VÁCHAL, Jan and Petra PÁRTLOVÁ. Strategický management. 3. uprav. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2010, 116 pp. ISBN 978-80-87278-30-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Strategický management
Authors VÁCHAL, Jan and Petra PÁRTLOVÁ.
Edition 3. uprav. vyd. České Budějovice, 116 pp. 2010.
Publisher Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Original language Czech
Type of outcome Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-87278-30-7
Tags KEM2
Changed by Changed by: Věra Kostková, učo 6173. Changed: 8/3/2011 11:12.
Abstract
Tento učební text je určen studentům oboru Ekonomika podniku. Uvádí základní poznatky o strategickém řízení podniků jak z pohledu dnešního stupně rozvoje podnikové sféry, tak zejména z pohledu očekávaných změn souvisejících s vědecko-technickými a společenskými atributy 21. století, které je označováno jako století kreativity. Není pochyb, že budoucnost už nebude prostým pokračováním minulosti, ale řadou vzájemně souvisejících i nesouvisejících jevů, které se dají jen těžko předvídat. Problematikou připravenosti podniků na všechny budoucí situace, které s vysokou pravděpodobností nastanou, se zabývá strategický management.
PrintDisplayed: 25/4/2024 03:35