-
PÍCHA, Kamil, Josef NAVRÁTIL and Roman ŠVEC. Preference to Local Food vs. Preference to “National” and Regional Food. Journal of Food Products Marketing. Ohio: Taylor & Francis, 2018, vol. 24, No 2, p. 125-145. ISSN 1045-4446.
Name in Czech: Preference místních potravin v porovnání s upřednostňováním potravin národních a regionálních
RIV/75081431:_____/18:00001283 Article in a journal. English. United States of America.
Pícha, Kamil (guarantor) -- Navrátil, Josef (203 Czech Republic) -- Švec, Roman (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Keywords in English: Consumer’s attitude; consumer’s perception; food origin; local food
Changed by: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Changed: 30/8/2018 08:55. -
SLABÁ, Marie. Marketing models. In Hojdarová Marie, Hanáček Miroslav. Konference – Matematika v ekonomické praxi : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, p. 191-198. ISBN 978-80-87035-62-7.
Name in Czech: Marketingové modely
Economics. English. Czech Republic.
Keywords in English: marketing; marketing models; marketing mix Introduction
Changed by: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Changed: 19/11/2014 08:29.
2018
2012
Displayed: 9/6/2025 05:10