VŠTE:RLZ_ACJ_4 Anglický jazyk IV - Informace o předmětu
RLZ_ACJ_4 Anglický jazyk IV
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchléto 2023
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Frederik De Feyter, MSc (cvičící)
Mgr. Petr Sádlo (cvičící)
Mgr. Jitka Janoušková (pomocník)
Mgr. Monika Peka Kolafová (pomocník)
Mgr. Daniel Raušer (pomocník)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník)
Mgr. Libuše Turinská (pomocník) - Garance
- Mgr. Petr Sádlo
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- RLZ_ACJ_4/Z2: Ne 12. 3. 9:40–11:10 N121, 11:25–12:55 N121, 13:05–14:35 N121, So 29. 4. 8:00–9:30 N121, 9:40–11:10 N121, Ne 7. 5. 9:40–11:10 N121, 11:25–12:55 N121, 13:05–14:35 N121, P. Sádlo
RLZ_ACJ_4/S01: Čt 9:40–11:10 N007, Pá 8:00–9:30 N011, F. De Feyter
RLZ_ACJ_4/S02: Po 14:50–16:20 N121, Pá 9:40–11:10 N011, F. De Feyter - Předpoklady
- úspěšné zakončení předmětu ACJ_3 je doporučeno, ne požadováno
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Řízení lidských zdrojů (program VŠTE, RLZ) (2)
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je rozšíření znalostí studenta na úroveň odpovídající stupni B2- dle Společného referenčního rámce pro jazyky. Po úspěšném absolvování předmětu dokáže student porozumět delším promluvám a dokáže sledovat i složitější výměnu názorů. Dále porozumí i delším článkům a zprávám zabývajícími se současnými problémy. Dokáže se srozumitelně vyjadřovat k široké škále problémů a účastnit se rozhovoru plynule a spontánně. Dokáže též napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat.
- Výstupy z učení
- Rozumí delším mluveným projevům, pokud téma dostatečně zná. Podrobně rozumí textům ze svého oboru a z okruhu svých zájmů. Dokáže se srozumitelně a podrobně vyjadřovat k široké škále témat, která se vztahují k oblasti jeho zájmů a oboru studia. Umí napsat srozumitelné a podrobné texty na širokou škálu témat souvisejících s jeho zájmy a předmětem studia. Je schopen vyjádřit své názory písemně i ústně s využitím delších souvětí a složitějších gramatických struktur odpovídajících úrovni B2- dle SERRJ.
- Osnova
- 1. Trpný rod, kino 2. Dedukční modály, tělo 3. První podmínka a vedlejší věty časové, vzdělání 4. Druhá podmínka, bydlení 5. Praktická angličtina 6. Nepřímá řeč, nakupování 7. Gerundia a infinitivy, práce 8. Třetí podmínka, adjektiva a adverbia 9. Výrazy množství, elektronika, frázová slovesa 10.Praktická angličtina 11. Vztažné věty, složená podstatná jména 12. Tázací dovětky, podstatná jména 13. Opakování
- Literatura
- povinná literatura
- OXENDEN, C. a C. KOENIG-LATHAM, 2013. New English File Intermediate: Student's Book. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press. ISBN 978-0-945988-1-1.
- doporučená literatura
- MURPHY, R., 2012. English grammar in use: A self-study reference and practice book for intermediate learners of English. 4th ed. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN 978-0-521-18906-4.
- Organizační formy výuky
- seminář
cvičení
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na průběžný test 5 5 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 20 44 Příprava na závěrečný test 27 39 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 16 Celkem: 104 104 - Metody hodnocení a jejich poměr
- test - závěrečný 70 %
průběžné hodnocení 30 % - Podmínky testu
- Hodnocení pro denní a kombinované studium se skládá z~průběžného hodnocení v~průběhu semestru a písemného testu ve zkouškovém období. Celková klasifikace předmětu pro studenty denního studia, tj. body za test (70 – 0) + body z~průběžného hodnocení (30 – 0): započteno 100 - 70, možnost opakovat test 69,99 – 30, nezapočteno 29,99 – 0. Průběžné hodnocení: Průběžné hodnocení 30 % Závěrečné hodnocení: Závěrečný test přes odpovědník 70 % Student prezenční formy studia je povinen na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, splnit povinnou 70% účast. Pokud účast nebude splněná, bude student automaticky klasifikován „F“.
- Informace učitele
- Výuka bude probíhat ve třídách v prostorách vysoké školy. Pro denní studenty je účast na seminářích povinná dle směrnice o docházce. U studentů kombinované formy se docházka nesleduje. Studenti s individuálním studijním plánem vykonají průběžné hodnocení v termínu, na kterém se dohodnou s vyučujícím. Nicméně studenti mají povinnost ihned po schválení individuálního studijního plánu (ISP) kontaktovat vyučujícího, v případě, že tak student neučiní, nebude na jeho ISP brán zřetel. V případě jakýchkoliv dotazů se mohou obrátit na garanta předmětu prostřednictvím emailu: petrsadlo@mail.vstecb.cz
- Statistika zápisu (léto 2023, nejnovější)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/leto2023/RLZ_ACJ_4