Filtrování publikací

    2019

    1. SLABÁ, Marie; Petra MARTÍŠKOVÁ a Roman ŠVEC. Stakeholder Identification and Selection – Two Steps of Stakeholder Analysis For Management Strategic Decision-Making. Online. In Khalid S. Soliman. Education Excellence and Innovation Management through Vision 2020, Proceedings of the 33rd International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2019, s. 1556-1564. ISBN 978-0-9998551-2-6.
      Název česky: Identifikace a výběr stakeholderů - dva kroky analýzy stakeholderů pro strategické rozhodování managementu
      angličtina. Spojené státy.
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder analysis; stakeholder selection; strategic decision-making
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Ing. Anna Palokha, učo 18083. Změněno: 9. 12. 2019 09:16.

    2018

    1. SLABÁ, Marie; Petra MARTÍŠKOVÁ; Roman ŠVEC a Michaela KOUBKOVÁ. Faktory ovlivňující využívání internetového bankovnictví pro stanovení profilu cílového segmentu internetového bankovnictví. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 4, s. 115-121. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: Factors influencing the use of internet banking to determine the profile of the target segment of internet banking
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: internet banking; factors influencing use of internet banking; customer

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:35.
    2. ŠVEC, Roman; Petra MARTÍŠKOVÁ; Marie SLABÁ a Valentýna ŠKRABÁLKOVÁ. Preference seniorů na trhu cestovního ruchu. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 4, s. 104-114. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: Seniors' preferences in the tourism market
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: senior tourism market; seniors’ preferences; seniors’ travelling

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:45.
    3. MARTÍŠKOVÁ, Petra; Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. REKLAMA KOLEM NÁS POHLEDEM PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 2, s. 91-103. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: ADVERTISING AROUND US FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: advertising; advertising as a source of information; advertising saturation; irritation of the placement of advertising messages; full-time university and higher vocational school students; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 17. 4. 2018 11:53.
    4. MARTÍŠKOVÁ, Petra; Roman ŠVEC; Marie SLABÁ a Jana ŘÍHOVÁ. Vnímaná citlivost vybraných osobních údajů: údaje o sociokulturních faktorech a osobní ekonomické situaci. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 4, s. 95-103. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: Perceived sensitivity of selected personal data: socio-cultural data and personal economic situation data
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: socio-cultural factors; personal economic data; sensitive personal data

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:53.

    2017

    1. SLABÁ, Marie. APLIKACE STAKEHOLDER MANAGEMENTU A TEORIE STAKEHOLDER SALIENCE V MANAGEMENTU VYSOKÝCH ŠKOL. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 101-110. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: APLICATION OF STAKEHOLDER MANAGEMENT A STAKEHOLDER SALIENCE THEORY IN UNIVERSITY MANAGEMENT
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: stakeholder theory; stakeholder salience theory; university management
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 18. 4. 2018 08:10.
    2. BŘEZINOVÁ, Monika a Marie SLABÁ. EXTERNAL COMMUNICATION OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN THE REGION OF SOUTH BOHEMIA. Mladá veda (Young Science). Prešov, Slovensko: Vydavateľstvo UNIVERSUM, 2017, Roč. piaty, číslo 3, s. 1-8, 9 s. ISSN 1339-3189.
      Název česky: VNĚJŠÍ KOMUNIKACE MALÝCH A STŘEDNÍCH FIREM V JIHOČESKÉM REGIONU
      Ekonomie. angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Communication; SME; process; channels

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:21.
    3. SLABÁ, Marie. Komparace postoje firem A JEJICH ZÁKAZNÍKŮ K CSR AKTIVITÁM. Mladá veda (Young Science). Prešov, Slovensko: Vydavateľstvo UNIVERSUM, 2017, roč. 5, č. 1, s. 105-112. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: comparison of attitude of companies and their customers to CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility (CSR); CSR dimensions; customers

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 07:58.
    4. MARTÍŠKOVÁ, Petra; Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. KONTROVERZNÍ TÉMATA V REKLAMĚ Z POHLEDU PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 12-23. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: CONTROVERSIAL TOPICS IN ADVERTISING FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITIY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: advertising; controversial topics in advertising; full-time university and higher vocational school students; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 07:40.
    5. MARTÍŠKOVÁ, Petra; Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. SPOLEČENSKÁ ROLE REKLAMY OČIMA PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 72-85. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: SOCIAL ROLE OF ADVERTISING FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITIY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: advertising; social role of advertising; full time university and higher vocational school students; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 14:33.
    6. SLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ. ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 113-121. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: BRANDS AS A KEY PART OF MARKETING COMMUNICATION AND THEIR DEVELOPEMENT IN THE CONTEXT OF INTERNATIONAL RANKINGS
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: brand; promotion; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 12:54.

    2016

    1. SLABÁ, Marie. Analýza marketingových aktivit a řízení vztahů se stakeholdery malých a středních podniků. In Jihočeský kraj v globální ekonomice. 1. vydání. Praha: SETOUTBOOKS.CZ, 2016, s. 169-178. ISBN 978-80-86277-82-0.
      Název anglicky: Analysis of Marketing Activities and Management of Relationships with Stakeholders of Small and Medium Enterprises
      RIV/75081431:_____/16:00000679 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; marketing; SMEs

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 21. 7. 2016 12:01.
    2. SLABÁ, Marie. Comparative analysis of stakeholder groups in selected sectors. Online. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth, Proceedings of The 28th International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Seville, Spain: International Business Information Management Association (IBIMA), 2016, s. 3822-3839. ISBN 978-0-9860419-8-3.
      Název česky: Komparativní analýza skupin stakeholderů ve vybraných sektorech
      angličtina. Španělsko.
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; tourism; education; healthcare; construction industry; stakeholder analysis
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 25. 4. 2019 10:02.
    3. SLABÁ, Marie. Perception of Chinese brands in the Czech Republic. In North China University Of Technology. Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe. China: Neuveden, 2016, s. 21-29. ISBN 978-7-5103-1428-5.
      Název česky: Vnímání čínských značek v České republice
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Čína.
      Klíčová slova anglicky: brand; brand perception; Chinese brands
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 16. 3. 2017 10:28.

    2015

    1. SLABÁ, Marie a Hudečková QI. Analysis of development of the most valuable brands in the world and the most valuable brands in China. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, roč. 8, č. 1, s. 49-59. ISSN 1805-9112.
      Název česky: Analýza vývoje nejhodnotnějších značek světa a nejhodnotnějších značek v Číně
      RIV/75081431:_____/15:00000491 Článek v odborném periodiku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) -- Qi, Hudečková (156 Čína)
      Klíčová slova anglicky: brand; brand value; Brandz

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 2. 7. 2015 08:32.
    2. SLABÁ, Marie. Internet Banking as a Factor of Customer Loyalty: Case Study of the Internet Banking Users. Online. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 26th International Business Information Management Association Conference. INNOVATION MANAGEMENT AND SUSTAINABLE ECONOMIC COMPETITIVE ADVANTAGE: FROM REGIONAL DEVELOPMENT TO GLOBAL GROWTH. Norristown: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015, s. 932-940. ISBN 978-0-9860419-5-2.
      Název česky: Internetové bankovnictví jako faktor loajality zákazníků: Případová studie uživatelů internetového bankovnictví
      RIV/75081431:_____/15:00001234 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: internet banking; bank; customer loyalty
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 12. 4. 2018 13:30.
    3. SLABÁ, Marie. Multidimensional maps in Stakeholder Circle Methodology: case study in the tertiary education in the Czech Republic. In Khalid S. Soliman. Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth. 1. vydání. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015, s. 557-564. ISBN 978-0-9860419-4-5.
      Název česky: Multidimenzionální mapy v Stakeholder Circle Methodology: case study terciárního vzdělávání v České republice
      RIV/75081431:_____/15:00001012 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Nizozemské království.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder Circle Methodology; stakeholder; multidimensional maps; stakeholders visualization
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 27. 4. 2017 16:47.
    4. SLABÁ, Marie. Podnikové řízení I. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, 133 s. ISBN 978-80-7468-077-9.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 9. 7. 2015 11:36.
    5. ŠVEC, Roman a Marie SLABÁ. Podniky cestovního ruchu 1 : vysokoškolská učebnice. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, 145 s. ISBN 978-80-7468-086-1.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 6. 5. 2015 09:40.
    6. SLABÁ, Marie; Roman ŠVEC; Qi. HUDEČKOVÁ a Lukáš KUČERA. Postavení Číny v mezinárodním obchodě : vysokoškolská učebnice. 2., rozšířené vydání. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, 177 s. ISBN 978-80-7468-091-5.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 10. 2015 12:48.
    7. SLABÁ, Marie. Projekt 1. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, 143 s. ISBN 978-80-7468-078-6.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 9. 7. 2015 11:28.
    8. SLABÁ, Marie. Stakeholder Groups of Public and Private Universities in the Czech Republic - Identification, Categorization and Prioritization. Review of Economic Perspectives. Berlín: De Gruyter Open Ltd, 2015, vol 15., č. 3, s. 305-326. ISSN 1213-2446. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1515/revecp-2015-0022.
      Název česky: Skupiny stakeholderů veřejných a soukromých škol v České republice - identifikace, kategorizace a prioritizace
      RIV/75081431:_____/15:00000544 Článek v odborném periodiku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Německo.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder group; stakeholder management; university

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 16. 11. 2015 11:36.
    9. SLABÁ, Marie. Strategický management. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, 162 s. ISBN 978-80-7468-076-2.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 9. 7. 2015 11:43.

    2014

    1. SLABÁ, Marie a Roman FIALA. Application of power-interest matrix and influence-attitude matrix in stakeholder mapping of universities. In Dagmar Špalková, Lenka Matějová. Current Trends in Public Sector Research : proceedings of the 18th international conference. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 318-325. ISBN 978-80-210-6611-3.
      Název anglicky: Využití matice power-interest a matice influence-attitude při mapování stakeholderů výsokých škol
      RIV/75081431:_____/14:00000945 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Fiala, Roman (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder mapping; stakeholder; power-interest matrix; influence-attitude matrix
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 21. 2. 2017 11:04.
    2. SLABÁ, Marie. STAKEHOLDER ANALYSIS OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES. Online. In Pavel Jedlička. The International Conference Hradec Economic Days 2014. 1. vydání. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014, s. 277-283. ISBN 978-80-7435-370-3.
      Název česky: Analýza stakeholderů malých a středních podniků
      RIV/75081431:_____/14:00001018 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: small and medium-sized enterprises; stakeholder; stakeholder analysis; stakeholder prioritisation; stakeholder identification
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 11. 5. 2017 08:43.
    3. SLABÁ, Marie. Vliv ekonomické krize na hotelnictví v České republice. In Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová Brno, 2014, s. 204-211. ISBN 978-80-87300-56-5.
      Název anglicky: Impact of economic crisis on hotel industry in the Czech Republic
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Tourism, hotel; net use of beds; use of rooms; economic crisis; marketing

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 23. 6. 2014 08:14.

    2013

    1. SLABÁ, Marie. Analýza stakeholderů v bankovním sektoru. Online. In FINANCIAL MANAGEMENT OF FIRMS AND FINANCIAL INSTITUTIONS: 9TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE PROCEEDINGS. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technical University Ostrava, 2013, s. 817-826. ISBN 978-80-248-3172-5.
      Název anglicky: Stakeholder analysis in the bank sector
      RIV/75081431:_____/13:00000462 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder identification; stakeholder prioritisation; Stakeholder Index; Stakeholder Circle Methodology

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:27.
    2. SLABÁ, Marie. Business plán : studijní skripta. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, 180 s. ISBN 978-80-7468-062-5.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 11:22.
    3. SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, s. 251-262. ISBN 978-80-87035-73-3.
      Název česky: Hodnocení webových stran vybraných vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: university; marketing communication; internet; websites evaluation

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 14:48.
    4. MULAČOVÁ, Věra; Petr MULAČ; Petra BEDNÁŘOVÁ; Lukáš KUČERA; Vendula SIMOTOVÁ a Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
      Název anglicky: Trade Business in the 21st Century
      RIV/75081431:_____/13:00000341 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Bednářová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kučera, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Simotová, Vendula (203 Česká republika, domácí) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: trade business; retail; wholesale; international trade; consumer behaviour
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 4. 2014 14:17.
    5. VÁCHAL, Jan; Marek VOCHOZKA; Hana DOLEŽALOVÁ; Zita DRÁBKOVÁ; Ivana FALTOVÁ LEITMANOVÁ; Jan HRON; Lenka HRUŠKOVÁ; Petr KALLISTA; Martina KÖNIGOVÁ; Růžena KRNINSKÁ; Tomáš MACÁK; Ludmila OPEKAROVÁ; Marie OUBRECHTOVÁ; Ladislav ROLÍNEK; Jan SEDLÁK; Marie SLABÁ; Vojtěch STEHEL; Jarmila STRAKOVÁ; Dagmar ŠKODOVÁ PARMOVÁ; Petra PÁRTLOVÁ; Ivana TICHÁ; Drahoš VANĚČEK; Jaroslav VRCHOTA a Robert ZEMAN. Podnikové řízení. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 688 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4642-5.
      Název anglicky: Enterprise management
      RIV/75081431:_____/13:00000347 Učebnice. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Váchal, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vochozka, Marek (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Hana (203 Česká republika) -- Drábková, Zita (203 Česká republika) -- Faltová Leitmanová, Ivana (203 Česká republika) -- Hron, Jan (203 Česká republika) -- Hrušková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Kallista, Petr (203 Česká republika) -- Königová, Martina (203 Česká republika) -- Krninská, Růžena (203 Česká republika) -- Macák, Tomáš (203 Česká republika) -- Opekarová, Ludmila (203 Česká republika, domácí) -- Oubrechtová, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Rolínek, Ladislav (203 Česká republika) -- Sedlák, Jan (203 Česká republika) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Stehel, Vojtěch (203 Česká republika, domácí) -- Straková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Škodová Parmová, Dagmar (203 Česká republika) -- Pártlová, Petra (203 Česká republika) -- Tichá, Ivana (203 Česká republika) -- Vaněček, Drahoš (203 Česká republika) -- Vrchota, Jaroslav (203 Česká republika) -- Zeman, Robert (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: enterprise as a system; managerial functions in enterprise practice; strategic management; management of business processes; Performance Tuning in enterprise practice; financial management

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 4. 4. 2014 10:51.
    6. SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013, s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7454-248-0.
      Název česky: Teoretické aspekty marketingu vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 7. 2013 10:14.
    7. SLABÁ, Marie. Vyhodnocení předvýzkumu klíčových skupin stakeholderů vysokých škol. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějoivcích, 2013, Neuveden, č. 1, s. 140-157. ISSN 1802-503X.
      Název anglicky: Evaluation of Pre-Research of Key Stakeholder Groups of Universities
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder analysis; Stakeholder Circle Methodology; university; marketing communication

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 24. 10. 2013 14:06.

    2012

    1. SLABÁ, Marie a Pavel ROUSEK. Development of tourism and marketing in tourism in the Czech republic. In Drive your knowledge be a scientist : 8th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : sborník příspěvků. 1.vyd. Zlín: Tomas Bata University in Zlín : Faculty of Management and Economics, 2012, s. nestránkováno, 8 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
      Název česky: Vývoj turismu a marketing v oblasti turismu v České republice
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Tourism; capacity; occupancy; foreign currency expenses and incomes; marketing; marketing communication; internet; social networks; mobile technologies

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 11. 2. 2013 09:41.
    2. SIMOTOVÁ, Vendula a Marie SLABÁ. Inflation and inflation perceptions in the original twelve euro area countries. In Drive your knowledge be a scientist : 8th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : sborník příspěvků. 1.vyd. Zlín: Tomas Bata University in Zlín : Faculty of Management and Economics, 2012, 8 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
      Název česky: Inflace a inflační vnímání v původních zemích eurozóny
      Název anglicky: Inflation and inflation perceptions in the original twelve euro area countries
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inflation; inflation perceptions; euro area

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:23.
    3. SLABÁ, Marie a Gabriela ŠVEJDOVÁ. Marketing management II : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, 132 s. ISBN 978-80-87278-74-1.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:51.
    4. SLABÁ, Marie. Marketing models. In Hojdarová Marie, Hanáček Miroslav. Konference – Matematika v ekonomické praxi : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 191-198. ISBN 978-80-87035-62-7.
      Název česky: Marketingové modely
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing; marketing models; marketing mix Introduction

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:29.

    2011

    1. SLABÁ, Marie a Vendula SIMOTOVÁ. Analýza stakeholderů malých a středních podniků. Logos polytechnikos. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2011, roč. 2, č. 4, s. 65-75. ISSN 1804-3682.
      Název anglicky: Analysis of stakeholders of small and medium enterprises
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; small and medium enterprises; basic stakeholder groups; analysis of stakeholders

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:19.
    2. SLABÁ, Marie. Marketing management I : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 156 s. ISBN 978-80-87278-84-0.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:21.
    3. SLABÁ, Marie. Stakeholder management a analýza stakeholderů jako efektivní nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků a organizací. 2011.
      Název anglicky: Stakeholder management and analysis of stakeholders as an effective tool of improvement of competitiveness of firms and organisations
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 22. 11. 2011 14:49.

    2008

    1. SLABÁ, Marie. Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažerskoekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008, 9 s. ISBN 978-80-7318-663-0.
      Název anglicky: Analysis of competitive market of managerial-economic universities - partial results of marketing research
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing strategy; marketing research; universities; marketing communication; Web sites

      Změnila: Ing. Marie Slabá, Ph.D., učo 7719. Změněno: 22. 1. 2011 18:01.
    2. SLABÁ, Marie. Public Private Partnership in Tourism. In The Third Annual Conference on Public Policy and Management. Indie – Bnagalore: Indian Institute of Management, 2008, 27 s.
      Název anglicky: Public Private Partnership in Tourism
      Ekonomie. angličtina.
      Klíčová slova anglicky: Public Private Partnership; Tourism; Destination Management; Project; Principles

      Změnila: Ing. Marie Slabá, Ph.D., učo 7719. Změněno: 5. 1. 2011 15:58.

    2007

    1. SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁ. Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management. Marketing inspirations. 2007, roč. 1/2, č. 1, 3 s. ISSN 1336-796X.
      Název anglicky: Forty Years Since the Edition of Marketing Management
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing management; brand management; social responsibility marketing; holistic marketing

      Změnila: Ing. Marie Slabá, Ph.D., učo 7719. Změněno: 5. 1. 2011 09:48.
Zobrazeno: 17. 7. 2025 01:02