Publications by the following author: Ing. Petr Mulač, Ph.D. (učo 4061)
  • KOTOVA, Larissa; Maxim PONOMAREV; Petr MULAČ and Věra MULAČOVÁ. Impact of the Financial Crisis on the European Labour Market. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2014, Neuveden, No 2, p. 10-20. ISSN 1805-9112. info

  • MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. Podnikatelské prostředí a konkurenceschopnost (Business environment and Czech Republic competitiveness). In Konkurence: sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2014, p. 155-163. ISBN 978-80-87035-91-7. info

  • MULAČ, Petr and Věra MULAČOVÁ. Výsledky dotazníkového šetření k řízení kvality českých neuniverzitních vysokých škol (The results of the survey regarding quality management of Czech non-universities). In Konkurence: sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2014, p. 165-173. ISBN 978-80-87035-91-7. info

  • MULAČOVÁ, Věra; Petr MULAČ; Petra BEDNÁŘOVÁ; Lukáš KUČERA; Vendula SIMOTOVÁ and Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století (Trade Business in the 21st Century). 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 520 pp. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4. info

  • MULAČ, Petr and Věra MULAČOVÁ. Současné přístupy k financování vysokých škol v zemích EU (Recent higher education institutions funding attitudes within EU countries). Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, roč. 6, No 1, p. 107-115. ISSN 1802-503X. info

  • MULAČOVÁ, Věra; Petr MULAČ; Larissa KOTOVA and Maxim PONOMAREV. Trends of European labour market development in crisis and post crises period. Innovacii i investicii. Moskva, 2013, No 7, p. 114-121. ISSN 2307-180X. info

  • MULAČ, Petr; Marek VOCHOZKA and Věra MULAČOVÁ. Biznes-ekonomika I : osnovy učebnoj programmy dlja studentov kombinirovannoj formy obučenija (přel. z čes. orig.). 1-oje izd. Češskije Budejovice: Techničesko-ekonomičeskij institut Češskije Budejovice, 2012, 114 pp. ISBN 978-80-7468-034-2. info

  • VOCHOZKA, Marek and Petr MULAČ. Finanční řízení. In Podniková ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 570 pp. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4372-1. info

  • MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. Obchodní podnikání II : studijní opora pro kombinované studium. 2. aktualiz. a dop. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, 81 pp. ISBN 978-80-7468-023-6. info

  • MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. Pareto analýza v ekonomickém rozhodování (Pareto Analysis in Business Decision Making). In Konference - Matematika v ekonomické praxi : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, p. 147-154. ISBN 978-80-87035-62-7. info

  • VOCHOZKA, Marek; Hana EZROVÁ; Tomáš KAFKA; Petr MULAČ; Věra MULAČOVÁ; Ludmila OPEKAROVÁ; Petra PÁRTLOVÁ; Jiří TUČEK and Jan VÁCHAL. Podniková ekonomika (Business Economics). 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2012, 570 pp. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4372-1. info

  • MULAČ, Petr and Marek VOCHOZKA. Advantages od Schmalenbach’s Company Evaluation Method. In Market Failure – the Role of Government and Enterprise Economy. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 7 pp. ISBN 978-80-87278-65-9. info

  • VOCHOZKA, Marek and Petr MULAČ. Bankrotní modely v podmínkách České republiky (Bankruptcy models in the Czech Republic). Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, roč. 4, No 1, p. 121-130. ISSN 1802-503X. info

  • MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. Consumer perception of private label brands in the Czech Republic. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, roč. 4, No 2, p. 43-52. ISSN 1802-503X. info

  • MULAČ, Petr and Věra MULAČOVÁ. Consumer Perception of Private Label Brands in the Czech Republic. In Market Failure – the Role of Government and Enterprise Economy. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 21 pp. ISBN 978-80-87278-65-9. info

  • VOCHOZKA, Marek and Petr MULAČ. Finanční řízení podniku I : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 171 pp. ISBN 978-80-87278-81-9. info

  • VOCHOZKA, Marek and Petr MULAČ. Finanční řízení podniku II : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 135 pp. ISBN 978-80-87278-82-6. info

  • MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. Obchodní podnikání I: Studijní opora pro kombinované studium (Trade Business I). 2. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 60 pp. ISBN 978-80-87278-66-6. info

  • MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. Privátní značka - nástroj konkurenčního soupeření maloobchodu (Private labels - means of competitor's contest in retail). In Hana Vojáčková. KONKURENCE 2011. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2011, p. 153-162. ISBN 978-80-87035-36-8. info

  • MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. Zadluženost českých domácností a finanční krize (Czech Households’ Indebtedness within Financial Crisis). AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd. České Budějovice: VŠERS, 2011, roč. VIII, No 1, p. 18-24. ISSN 1214-4967. info

  • OPEKAROVÁ, Ludmila; Věra MULAČOVÁ and Petr MULAČ. European Concept of Sustainability and Environment for Retail. In Udržitelný rozvoj v evropských regionech. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2010, p. 152 - 161. Studia I. ISBN 978-80-86708-90-4. info

  • VOCHOZKA, Marek and Petr MULAČ. Hodnocení hospodaření Vodafone Czech Republic a.s. v letech 2003-2006 (Evaluation of Financial situation of Vodafone Czech Republic, Inc. in the years 2003-2006). In Konkurence-Teoretické a praktické aspekty. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2010, p. 199-215, 16 pp. ISBN 978-80-87035-30-6. info

  • MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. Obchodní podnikání II : studijní opora pro kombinované studium (Trade activity II). 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2010, 73 pp. ISBN 978-80-87278-58-1. info

  • MULAČ, Petr; Marek VOCHOZKA and Věra MULAČOVÁ. Podniková ekonomika I : studijní opora pro kombinované studium (Business Economics I). České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2010, 102 pp. ISBN 978-80-87278-52-9. info

  • MULAČ, Petr; Marek VOCHOZKA and Věra MULAČOVÁ. Podniková ekonomika II : studijní opora pro kombinované studium (Business Economics II). České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2010, 110 pp. ISBN 978-80-87278-56-7. info

  • MULAČOVÁ, Věra; Ludmila OPEKAROVÁ and Petr MULAČ. Společenská odpovědnost firem v maloobchodě (Corporate and Social Responsibility in Retail). Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2010, roč. 3, 1-2, p. 178-187. ISSN 1802-503X. info

  • MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. Analýza konkurence jakou součást marketingové situační analýzy (Competition analysis as a part of marketing situation analysis). In Konkurence - teoretické a praktické aspekty. Jihlava: VŠPJ, 2009, p. 205 - 211, 8 pp. ISBN 978-80-87035-23-8. info

  • VOCHOZKA, Marek and Petr MULAČ. Application of credibility and bankruptcy models on the example of T-mobile,Inc.in the years 2003-2007. In Sborník příspěvků z konference " Podniková výkonnost a její faktory". Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2009, p. 114-121. ISBN 978-80-87035-28-3. info

  • VOCHOZKA, Marek and Petr MULAČ. Efficiency and Management of Public Authorities. In Economies of Central and Eastern Europe: Convergence, Opportunities and Challenges. Tallinn: Tallinn University of Technology, 2009, 17 pp. ISBN 978-9949-430-28-4. info

  • VOCHOZKA, Marek and Petr MULAČ. Ekonomická přidaná hodnota a její interpretace (Economic Value Added and its interpretation). In Sborník příspěvků z odborného semináře Katedry managementu a marketingu. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2009, 10 pp. ISBN 978-80-87278-07-9. info

  • VOCHOZKA, Marek and Petr MULAČ. Ekonomické versus finanční metody hodnocení investic (Economical versus financial methods of investment valuation). In Revitalizace Orlické nádrže 2009. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2009, 13 pp. ISBN 978-80-87278-29-1. info

  • VOCHOZKA, Marek; Petr MULAČ and Miroslav MÁČE. Elektronický obchod : forma globalizace společnosti (E-commerce : form of society's globalization). Littera Scripta. České Budějovice: VŠTE v Českých Budějovicích, 2009, vol. 2, No 1, p. 87-93. ISSN 1802-503X. info

  • WALTEROVÁ, Dana; Petr MULAČ and Jiří TUČEK. Evropská měnová integrace (European monetary integration). Littera Scripta. České Budějovice: VŠTE v Českých Budějovicích, 2009, vol. 2, č. 1, p. 109-119. ISSN 1802-503X. info

  • MULAČ, Petr; Marek VOCHOZKA and Dana WALTEROVÁ. Financování terciárního vzdělávání v ČR v kontextu evropského vývoje (Financing the Tertiary Education in the Czech Republic in European Context). Littera Scripta. České Budějovice: VŠTE v Českých Budějovicích, 2009, roč. 2, No 1, p. 43-52. ISSN 1802-503X. info

  • MULAČ, Petr; Marek VOCHOZKA and Ludmila OPEKAROVÁ. Kvalita českých vysokých škol v systému financování (Quality of Higher Education in Financing System in the Czech Republic). Littera Scripta. České Budějovice: VŠTE v Českých Budějovicích, 2009, roč. 2, No 1, 12 pp. ISSN 1802-503X. info

  • MULAČ, Petr and Věra MULAČOVÁ. Obchodní činnost (Trade activities). České Budějovice: VŠTE, 2009, 34 pp. ISBN 978-80-87278-11-6. info

  • MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. Obchodní podnikání I (Trade Business I). České Budějovice: VŠTE, 2009, 62 pp. ISBN 978-80-87278-12-3. info

  • MULAČ, Petr; Marek VOCHOZKA and Věra MULAČOVÁ. Podniková ekonomika. České Budějovice, 2009, 228 pp. ISBN 978-80-87278-14-7. info

  • MULAČ, Petr; Marek VOCHOZKA and Věra MULAČOVÁ. Podniková ekonomika. 2. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2009, 176 pp. ISBN 978-80-87278-25-3. info

  • MULAČ, Petr; Marek VOCHOZKA and Věra MULAČOVÁ. Podniková ekonomika : sbírka příkladů. 1st ed. České Budějovice, 2009, 179 pp. ISBN 978-80-87278-26-0. info

  • VOCHOZKA, Marek and Petr MULAČ. Predikce vývoje společnosti Bernard,a.s. na základě výsledků vybraných bankrotních a bonitních modelů (Prediction of Development of Bernard Company on the Basis of Selected Bankruptcy and Creditworthy Models). AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd. 2009, vol. 6, 3/2009, 8 pp. ISSN 1214-4967. info

  • MULAČ, Petr and Marek VOCHOZKA. Problémyaplikace ekonomické přidané hodnoty při oceňování podniků (Problems of Application of Economic Value Added for Enterprises Appraising). AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd. 2009, vol. 6, 3/2009, 6 pp. ISSN 1214-4967. info

  • MULAČ, Petr and Věra MULAČOVÁ. Projekt I - Ekonomika (Project I - Business Administration). České Budějovice: VŠTE, 2009, 22 pp. ISBN 978-80-87278-15-4. info

  • VOCHOZKA, Marek and Petr MULAČ. Rating of the national corporation Budweiser Budvar in the years 2003 - 2006. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2009, vol. 2, No 2, 15 pp. ISSN 1802-503X. info

  • VOCHOZKA, Marek and Petr MULAČ. Využití koeficientu fixní technické efektivnosti při finanční analýze organizační složek státu. In Recenzované CD abstraktů z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2009. 2009. ISBN 978-80-7318-811-5. info

  • VOCHOZKA, Marek and Petr MULAČ. Využití koeficientu fixní technické efektivnosti při finanční analýze organizační složek státu. In CD s recenzovanými příspěvky z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2009. Zlín, 2009, 9 pp. ISBN 978-80-7318-812-2. info

  • OPEKAROVÁ, Ludmila; Petr MULAČ and Jiří TUČEK. Vzdělání - statek soukromý nebo veřejný (Education - public goods or private goods). Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2009, vol. 2, No 1, 8 pp. ISSN 1802-503X. info

  • BEDNÁŘOVÁ, Petra and Petr MULAČ. Zkreslování hodnoty podniků vyloučením majetkového ocenění (Distortion of Enterprise Value by Exclusion of Property Assessment). AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd. 2009, vol. 6, 3/2009, 6 pp. ISSN 1214-4967. info

  • MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. Změny v marketingovém mixu současného maloobchodu (Marketing mix changes). Littera Scripta. České Budějovice: VŠTE, 2009, vol. 2, No 1, p. 65-70. ISSN 1802-503X. info

  • MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. Implementace modulárního systému v profesně orientovaném terciálním vzdělávání v ČR (Implementation of modular system in the non-university higher education sector in the CR). In Modulární systémy ve vysokoškolském studiu. Ostrava: Ostravská univerzita, 2008, p. 47-51. ISBN 978-80-7368-438-9. info

  • MULAČ, Petr and Věra MULAČOVÁ. Irské přístupy k zajištění kvality vysokého profesního vzdělávání jako inspirace pro neuniverzitní sektor v České Republice (Irish Approaches to the Ensurance of the University Professional Education). Littera Scripta. České Budějovice: VŠTE v Českých Budějovicích, 2008, vol. 1, No 1, 13 pp. ISSN 1802-503X. info

  • MULAČ, Petr and Jan VÁCHAL. Obchodní podnikání I. 2. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2008, 52 pp. ISBN 978-80-903888-4-0. info

  • MULAČ, Petr and Jan VÁCHAL. Obchodní podnikání II. 2. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2008, 72 pp. ISBN 978-80-903888-5-7. info

  • MULAČ, Petr and Jan VÁCHAL. Obchodní podnikání III. 2. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2008, 73 pp. info

  • MULAČ, Petr. Oceňování malých a středních podniků (Small and Midium-sized Enterprises Appraising). In Hradecké ekonomické dny 2008. Vědecká konference. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, FIM, 2008, p. 65 - 70. ISBN 978-80-7041-202-2. info

  • TUČEK, Jiří; Petr MULAČ and Ludmila OPEKAROVÁ. Trvale udržitelný rozvoj v maloobchodním podnikání (Sustainabilty for retail). In Sto let cesty k zákazníkům. České Budějovice: Jednota, spotřební družstvo, 2008, 7 pp. ISBN 978-80-86266-21-3. info

  • MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. Vliv moderních technologií na podnikání v obchodě (Inpact of advenced retail technologies on enterprises). In Sto let cesty k zákazníkům. České Budějovice: Jednota, spotřební družstvo, 2008, 5 pp. ISBN 978-80-86266-21-3. info

  • MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. Vnitřní hodnocení kvality na VŠTE v Českých Budějovicích s využitím irských zkušeností (Internal quality assurance at VŠTE in České Budějovice based on Irish experience). In Hodnocení kvality vysokých škol. Ústí nad Labem: UJEP, 2008, p. 84-89. ISBN 978-80-7368-438-9. info

  • MULAČ, Petr. Finanční kontrola ve veřejném sektoru (Financial control in public sector). In Hradecké ekonomické dny 2007/II : ekonomický růst a rozvoj regionů : sborník příspěvků. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007, 5 pp. ISBN 978-80-7041-824-6. info

  • MULAČ, Petr and Věra MULAČOVÁ. Podniková ekonomika. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2007, 175 pp. ISBN 978-80-903888-0-2. info

  • MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. The Czech Republic and the Euro. In Globalization in the Enlarged EU. Rietavas: Zemaitija College, 2006, p. 30 - 35. ISBN 9986-848-94-6. info

Look up   a publication by author    a publication by its name

You may use the field to enter any string you wish such as a surname
(or its part followed by '%'), personal identification number (učo),
part of the name of the publication whose record you are searching for, etc.
Options:
Select from:  RIV publications  all publicly available records 
Records to display:  20   50   all 
Sort by:  year of publication   names
Year of publication:
In or before:    In or after: 
You may use the drop-down menus to select a year of publication. In such a case, choose
the same year in both the menus. Provided you want to specify a range, the years selected
in the menus should be different.
Type of publication (outcome):
Vypisovat i záměry nebo projekty.
Vypisovat i impact factor časopisu.

Instructions on entering search strings