Filtrování publikací

    2018

    1. VARGOVÁ, Mária. MULTIMEDIÁLNE PROSTRIEDKY VO VZDELÁVANÍ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 1, s. 183-188. ISSN 1339-3189.
      Název česky: MULTIMEDIÁLNE PROSTŘEDKY VE VZDELÁVÁNÍ
      Název anglicky: MULTIMEDIA IN EDUCATION
      Pedagogika a školství. slovenština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: multimedia technologies; information transfer; information technologies

      Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 17. 4. 2018 11:25.
    2. VARGOVÁ, Mária. TECHNICKÁ TERMINOLÓGIA VO VYSOKOŠKOLSKOM VZDELÁVANÍ V TECHNICKÝCH ODBOROCH. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 1, s. 189-194. ISSN 1339-3189.
      Název česky: TECHNICKÁ TERMINOLOGIE VE VYSOKOŠKOLSKEM VZDĚLÁVÁNÍ V TECHNICKÝCH ODBORECH
      Název anglicky: MULTIMEDIA IN EDUCATION
      Pedagogika a školství. slovenština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Technical expressions; technical terminology; technical education; technical areas

      Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 17. 4. 2018 13:02.

    2017

    1. KRÁTKÁ, Jana a Mária VARGOVÁ. Sharing Tacit Knowlege Through Narratives In Project Risk Management. Online. In Khalid S. Soliman. IBIMA. Vienna: International Business Information Management Association (IBIMA), 2017, s. 1066-1075. ISBN 978-0-9860419-7-6.
      Název česky: Sdílení tacitních znalostí prostřednictvím vyprávění v projektech rizikového managementu
      RIV/75081431:_____/17:00001167 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Rakousko.
      Krátká, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vargová, Mária (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Tacid knowledge; narrative; project management
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 27. 12. 2017 12:10.
    2. VARGOVÁ, Mária a Aleksander PIECUCH. Vzdelávanie žiakov stredných odborných škôl s využitím IKT. Edukacja – Technika – Informatyka. Rzeszów: WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO, 2017, roč. 21, č. 3, s. 130-134. ISSN 2080-9069.
      Název česky: Vzdělávání žáků středních odborných škol s využitím ICT
      Název anglicky: Education of pupils of secondary vocational schools using ICT
      Pedagogika a školství. slovenština. Polsko.
      Klíčová slova anglicky: Education of pupils of secondary vocational schools; information technologies; information literacy

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 13:06.

    2015

    1. KUČERKA, Daniel, Ludmila OPEKAROVÁ, Roman HRMO a Monika KARKOVÁ. Communication in educational practice. Open Online Journal of Research and Education. Baden: Pädagogische Hochschule Niederösterreich, 2015, Neuveden, č. 4, s. 160-166. ISSN 2313-1640.
      Název česky: Komunikace v pedagogické praxi
      Pedagogika a školství. angličtina. Rakousko.
      Klíčová slova anglicky: Communication; Management; Pedagogical practice

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 6. 1. 2016 10:10.
    2. PODAŘIL, Martin, Ján KMEC a Daniel KUČERKA. Computer Aided Design Systém and its Acquisitions for the Professional Literacy of Students. Open Online Journal of Research and Education. Baden: Pädagogische Hochschule Niederösterreich, 2015, Neuveden, č. 4, s. 189-193. ISSN 2313-1640.
      Název česky: Computer Aided design systému a jeho akvizice pro profesionální gramotnosti žáků
      Pedagogika a školství. angličtina. Rakousko.
      Klíčová slova anglicky: Bicycle frame; Computer Aided Design in Manufacturing; Mechanical Engineering; Professional Literacy

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 6. 1. 2016 10:10.
    3. HRUŠKOVÁ, Lenka. Determinanty ovlivňující jazykovou výuku. In Cudzej jazyka v premenách času V. 1. vyd. Bratislava: Ekonóm, 2015, s. 121-128. ISBN 978-80-225-4132-9.
      Název anglicky: Determinants of language teaching
      Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: technical language; vocational language; e-learning teaching; German language; English language

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 12. 11. 2015 14:52.

    2014

    1. HRUŠKOVÁ, Lenka. Osobnost učitele a jeho vyučovací styl jako nejmocnější nástroje ovlivňování žáků ve výukovém procesu na základní škole. In Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita Brno, 2014, s. 35-45. ISBN 978-80-210-6889-6.
      Název anglicky: Personality of the Teacher and his teaching style as the the most powerful tools to influence pupils in the leaning process at primary School
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: NEO personality inventory; negative emotions; amiability; interpersonal behavior

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 19. 9. 2014 11:56.
    2. KMECOVÁ, Iveta a Robert ZEMAN. Vzdelávaní žáků so špecifickými poruchami učení. In Rosková Lenka. Lidská práva v proměnách času : sborník příspěvků. 1. vyd. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2014, s. 38-45. ISBN 978-80-7394-453-7.
      Název česky: Vzdělávání žákủ se specifickými poruchami učení
      Název anglicky: Education of students with specific learnin disorders
      Pedagogika a školství. slovenština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Education; learning disorders; compensatory aids

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 17. 9. 2014 14:59.

    2013

    1. KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ, Roman HRMO, Štefan HUSÁR a Martin PODAŘIL. Didactic means and their use at technical universities. Acta Technologica Dubnicae. Dubnica: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2013, vol 3, č. 2, s. 80-88. ISSN 1338-3965.
      Název česky: Didaktické prostředky a jejich využívání na vysokých školách technického zaměření
      Pedagogika a školství. angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: didactic equipment; didactic means; interactive whiteboard; slide projector

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 20. 1. 2014 10:20.
    2. KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ, Roman HRMO, Štefan HUSÁR a Monika KUČERKOVÁ. Didactics, didactic technology and their usage in lessons of english language. In The 4th International Scientific Conference Applied Natural Sciences 2013. 2013. ISBN 978-80-8105-501-0.
      Název česky: Didaktika, didaktické prostředky a jejich používání v hodinách anglického jazyka v ČR
      Pedagogika a školství. angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: didactics, teaching resources, search in used teaching resources, pedagogy, ICT

      Změnila: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Změněno: 17. 10. 2013 10:26.
    3. KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ a Štefan HUSÁR. Didactics, teaching resources and their using at lessons of English language in Czech Republic. In Miroslav Ondrejovič, Peter Nemeček. The 4th International Scientific Conference in V4 Countries Applied Natural Sciences 2013: sborník příspěvků. 1. vyd. Trnava: University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2013, s. 345-350. ISBN 978-80-8105-502-7.
      Název česky: Didaktika, vyučovací prostředky a jejich využití při výuce anglického jazyka v České republice
      Pedagogika a školství. angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Didactics; teaching resources; search in used teaching resources; pedagogy; ICT

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 14. 10. 2013 10:57.
    4. KUČERKOVÁ, Monika a Daniel KUČERKA. Didactics, teaching technology and their using at the lessons of english language in Slovak Republic. Online. In Language and the environment : sborník přednášek. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyźsza Szkoła Przedsiębiorczości, Uniwersytet Śląski, 2013, s. 295-303, 14 s. ISBN 978-83-61401-88-9.
      Název česky: Didaktické technologie a jejich využití na hodinách anglicého jazyka ve Slovenské republice
      Pedagogika a školství. angličtina. Polsko.
      Klíčová slova anglicky: education; pedagogy; general didactics; information society; information technology

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 13:33.
    5. RUSNÁKOVÁ, Soňa, Daniel KUČERKA, Štefan HUSÁR, Roman HRMO, Monika KUČERKOVÁ a Vladimír RUSNÁK. Education in Composite Materials. In 16th International Conferance on Interactive Collaborative Learning, ICL 2013. 1. vyd. Kazaň: IEEE Computer Society, 2013, s. 213-218. ISBN 978-1-4799-0152-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICL.2013.6644572.
      Název česky: Vzdělávání v oblasti kompozitních materiálů
      RIV/75081431:_____/13:00000382 Stať ve sborníku. Kompositní materiály. angličtina. Rusko.
      Rusnáková, Soňa (703 Slovensko, garant, domácí) -- Kučerka, Daniel (703 Slovensko, domácí) -- Husár, Štefan (703 Slovensko, domácí) -- Hrmo, Roman (703 Slovensko, domácí) -- Kučerková, Monika (703 Slovensko, domácí) -- Rusnák, Vladimír (703 Slovensko)
      Klíčová slova anglicky: composite materials; engineering pedagogy; metodology of experiment; practical education

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:06.
    6. KUČERKOVÁ, Monika a Daniel KUČERKA. Engineering pedagogy and international society for engineering pedagogy. Online. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyźsza Szkoła Przedsiębiorczości, Uniwersytet Śląski, 2013, s. 326-335. ISBN 978-83-61401-88-9.
      Název česky: Inženýrská pedagogika a mezinárodní společnost pro inženýrskou pedagogiku
      Pedagogika a školství. angličtina. Polsko.
      Klíčová slova anglicky: engineering pedagogy; international company for engineering ; granting international title ING - PAED IGIP; published in the magazines IGIP

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 27. 11. 2014 11:19.
    7. KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ, Štefan HUSÁR a Monika KUČERKOVÁ. Využívanie didaktickej techniky na hodinách odborných predmetov. In Andres Pavel, Vališová Alena a kol. Technické, humanitní, a společenské vědy: Je možné vést v pedagogickém procesu dialog? : sborník příspěvků. 1. vyd. Praha: Masarykův ústav vyšších studií ČVUT v Praze, 2013, 10 s. ISBN 978-80-01-05287-7.
      Název česky: Využívání didaktické techniky na hodinách odborných předmětů.
      Název anglicky: The use of technology in the lessns of vocational subjects.
      Pedagogika a školství. slovenština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: teaching techniques; educational resources; interactive whiteboard; projector
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 10. 9. 2013 10:44.
    8. KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ, Roman HRMO, Štefan HUSÁR a Monika KUČERKOVÁ. Využívanie didaktickej techniky na hodinách slovenského jazyka. In Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů : sborník anotací. 2013. ISBN 978-80-7435-252-2.
      Název anglicky: The use of technology in teaching hours Slovak language
      Pedagogika a školství. slovenština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Teaching techniques; educational resources; interactive whiteboard; projector

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 12. 4. 2013 12:02.

    2012

    1. KUČERKA, Daniel a Monika KUČERKOVÁ. Analýza vzdelávania pedagogických pracovníkov na základných a stredných školách v Slovenskej republike. In Almanach příspěvků konference Moc moudrosti a moudrost moci, konané 15. 11. 2012 v Českých Budějovicích. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, s. 119-129. ISBN 978-80-7468-055-7.
      Název anglicky: The analysis of education of pedagogical workers at primary and secondary schools in The Slovak republic
      Pedagogika a školství. slovenština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: pedagogical worker; education; didactics; informational-communicational technologies; research

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 5. 4. 2013 10:52.
    2. HRMO, Roman, Daniel KUČERKA a Lucia KRIŠTOFIAKOVÁ. Developing the Information Competencies via E-learning and Assessing the Qualities of E-learning Text. In International Collaborative Learning : International Conference. 1. vyd. Villach: Graz University of Technology, AT, 2012, 4 s. ISBN 978-1-4673-2426-7.
      Název česky: Rozvoj informačnej kompetence prostrednictvom e-learningu a hodnotenie kvality e-learningového textu
      Název anglicky: Developing the Information Competencies via E-learning and Assessing the Qualities of E-learning Text
      Pedagogika a školství. angličtina. Rakousko.
      Klíčová slova anglicky: Information competensices; e-learning; textbook; assessing; quality

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 21. 11. 2012 09:50.
    3. GANGULY, Prabir. Development of Moral Reasoning Skills in Engineering Students. In Almanach příspěvků konference Moc moudrosti a moudrost moci, konané 15. 11. 2012 v Českých Budějovicích. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, s. 130-135. ISBN 978-80-7468-055-7.
      Název česky: Rozvoj dovedností morálního usuzování studentů technických programů
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: moral development; moral reasoning skills; greed; engineering ethics

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 5. 4. 2013 11:00.
Zobrazeno: 27. 12. 2024 12:20