teaching
		Autoři
HRUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
			Vydání
 1. vyd. Brno, 116 s. 2010
			Nakladatel
Paido
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Odborná kniha
		Obor
50300 5.3 Education
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Kód RIV
RIV/75081431:_____/10:00000209
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			ISBN
978-80-7315-196-6
		Klíčová slova česky
cizí jazyky; jazyková výuka; efektivita kooperativních strategií; strategie vyučování; kooperativní výukové strategie; adolescence; skupina; terciární sféra
		Klíčová slova anglicky
foreign languages; language teaching; efficiency of cooperative strategies; strategies of teaching; cooperative teaching strategies; adolescence; group; tertiary sphere
		Štítky
Příznaky
Recenzováno
		
				
				Změněno: 17. 3. 2011 15:00, Věra Kostková
				
		V originále
Práce se zabývá rozdíly ve vícejazyčné kompetenci adolescentů, kteří v průběhu terciárního studia pracovali převážně kompetitivními metodami a těch, kteří pracovali na základě kooperace (s přihlédnutím k osobnostním předpokladům studentů). Výzkum je založen převážně na kvantitativním metodologickém přístupu k výzkumu problematiky kooperativních strategií, je nicméně doplněn i přístupy kvalitativními.
				Anglicky
This work puts mind to differences in a multilanguage competence of adolescents, who have been working with competent methods during a tertiary study, who has been working on a base of cooperation (with a contideration to own presumptions of students). The dissertation research is based mainly on a quantitative methodologica,approach to the research of the problem of cooperative strategies, nevertheless it is complemented with qualitative approaches too.