VOCHOZKA, Marek, Petr MULAČ a Miroslav MÁČE. Elektronický obchod : forma globalizace společnosti. Littera Scripta. České Budějovice: VŠTE v Českých Budějovicích, 2009, roč. 2, č. 1, s. 87-93. ISSN 1802-503X. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1201, author = {VOCHOZKA, Marek and MULAČ, Petr and MÁČE, Miroslav}, article_location = {České Budějovice}, article_number = {1}, keywords = {globalization; internet; marketing; communication; rapidity.}, language = {cze}, issn = {1802-503X}, journal = {Littera Scripta}, title = {Elektronický obchod : forma globalizace společnosti}, volume = {2}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 1201 AU - VOCHOZKA, Marek - MULAČ, Petr - MÁČE, Miroslav PY - 2009 TI - Elektronický obchod : forma globalizace společnosti JF - Littera Scripta VL - 2 IS - 1 SP - 87-93 EP - 87-93 PB - VŠTE v Českých Budějovicích SN - 1802503X KW - globalization KW - internet KW - marketing KW - communication KW - rapidity. N2 - Příspěvek se věnuje elektronickému obchodu jako jednomu z nejdůležitějších faktorů postupující globalizace světa. Internet je komunikačním prostředkem, který nám umožňuje komunikovat s lidmi po celém světě. Obchod pak pomáhá uspokojovat lidem jejich potřeby. Proto lidé začali využívat internet k obchodování. Zjistili, že jim internet přináší mnoho výhod v porovnání s kamennými obchody. Mohou sedět doma, dostanou veškeré dostupné informace atd. Lidé nakupují zboží vyrobené kdykoliv ve světě (pouze podle v návaznosti na uspokojení jejich potřeb). Sortiment a dostupnost zboží se na internetu mnohonásobně zvyšuje. Lidé tak díky internetu nakupují stejné zboží a používají stejné věci. Rozdíly mezi regiony mizí. Kultury jednotlivých národů se začínají podobat jedna druhé a míra globalizace se každým zvyšuje. ER -
VOCHOZKA, Marek, Petr MULAČ a Miroslav MÁČE. Elektronický obchod : forma globalizace společnosti. \textit{Littera Scripta}. České Budějovice: VŠTE v Českých Budějovicích, 2009, roč.~2, č.~1, s.~87-93. ISSN~1802-503X.
|