VŠTE:BPE_ACJ_4 Anglický jazyk IV - Informace o předmětu
BPE_ACJ_4 Anglický jazyk IV
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchléto 2022
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Olga Kendall (cvičící)
Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Mgr. Petr Sádlo (cvičící)
Mgr. Libuše Turinská (cvičící)
Mgr. Monika Peka Kolafová (pomocník)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník) - Garance
- Mgr. Petr Sádlo
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- BPE_ACJ_4/E1: Ne 27. 2. 14:50–16:20 A2, 16:30–18:00 A2, Ne 6. 3. 8:00–9:30 A2, 9:40–11:10 A2, 11:25–12:55 A2, Ne 24. 4. 8:00–9:30 A2, 9:40–11:10 A2, 11:25–12:55 A2, D. Raušer
BPE_ACJ_4/S01: St 9:40–11:10 B5, Čt 11:25–12:55 N010, P. Sádlo
BPE_ACJ_4/S02: St 14:50–16:20 E5, Čt 14:50–16:20 N214, O. Kendall, L. Turinská
BPE_ACJ_4/S03: St 16:30–18:00 E5, Čt 11:25–12:55 N011, O. Kendall - Předpoklady
- ACJ_1a Anglický jazyk I && ACJ_2a Anglický jazyk II
úspěšné zakončení předmětu ACJ_3 je doporučeno, ne požadováno - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Podniková ekonomika (program VŠTE, B_PE) (2)
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je rozšíření znalostí studenta na úroveň odpovídající stupni B2- dle Společného referenčního rámce pro jazyky. Po úspěšném absolvování předmětu dokáže student porozumět delším promluvám a dokáže sledovat i složitější výměnu názorů. Dále porozumí i delším článkům a zprávám zabývajícími se současnými problémy. Dokáže se srozumitelně vyjadřovat k široké škále problémů a účastnit se rozhovoru plynule a spontánně. Dokáže též napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat.
- Výstupy z učení
- Rozumí delším mluveným projevům, pokud téma dostatečně zná. Podrobně rozumí textům ze svého oboru a z okruhu svých zájmů. Dokáže se srozumitelně a podrobně vyjadřovat k široké škále témat, která se vztahují k oblasti jeho zájmů a oboru studia. Umí napsat srozumitelné a podrobné texty na širokou škálu témat souvisejících s jeho zájmy a předmětem studia. Je schopen vyjádřit své názory písemně i ústně s využitím delších souvětí a složitějších gramatických struktur odpovídajících úrovni B2- dle SERRJ.
- Osnova
- Semináře
- 1. Harmonie pracovního a soukromého života.
- 2. Quantifiers (vyjádření množství a míry).
- 3. Rozdíly mezi muži a ženami (záliby, volný čas, práce).
- 4. Členy.
- 5. Svět práce.
- 6. Tvoření podstatných jmen.
- 7. Pracovní porady.
- 8. Vytváření životopisu.
- 9. Formální dopisy.
- 10. Nepřímá řeč.
- 11. Nakupování a stížnosti.
- 12. Nepřímá řeč.
- 13. Filmy.
- 14. Pasivum.
- 15. Slavní lidé.
- 16. Vztažné věty – defining, non-defining, psaní čárek.
- 17. Zprávy.
- 18. Tvorba přídavných jmen a příslovců.
- 19. Předtuchy, pověry.
- 20. Třetí podmínka.
- 21. Detektivní záhady.
- 22. Tázací dovětky.
- 23. Televize.
- 24. Frázová slovesa.
- 25. Jak napsat článek.
- 26. Složená podstatná jména.
- Literatura
- povinná literatura
- OXENDEN, C. a C. KOENIG-LATHAM, 2013. New English File Intermediate: Student's Book. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press. ISBN 978-0-19-451989-2.
- doporučená literatura
- MURPHY, R., 2012. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate learners of English. 4th edit. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN9 780194519892.
- Organizační formy výuky
- seminář
cvičení
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
projektová výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na průběžný test 5 5 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 20 44 Příprava na závěrečný test 27 39 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 16 Celkem: 104 104 - Metody hodnocení a jejich poměr
- test - závěrečný 70 %
Písemné/Ústní zkoušení 30 % - Podmínky testu
- Hodnocení pro denní a kombinované studium se skládá z~průběžného hodnocení v~průběhu semestru a písemného testu ve zkouškovém období. Celková klasifikace předmětu pro studenty denního studia, tj. body za test (70 – 0) + body z~průběžného hodnocení (30 – 0): započteno 100 - 70, možnost opakovat test 69,99 – 30, nezapočteno 29,99 – 0. .
- Informace učitele
- Výuka bude probíhat ve třídách v prostorách vysoké školy. Pro denní studenty je účast na seminářích povinná dle směrnice o docházce. U studentů kombinované formy se docházka nesleduje. Studenti s individuálním studijním plánem vykonají průběžné hodnocení v termínu, na kterém se dohodnou s vyučujícím. Nicméně studenti mají povinnost ihned po schválení individuálního studijního plánu (ISP) kontaktovat vyučujícího, v případě, že tak student neučiní, nebude na jeho ISP brán zřetel. V případě jakýchkoliv dotazů se mohou obrátit na garanta předmětu prostřednictvím emailu: petrsadlo@mail.vstecb.cz
- Statistika zápisu (léto 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/leto2022/BPE_ACJ_4