BSA_ACJ_2 Anglický jazyk II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
léto 2024
Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Pavlína Bartušková (cvičící)
Mgr. Ala Vida Vachušková (cvičící)
Mgr. Monika Lavičková (pomocník)
Mgr. Monika Peka Kolafová (pomocník)
Mgr. Daniel Raušer (pomocník)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník)
Garance
Mgr. Libuše Turinská
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
BSA_ACJ_2/A3: Ne 7. 4. 8:00–9:30 E4, 9:40–11:10 E4, 11:25–12:55 E4, 13:05–14:35 E4, So 18. 5. 8:00–9:30 E5, 9:40–11:10 E5, 11:25–12:55 E5, 13:05–14:35 E5, A. Vachušková
BSA_ACJ_2/S01: Út 11:25–12:55 N011, Pá 9:40–11:10 N109, P. Bartušková
Předpoklady
Doporučeno absolvování předmětu BSA_ACJ_1
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Cílem předmětu je rozšíření znalostí studenta na úroveň odpovídající stupni B1 dle Společného referenčního rámce pro jazyky. Po úspěšném absolvování předmětu dokáže student porozumět hlavním myšlenkám vysloveným spisovným jazykem o běžných tématech, se kterými se setkává v práci, ve škole, ve volném čase atd. Rozumí smyslu mnoha rozhlasových a televizních programů, které se týkají současných událostí nebo témat souvisejících s oblastmi jeho osobního či pracovního zájmu, pokud jsou vysloveny poměrně pomalu a zřetelně. Rozumí textům, které obsahují slovní zásobu často používanou v každodenním životě nebo které se vztahují k jeho práci. Rozumí popisům událostí, pocitů a přáním v osobním dopise. Umí si poradit se situacemi, které mohou nastat při cestování v oblasti, kde se tímto jazykem mluví. Dokáže se bez přípravy zapojit do hovoru o tématech, která jsou mu známá, o něž se zajímá nebo která se týkají každodenního života (např. rodiny, koníčků, práce, cestování a aktuálních událostí). Umí jednoduchým způsobem spojovat fráze, aby popsal své zážitky a události, své sny, naděje a cíle. Umí stručně odůvodnit a vysvětlit své názory a plány. Umí vyprávět příběh nebo přiblížit obsah knihy nebo filmu a vylíčit své reakce. Umí napsat souvislé texty na témata, která dobře zná nebo která ho osobně zajímají. Umí psát osobní dopisy popisující zážitky a dojmy.
Výstupy z učení
1. rozumí hlavním myšlenkám sděleným spisovným jazykem o běžných tématech,
2. rozumí textům, které obsahují slovní zásobu užívanou v běžném životě nebo které se vztahují k práci,
3. zapojí se bez přípravy do rozhovoru o tématech, která jsou mu známá, nebo která se týkají každodenního života,
4. dokáže srozumitelně vyprávět příběh nebo přiblížit obsah knihy nebo filmu a popsat své reakce,
5. píše jednoduché souvislé texty na témata, která jsou mu dobře známá nebo o která se osobně zajímá.
Osnova
  • Semináře:
  • 1. Sporty, návody, pravidla, instrukce.
  • 2. Pasivum, revize časů.
  • 3. Filmy, filmový průmysl, kultura.
  • 4.Vyprávění v minulosti.
  • 5. Vztahy, vzhled.
  • 6. Modální slovesa možnosti.
  • 7. Lidské tělo. Rady a doporučení
  • 8. Školství a vzdělávací systém.
  • 9. První typ podmínkových vět, časové věty v budoucnu, časové spojky.
  • 10. Podmínkové věty – druhá podmínka. Hypotetické situace
  • 11. Housing - typy bydlení, problémy s bydlením.
  • 12. Nepřímá řeč - oznamovací věty, otázky.
  • 13. Nakupování. Situace každodenního života.
  • 14. Svět práce.
  • 15. Gerundium vs infinitiv, slovesné vzory.
  • 16. Šťastné náhody, hypotetické situace v minulosti.
  • 17. Třetí typ podmínkových vět, slovotvorba.
  • 18. Shrnutí všech typů podmínkových vět, mixed conditionals.
  • 19. Vytváření přídavných jmen a příslovcí, pozice ve větě.
  • 20. Životní styl, digitalizace.
  • 21. Kvantifikátory, elektronika.
  • 22. Frázová slovesa.
  • 23. Moderní hrdinové. Svět kolem nás.
  • 24. Vztažné věty, složená jména.
  • 25. Záhady, tázací dovětky, otázky.
  • 26. Shrnutí učiva.
Literatura
    povinná literatura
  • LATHAM-KOENIG, CH., 2013. English File Intermediate Student’s Book. 3rd edit. Oxford: Oxford University Press. ISBN 978-0-19-451989-2.
    doporučená literatura
  • MURPHY, R., 2012. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate learners of English: with answers. 4th edit. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN 978-0-521-18906-4.
    neurčeno
  • LATHAM-KOENIG, CH., 2013. English File Intermediate Workbbook. 3rd edit. Oxford: Oxford University Press. ISBN 9780194597166.
Organizační formy výuky
seminář
tutoriál
Komplexní výukové metody
frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
brainstorming
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Příprava na průběžný test810
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál2338
Příprava na závěrečný test1938
Závěrečný test11
průběžné hodnocení11
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi5216
Celkem:104104
Metody hodnocení a jejich poměr
test - závěrečný 70 %
Průběžné hodnocení 30 %
Podmínky testu
Průběžné hodnocení

(např. ústní zkoušení, poslechový test, písemný projev, prezentace– 30 bodů (tj. 30 %)

Závěrečné hodnocení

závěrečný test – 70 bodů (tj. 70 %)

Pro úspěšné splnění předmětu je nutné v~součtu dosáhnout z~průběžného a závěrečného hodnocení minimálně 70 % za níže stanovených podmínek. V~průběžném hodnocení lze získat 30 bodů tj. 30 %. V~závěrečném hodnocení lze celkem získat 70 bodů tj. 70 %. Celková klasifikace předmětu, tj. body za závěrečné hodnocení (70 - 0) + body z~průběžného hodnocení (30 - 0): Z~100 – 70, X 69,99 - 30, N 29,99 – 0. Student prezenční formy studia je povinen na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, splnit povinnou 70% účast.

Informace učitele
https://agendaweb.org/ https://www.englisch-hilfen.de/en/ https://www.perfect-english-grammar.com/

Student prezenční formy studia je povinen na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, splnit povinnou 70% účast. Podmínkou úspěšného splnění kurzu je aktivní účast studentů a plnění zadaných úkolů

Studenti s individuálním studijním plánem (ISP) musí tuto skutečnost oznámit vyučujícímu nejpozději druhý týden semestru. Studenti s ISP musí vykonat průběžné i závěrečné hodnocení. Průběžné hodnocení se bude konat v termínu domluveném s vyučujícím skupiny. Termín musí být domluven s vyučujícím nejpozději dva týdny před ukončením výukového období. Užitečné odkazy: https://agendaweb.org/ https://www.englisch-hilfen.de/en/ https://www.perfect-english-grammar.com/
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2022, léto 2023.

BSA_ACJ_2 Anglický jazyk II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
léto 2023
Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Jitka Janoušková (cvičící)
Mgr. Libuše Turinská (cvičící)
Frederik De Feyter, MSc (pomocník)
Mgr. Monika Peka Kolafová (pomocník)
Mgr. Daniel Raušer (pomocník)
Mgr. Petr Sádlo (pomocník)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník)
Garance
Mgr. Libuše Turinská
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
BSA_ACJ_2/A2: So 25. 3. 14:50–16:20 D617, 16:30–18:00 D617, So 6. 5. 8:00–9:30 D617, 9:40–11:10 D617, 11:25–12:55 D617, Ne 21. 5. 8:00–9:30 E6, 9:40–11:10 E6, 11:25–12:55 E6, J. Janoušková
BSA_ACJ_2/S02: Út 14:50–16:20 N010, Čt 11:25–12:55 N004, J. Janoušková
Předpoklady
Doporučeno absolvování předmětu BSA_ACJ_1
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Cílem předmětu je rozšíření jazykových znalostí a dovedností studenta na úroveň odpovídající úrovni B1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Po úspěšném absolvování předmětu je student schopen porozumět hlavním myšlenkám srozumitelné spisovné informace týkající se každodenních témat, se kterými se pravidelně setkává v životě – ve škole, práci, volném čase, apod. Student zvládá většinu komunikačních situací, které mohou nastat při cestování v zemích a oblastech, kde lidé mluví anglickým jazykem. Absolvent předmětu dále dokáže napsat jednoduchý souvislý text na téma, které zná, nebo témata, která ho zajímají. Je schopen popsat své zážitky, sny, naděje a cíle, umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány. V ústním i písemném projevu se mohou vyskytovat nepřesnosti (stylistické, lexikální či gramatické), které ale nebrání porozumění. Cílem je další rozvoj komunikačních dovedností a sjednocení znalostí studentů na úroveň B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Důraz je přitom kladen především na rozvoj dialogických kompetencí, na porozumění textům a na komunikační dovednosti spojené se schopností konverzovat na běžná témata.
Výstupy z učení
1. rozumí hlavním myšlenkám sděleným spisovným jazykem o běžných tématech,
2. rozumí textům, které obsahují slovní zásobu užívanou v běžném životě nebo které se vztahují k práci,
3. zapojí se bez přípravy do rozhovoru o tématech, která jsou mu známá, nebo která se týkají každodenního života,
4. dokáže srozumitelně vyprávět příběh nebo přiblížit obsah knihy nebo filmu a popsat své reakce,
5. píše jednoduché souvislé texty na témata, která jsou mu dobře známá nebo o která se osobně zajímá.
Osnova
  • Semináře:
  • 1. Konverzační témata používaná při seznámení, infinitiv, sloveso + infinitiv.
  • 2. Použití gerundia, slovesné vazby s gerundiem, zájmy, pocit štěstí.
  • 3. Učení se cizích jazyků, způsobová slovesa (must, mustn't, have to, don't have to), formální email.
  • 4. V lékárně, běžné nemoci a zdravotní problémy, have got.
  • 5. Mluvení o svých problémech a pocitech a jak někomu poradit, slovo should.
  • 6. Vazby se slovesem get, větný přízvuk.
  • 7. Podmínkové věty – první podmínka, Murphyho zákony.
  • 8. „Matoucí“ slovesa. Problémy na dovolené.
  • 9. Příslovce způsobu, rytmus ve větě, přivlastňovací zájmena, použití příslovcí v psaném projevu.
  • 10. Podmínkové věty – druhá podmínka, nebezpečná zvířata, problémy se zvířaty, slovní přízvuk.
  • 11. Strachy, fobie a jejich léčení, předpřítomný čas prostý + for, since.
  • 12. Osobnosti populární hudby, biografie.
  • 13. Rozdíl mezi předpřítomným časem a minulým časem, psaní biografie.
  • 14. Orientace ve městě, popis cesty, hromadná doprava, omluvy.
  • 15. Vynálezy, objevy, trpný rod.
  • 16. Předměty na základní a střední škole. Školní hodnocení známých osobností, vazba used to.
  • 17. Rozhodnost a nerozhodnost, might/might not (možnost), slovotvorba.
  • 18. Sport, vyjádření pohybu, prohra ve sportu. Psaní úvahy.
  • 19. Ranní ptáčata a noční sovy. Frázová slovesa, pořádek slov ve větě.
  • 20. Náhody a podobnosti, so/neither + pomocná slovesa.
  • 21. Telefonování, reakce na novinky.
  • 22. Zvláštní události ve světě. Předminulý čas.
  • 23. Drby. Vazby se slovy say/tell. Nepřímá řeč.
  • 24. Otázky bez pomocných sloves. Všeobecné znalosti – kvíz.
  • 25. Shrnutí slovesných časů.
  • 26. Shrnutí učiva.
Literatura
    povinná literatura
  • OXENDEN, C., C. KOENIG LATHAM and P. SELINGSON, 2019. English File Pre-Intermediate Student´s Book - 3rd Edition. Oxford: Oxford University Press. ISBN 9780194598439.
    doporučená literatura
  • MURPHY, R., 2007. Essential Grammar in Use. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN 978-0-521-67543-7.
  • BLOOM, B. and V. SMIDOWICZ, 2005. City&Guilds International English for Speakers of Other Languages 3 - Achiever Student's Book. London: City&Guilds. ISBN 9780851931630.
  • MURPHY, R., 2015. English Grammar in Use - 4th edition with answers. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN 978-0-521-18906-4.
Organizační formy výuky
seminář
tutoriál
Komplexní výukové metody
frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
brainstorming
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál3048
Příprava na závěrečný test2038
Závěrečný test11
průběžné hodnocení11
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi5216
Celkem:104104
Metody hodnocení a jejich poměr
test - závěrečný 70 %
Průběžné hodnocení 30 %
Podmínky testu
Průběžné hodnocení

(např. ústní zkoušení, poslechový test, písemný projev, prezentace– 30 bodů (tj. 30 %)

Závěrečné hodnocení

závěrečný test – 70 bodů (tj. 70 %)

Pro úspěšné splnění předmětu je nutné v~součtu dosáhnout z~průběžného a závěrečného hodnocení minimálně 70 % za níže stanovených podmínek. V~průběžném hodnocení lze získat 30 bodů tj. 30 %. V~závěrečném hodnocení lze celkem získat 70 bodů tj. 70 %. Celková klasifikace předmětu, tj. body za závěrečné hodnocení (70 - 0) + body z~průběžného hodnocení (30 - 0): Z~100 – 70, X 69,99 - 30, N 29,99 – 0. Student prezenční formy studia je povinen na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, splnit povinnou 70% účast. Pokud účast nebude splněná, bude student automaticky klasifikován „F“.

Informace učitele
https://agendaweb.org/ https://www.englisch-hilfen.de/en/ https://www.perfect-english-grammar.com/

Student prezenční formy studia je povinen na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, splnit povinnou 70% účast. Podmínkou úspěšného splnění kurzu je aktivní účast studentů a plnění zadaných úkolů

Studenti s individuálním studijním plánem (ISP) musí tuto skutečnost oznámit vyučujícímu nejpozději druhý týden semestru. Studenti s ISP musí vykonat průběžné i závěrečné hodnocení. Průběžné hodnocení v podobě vytvořené a ODPREZENTOVANÉ odborné prezentace na zadané téma se bude konat v termínu domluveném s vyučujícím skupiny. Termín musí být domluven s vyučujícím nejpozději dva týdny před ukončením výukového období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2022, léto 2024.

BSA_ACJ_2 Anglický jazyk II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
léto 2022
Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Mgr. Karim Sidibe (cvičící)
Mgr. Monika Peka Kolafová (pomocník)
Mgr. Petr Sádlo (pomocník)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník)
Garance
Mgr. Libuše Turinská
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
BSA_ACJ_2/A1: So 26. 2. 9:40–11:10 A2, 11:25–12:55 A2, 13:05–14:35 A2, So 19. 3. 14:50–16:20 A2, 16:30–18:00 A2, So 23. 4. 11:25–12:55 A2, 13:05–14:35 A2, 14:50–16:20 A2, D. Raušer
BSA_ACJ_2/S01: St 8:00–9:30 D617, Pá 11:25–12:55 N006, K. Sidibe
Předpoklady
Doporučeno absolvování předmětu BSA_ACJ_1
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Cílem předmětu je rozšíření jazykových znalostí a dovedností studenta na úroveň odpovídající úrovni B1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Po úspěšném absolvování předmětu je student schopen porozumět hlavním myšlenkám srozumitelné spisovné informace týkající se každodenních témat, se kterými se pravidelně setkává v životě – ve škole, práci, volném čase, apod. Student zvládá většinu komunikačních situací, které mohou nastat při cestování v zemích a oblastech, kde lidé mluví anglickým jazykem. Absolvent předmětu dále dokáže napsat jednoduchý souvislý text na téma, které zná, nebo témata, která ho zajímají. Je schopen popsat své zážitky, sny, naděje a cíle, umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány. V ústním i písemném projevu se mohou vyskytovat nepřesnosti (stylistické, lexikální či gramatické), které ale nebrání porozumění. Cílem je další rozvoj komunikačních dovedností a sjednocení znalostí studentů na úroveň B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Důraz je přitom kladen především na rozvoj dialogických kompetencí, na porozumění textům a na komunikační dovednosti spojené se schopností konverzovat na běžná témata.
Výstupy z učení
1. rozumí hlavním myšlenkám sděleným spisovným jazykem o běžných tématech,
2. rozumí textům, které obsahují slovní zásobu užívanou v běžném životě nebo které se vztahují k práci,
3. zapojí se bez přípravy do rozhovoru o tématech, která jsou mu známá, nebo která se týkají každodenního života,
4. dokáže srozumitelně vyprávět příběh nebo přiblížit obsah knihy nebo filmu a popsat své reakce,
5. píše jednoduché souvislé texty na témata, která jsou mu dobře známá nebo o která se osobně zajímá.
Osnova
  • Semináře:
  • 1. Konverzační témata používaná při seznámení, infinitiv, sloveso + infinitiv.
  • 2. Použití gerundia, slovesné vazby s gerundiem, zájmy, pocit štěstí.
  • 3. Učení se cizích jazyků, způsobová slovesa (must, mustn't, have to, don't have to), formální email.
  • 4. V lékárně, běžné nemoci a zdravotní problémy, have got.
  • 5. Mluvení o svých problémech a pocitech a jak někomu poradit, slovo should.
  • 6. Vazby se slovesem get, větný přízvuk.
  • 7. Podmínkové věty – první podmínka, Murphyho zákony.
  • 8. „Matoucí“ slovesa. Problémy na dovolené.
  • 9. Příslovce způsobu, rytmus ve větě, přivlastňovací zájmena, použití příslovcí v psaném projevu.
  • 10. Podmínkové věty – druhá podmínka, nebezpečná zvířata, problémy se zvířaty, slovní přízvuk.
  • 11. Strachy, fobie a jejich léčení, předpřítomný čas prostý + for, since.
  • 12. Osobnosti populární hudby, biografie.
  • 13. Rozdíl mezi předpřítomným časem a minulým časem, psaní biografie.
  • 14. Orientace ve městě, popis cesty, hromadná doprava, omluvy.
  • 15. Vynálezy, objevy, trpný rod.
  • 16. Předměty na základní a střední škole. Školní hodnocení známých osobností, vazba used to.
  • 17. Rozhodnost a nerozhodnost, might/might not (možnost), slovotvorba.
  • 18. Sport, vyjádření pohybu, prohra ve sportu. Psaní úvahy.
  • 19. Ranní ptáčata a noční sovy. Frázová slovesa, pořádek slov ve větě.
  • 20. Náhody a podobnosti, so/neither + pomocná slovesa.
  • 21. Telefonování, reakce na novinky.
  • 22. Zvláštní události ve světě. Předminulý čas.
  • 23. Drby. Vazby se slovy say/tell. Nepřímá řeč.
  • 24. Otázky bez pomocných sloves. Všeobecné znalosti – kvíz.
  • 25. Shrnutí slovesných časů.
  • 26. Shrnutí učiva.
Literatura
    povinná literatura
  • OXENDEN, C., C. KOENIG LATHAM and P. SELINGSON, 2019. English File Pre-Intermediate Student´s Book - 3rd Edition. Oxford: Oxford University Press. ISBN 9780194598439.
    doporučená literatura
  • MURPHY, R., 2015. English Grammar in Use - 4th edition with answers. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN 978-0-521-18906-4.
  • BLOOM, B. and V. SMIDOWICZ, 2005. City&Guilds International English for Speakers of Other Languages 3 - Achiever Student's Book. London: City&Guilds. ISBN 9780851931630.
  • MURPHY, R., 2007. Essential Grammar in Use. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN 978-0-521-67543-7.
Organizační formy výuky
seminář
tutoriál
Komplexní výukové metody
frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
brainstorming
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál3048
Příprava na závěrečný test2038
Závěrečný test11
průběžné hodnocení11
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi5216
Celkem:104104
Metody hodnocení a jejich poměr
test - závěrečný 70 %
Průběžné hodnocení 30 %
Podmínky testu
Průběžné hodnocení

(např. ústní zkoušení, poslechový test, písemný projev, prezentace– 30 bodů (tj. 30 %)

Závěrečné hodnocení

závěrečný test – 70 bodů (tj. 70 %)

Pro úspěšné splnění předmětu je nutné v~součtu dosáhnout z~průběžného a závěrečného hodnocení minimálně 70 % za níže stanovených podmínek. V~průběžném hodnocení lze získat 30 bodů tj. 30 %. V~závěrečném hodnocení lze celkem získat 70 bodů tj. 70 %. Celková klasifikace předmětu, tj. body za závěrečné hodnocení (70 - 0) + body z~průběžného hodnocení (30 - 0): Z~100 – 70, X 69,99 - 30, N 29,99 – 0. Student prezenční formy studia je povinen na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, splnit povinnou 70% účast. Pokud účast nebude splněná, bude student automaticky klasifikován „F“.

Informace učitele
https://agendaweb.org/ https://www.englisch-hilfen.de/en/ https://www.perfect-english-grammar.com/

Student prezenční formy studia je povinen na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, splnit povinnou 70% účast. Podmínkou úspěšného splnění kurzu je aktivní účast studentů a plnění zadaných úkolů

Studenti s individuálním studijním plánem (ISP) musí tuto skutečnost oznámit vyučujícímu nejpozději druhý týden semestru. Studenti s ISP musí vykonat průběžné i závěrečné hodnocení. Průběžné hodnocení v podobě vytvořené a ODPREZENTOVANÉ odborné prezentace na zadané téma se bude konat v termínu domluveném s vyučujícím skupiny. Termín musí být domluven s vyučujícím nejpozději dva týdny před ukončením výukového období. V případě jakýchkoli dotazů se obraťte na garanta předmětu, Mgr. L.Turinskou (turinska@mail.vstecb.cz)
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2023, léto 2024.

BSA_ACJ_2 Anglický jazyk II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zima 2023

Předmět se v období zima 2023 nevypisuje.

Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Garance
Mgr. Libuše Turinská
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2022, léto 2023, léto 2024.

BSA_ACJ_2 Anglický jazyk II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zima 2022

Předmět se v období zima 2022 nevypisuje.

Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Garance
Mgr. Libuše Turinská
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2022, léto 2023, léto 2024.

BSA_ACJ_2 Anglický jazyk II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zima 2021

Předmět se v období zima 2021 nevypisuje.

Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Garance
Mgr. Libuše Turinská
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2022, léto 2023, léto 2024.