Filtrování publikací

    2014

    1. KUČERA, Lukáš. New technology in Czech Retailing: Self-scaning system. In Dokbat 2014 : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014, s. nestránkováno, 6 s. ISBN 978-80-7454-339-5.
      Název česky: Nové technologie v tuzemském retailingu – Systém Scan&Go
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Retailing; Self-checkout system; Scan & Go system; Customer; Mobile shopping

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 11. 7. 2014 08:54.
    2. KUČERA, Lukáš. Věrnostní program jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti hotelu. In Aktuální problémy cestovního ruchu : ”CESTOVNÍ RUCH A JEHO DOPADY NA SPOLEČNOST„ / Topical Issues of Tourism : ”TOURISM AND ITS IMPACTS ON SOCIETY„. 1. vyd. Jihlava: COLL POLYTECHNICS JIHLAVA, 2014, s. 119-125. ISBN 978-80-87035-87-0.
      Název anglicky: Loyalty program as a tool of competetivness increase in a hotel
      RIV/75081431:_____/14:00000399 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Kučera, Lukáš (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Competitiveness; hospitality market; independent regional hotel; loyalty program

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 15:50.
    3. KUČERA, Lukáš. Využití manažerských informačních systémů ve sféře hotelnictví. In Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová Brno, 2014, s. 97-102. ISBN 978-80-87300-55-8.
      Název anglicky: Management information system use in hotel industry
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Hotel industry; Management Information Systems (MIS); MIS Modules; Hotel Information Systems (HIS); HIS modules

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 10. 7. 2014 10:44.

    2013

    1. ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Stanislav MARTINÁT, Jaroslav KNOTEK, Tomáš KUČERA, Zuzana BALOUNOVÁ, White BARAVALLE a Josef RAJCHARD. A model for the identification of areas favourable for the development of tourism: A case study of the Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions (Czech Republic). Moravian Geographical Reports. Brno: Academy of Sciences of the Czech Republic, 2013, roč.21, č.1, s. 25-40. ISSN 1210-8812.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:35.
    2. NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA a Ladislav SKOŘEPA. Assessment of the results of the strategic orientation on regional and local products in food retail. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendeleianae Brunensis. 2013, roč. 61(4), s. 1061-1068.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 10:09.
    3. MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Petra BEDNÁŘOVÁ, Lukáš KUČERA, Vendula SIMOTOVÁ a Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
      Název anglicky: Trade Business in the 21st Century
      RIV/75081431:_____/13:00000341 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Bednářová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kučera, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Simotová, Vendula (203 Česká republika, domácí) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: trade business; retail; wholesale; international trade; consumer behaviour
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 4. 2014 14:17.
    4. MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Larissa KOTOVA a Maxim PONOMAREV. Trends of European labour market development in crisis and post crises period. Innovacii i investicii. Moskva, 2013, č. 7, s. 114-121. ISSN 2307-180X.
      Název česky: Trendy vývoje evropského trhu práce v krizovém a postkrizovém období
      Ekonomie. angličtina. Rusko.
      Klíčová slova anglicky: labour market; unemployment; employment rate; unemployment rate; youth unemployment rate; average nominal and real wage

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 20. 1. 2014 11:53.

    2012

    1. KUČERA, Lukáš. Analýza atraktivity věrnostních programů obchodních řetězců. Logos polytechnikos. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, roč. 3, č. 3, s. 69-78. ISSN 1804-3682.
      Název anglicky: The analysis of Loyalty Programs Attractiveness in retail chains
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Retail chain; customer loyalty; loyalty program attractiveness; benefits; questionnaire

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:13.
    2. MULAČOVÁ, Věra a Ludmila OPEKAROVÁ. E-learningové moduly pro výuku i praxi. In Tvorba e-learningových opor na VŠ : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 91-97. ISBN 978-80-87035-54-2.
      Název anglicky: E-learning Modules for Education and Business
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: e-learning; learning modules; project; retail; sustainable development

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 25. 4. 2012 15:20.
    3. NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA, Jana NAVRÁTILOVÁ, Roman ŠVEC a Hana DOLEŽALOVÁ. Image as the elements of attractiveness of the destinations of the nature-oriented tourism. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita, 2012, roč. 60, č. 4, s. 281-288, 7 s. ISSN 1211-8516.
      Název anglicky: Image as the elements of attractiveness of the destinations of the nature-oriented tourism.
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:34.
    4. ŠVEC, Roman, Kamil PÍCHA, Leoš VÍTEK, Hana DOLEŽALOVÁ a Josef NAVRÁTIL. Maloobchodní tržby v České republice a Evropské unii a komparace vývoje. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. 2012, Vol.15, No.2, s. 4-21. ISSN 1212-3285.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 09:04.
    5. PÍCHA, Kamil, Leoš VÍTEK, Hana DOLEŽALOVÁ, Josef NAVRÁTIL a Roman ŠVEC. Maloobchodní tržby v České republice a Evropské unii a komparace vývoje. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. České Budějovice, 2012, roč. 15, č. 2, s. 3-13. ISSN 1212-3285.
      Název anglicky: Retail sales in the Czech Republic and the European Union and the comparison of the development

      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 18. 11. 2014 12:00.
    6. KUČERA, Lukáš. Nové trendy v CRM software. In Hana Vojáčková. Trendy a technologie 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 62-66. ISBN 978-80-87035-63-4.
      Název anglicky: New trends in CRM software
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: CRM; trends; customer; software

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:14.
    7. ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL a Kamil PÍCHA. The Impact of the Location on the Price Offered by Accommodation Establishments in Urban Areas. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2012.

      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:33.
    8. ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Kamil PÍCHA a Vivian BARAVALLE. The perception of the quality of acomodation establishments´ product. Deturope. Central European Journal of Regional Development and Tourism. 2012, s. 4-21. ISSN 1821-2506.
      Název anglicky: The perception of the quality of acomodation establishments´ product.
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:32.
    9. KUČERA, Lukáš. Věrnost zákazníka jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v retailových firmách. In Ladislav Šiška. Konkurence. sborník z konference. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 58-67. ISBN 978-80-87035-53-5.
      Název anglicky: Customer loyalty as a tool of competitiveness increase in retail chains
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: retail chain; customer; database; CRM; loyalty

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:15.

    2011

    1. MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Consumer perception of private label brands in the Czech Republic. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, roč. 4, č. 2, s. 43-52. ISSN 1802-503X.
      Název česky: Vnímání privátních značek spotřebiteli v České republice
      RIV/75081431:_____/11:00000250 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: private labels; retail; consumer; economic; standard and premium private labels; knowledge and awareness of private brands
      Recenzováno: ano

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 24. 1. 2012 16:36.
Zobrazeno: 21. 12. 2024 16:12