VŠTE:S_SAD Modern Architecture - Informace o předmětu
S_SAD Modern Architecture
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchzima 2016
- Rozsah
- 0/0/0. Doporučované ukončení: z. Jiná možná ukončení: -.
- Vyučující
- Ing. arch. Filip Landa (cvičící)
- Garance
- Ing. arch. Filip Landa
Katedra stavebnictví – Ústav technicko-technologický – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Katedra stavebnictví – Ústav technicko-technologický – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- S_SAD/S01: Pá 8:00–9:30 A5, F. Landa
- Předpoklady
- FORMA(P)
ability of critical and abstract thinking - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/40, pouze zareg.: 0/40 - Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Initiation of dialogue between contemporary architecture, urbanism and art focusing on Czech architectural scene.
- Osnova
- Discursus will present foundational debates about social and technological aspects of modern architecture and the continuation of those debates into contemporary architecture.
- Literature:
- CIAM 1933 The Athens Charter
- Ch. Alexander, S. Ishikawa, M. Silverstein. A Pattern Language: Towns,Buildings, Construction
- Christopher Alexander. Notes on the sythesis of form
- Kevin Lynch. The Image of the City
- Kevin Lynch. A Theory of Good City Form
- Christian Norberg-Schulz. Genius loci
- Jan Gehl. Life Between Buildings
- Jan Gehl, Lars Gemzoe. New City Spaces
- Aldo Rossi. The architecture of the City
- Rem Koolhaas. Delirious New York
- Manuel de Solà-Morales. A Matter of Things
- Organizační formy výuky
- přednáška
seminář
cvičení
exkurze - odborná
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
skupinová výuka - kolaborace
brainstorming
kritické myšlení
- Metody hodnocení a jejich poměr
- zkouška - písemná 50 %
esej 50 %
- Informace učitele
- We will discuss all topics if they makes sense.
- Statistika zápisu (zima 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/zima2016/S_SAD