KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. In Expert. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 pp. Expert. ISBN 80-247-0966-X.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti
Authors KOZEL, Roman.
Edition 1. vyd. Praha, Expert, 277 pp. Expert, 2006.
Publisher Grada
Other information
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
ISBN 80-247-0966-X
Keywords (in Czech) marketingový výzkum; marketing research
Changed by Changed by: Bc. Eva Plochová, učo 5607. Changed: 14/5/2010 07:30.
PrintDisplayed: 18/5/2024 15:35