KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. In Expert. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. Expert. ISBN 80-247-0966-X. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{10641, author = {Kozel, Roman}, address = {Praha}, booktitle = {Expert}, edition = {1. vyd.}, location = {Praha}, isbn = {80-247-0966-X}, publisher = {Grada}, title = {Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti}, year = {2006} }
TY - CHAP ID - 10641 AU - Kozel, Roman PY - 2006 TI - Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti VL - Expert PB - Grada CY - Praha SN - 802470966X ER -
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. In \textit{Expert}. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. Expert. ISBN~80-247-0966-X.
|