VŠTE:S_N_AJL_2 English for Logistics 2 - Informace o předmětu
S_N_AJL_2 English for Logistics 2
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchléto 2019
- Rozsah
- 2/2/0. 6 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
PhDr. Jan Gregor, Ph.D. (pomocník)
Mgr. Jindřiška Kraťková (pomocník)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník)
Mgr. Věra Sládková (pomocník)
Mgr. Libuše Turinská (pomocník) - Garance
- Mgr. Daniel Raušer
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- S_N_AJL_2/S01: Út 9:40–11:10 B4, D. Raušer
- Předpoklady
- FORMA(P)
doporučené absolvování a úspěšné zakončení předmětů AJP_1, AJP_2, ADP_1 a ADP_2 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je osvojení profesně zaměřených cizojazyčných dovedností a znalostí z oblasti dopravy a přepravy, včetně gramatických pravidel, na úrovni deskriptoru Společného evropského a referenčního rámce B2 ve všech produktivních a receptivních dovednostech. Po úspěšném absolvování předmětu student/ka disponuje takovými vyjadřovacími prostředky, že dovede popsat odborně zaměřené situace, přesně postihne podstatu myšlenky nebo problému, je schopen/na se velmi dobře vyjadřovat jak v ústní, tak písemné komunikaci. Absolvent/ka dokáže zaujmout stanovisko k dané problematice v rámci níže uvedených témat (viz tematické okruhy Osnova). Pomocí relevantních jazykových prostředků je schopen/na vyjádřit poměrně detailně své názory a postoje, diskutuje o aktuálních událostech a trendech ve svém oboru a aplikuje své teoretické poznatky v praxi.
- Výstupy z učení
- Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti/ky schopni:
- porozumět hlavním myšlenkám složitých textů týkajících se konkrétních i abstraktních témat;
- komunikovat a spolupracovat s ostatními za použití odpovídajícího stupně plynulosti a přesnosti;
- vnímat i složitější názorové linie, pokud je téma relativně dobře známé;
- aktivně se účastnit diskusí, včetně odborných diskuzí v oboru logistiky;
- vysvětlit své názory či stanoviska na konkrétní témata a zároveň uvést možné výhody i nevýhody různých možností;
- vytvořit jasné a podrobné písemné texty na široký tozsah témat. - Osnova
- 1. Úvod do logistiky. Zaměstnání v logistice. 2. Pracovní činnosti v oblasti logistiky. Logistické služby. 3. Vybrané logistické zkratky. Sortiment produktů. 4. Logistika třetí strany. Služby s přidanou hodnotou. 5. Řízení a nákup (pořízení) zásob. 6. Systém plynulého zásobování CRP (Continuous Replenishment) a další vybrané metody řízení zásob. Inzerce práce. 7. Způsoby dopravy. 8. Dopravní a manipulační zařízení. 9. Typy kontejnerů. Druhy zboží. 10. Prezentace studentů. 11. Prezentace studentů. 12. Opakování
- Literatura
- povinná literatura
- GRUSSENDORF, M. English for Logistics, Student´s Book. Oxford: Oxford University Press, 2009. 94 s. ISBN 9780194579452.
- doporučená literatura
- MURPHY, R. English Grammar in Use. Cambridge: Cambridge University Press, 2004. 379 s. ISBN 3 125 3408405
- MASCULL, B. Business Vocabulary in Use Advanced. Cambridge: Cambrige University Press, 2004. 133 s. ISBN 978-0-521-5470-4
- LOWE, D. Dictionary of Transport and Logistics. London, GBR: Kogan Page Ltd., 2002. ProQuest ebrary. Web. 27 May 2015.
- Organizační formy výuky
- seminář
cvičení - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kompetice
skupinová výuka - kooperace
skupinová výuka - kolaborace
kritické myšlení
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 28 60 Příprava na závěrečný test 40 50 Příprava na ústní prezentaci 10 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 20 Celkem: 130 130 - Metody hodnocení a jejich poměr
- test - závěrečný
prezentace
Pro denní studium: Prezentace / Ústní projev 30 %
Pro denní studium: Zkouškový test 70 %
Pro kombinované studium: a) Ústní projev - nevztahuje se. b) Zkouškový test 100 % - Podmínky testu
- Celková klasifikace předmětu pro studenty: 1) Denního studia -body z~průběžného hodnocení: možno získat 0 - 30 bodů, -body za test: možno získat 0 - 70 bodů, -započteno=pouze po dosažení bodového součtu z~průběžného hodnocení a závěrečného testu v~rozmezí 70 – 100 bodů, -možnost opakovat test: při dosažení bodového součtu v~rozmezí 30 - 69,99 bodů, -nezapočteno: 0 - 29,99 bodů. 2) Kombinovaného studia -body z~průběžného hodnocení: nevztahuje se, -body za test: možno získat 0 - 100 bodů, -započteno=pouze po získání 70-100 bodů ze závěrečného testu, -možnost opakovat test: při dosažení 30 - 69,99 bodů, -nezapočteno: zisk 0 - 69,99 bodů.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- Účast na výuce ve všech formách řeší samostatná vnitřní norma VŠTE (Evidence docházky studentů na VŠTE). Pro studenty prezenční formy studia je na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, povinná 70% účast. Attendance in lessons is defined in a separate internal standard of ITB (Evidence of attendance of students at ITB). It is compulsory, except of the lectures, for full-time students to attend 70 % lesson of the subjet in a semester.
- Další komentáře
- Erasmus.
- Statistika zápisu (léto 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/leto2019/S_N_AJL_2