-
MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. E-shops and customer feedback: experience by Czech B2C customers. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2017, roč. 10, č. 1, s. 72-83. ISSN 1805-9112.
Název česky: E-shopy a zákaznická zpětná vazba: zkušenosti českých B2C zákazníků
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: e-shops; Czech B2C customers; customer feedback; reply to customer feedback
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:28.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/37883/cs -
ŠVEC, Roman a Petra MARTÍŠKOVÁ. PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ PŘI VÝBĚRU POTRAVINÁŘSKÝCH PRODEJEN. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 128-138. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: CUSTOMER PREFERENCES WHEN CHOOSING A FOOD STORE
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: customer preferences; choice of retail store; food store; Czech Republic
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:02.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/42041/cs -
KUČERA, Lukáš. New technology in Czech Retailing: Self-scaning system. In Dokbat 2014 : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014, s. nestránkováno, 6 s. ISBN 978-80-7454-339-5.
Název česky: Nové technologie v tuzemském retailingu – Systém Scan&Go
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Retailing; Self-checkout system; Scan & Go system; Customer; Mobile shopping
Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 11. 7. 2014 08:54.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/24427/cs -
KUČERA, Lukáš. Věrnostní program jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti hotelu. In Aktuální problémy cestovního ruchu : ”CESTOVNÍ RUCH A JEHO DOPADY NA SPOLEČNOST„ / Topical Issues of Tourism : ”TOURISM AND ITS IMPACTS ON SOCIETY„. 1. vyd. Jihlava: COLL POLYTECHNICS JIHLAVA, 2014, s. 119-125. ISBN 978-80-87035-87-0.
Název anglicky: Loyalty program as a tool of competetivness increase in a hotel
RIV/75081431:_____/14:00000399 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Kučera, Lukáš (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Competitiveness; hospitality market; independent regional hotel; loyalty program
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 15:50.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/24581/cs -
KUČERA, Lukáš. Využití manažerských informačních systémů ve sféře hotelnictví. In Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová Brno, 2014, s. 97-102. ISBN 978-80-87300-55-8.
Název anglicky: Management information system use in hotel industry
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Hotel industry; Management Information Systems (MIS); MIS Modules; Hotel Information Systems (HIS); HIS modules
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 10. 7. 2014 10:44.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/24426/cs -
ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Stanislav MARTINÁT, Jaroslav KNOTEK, Tomáš KUČERA, Zuzana BALOUNOVÁ, White BARAVALLE a Josef RAJCHARD. A model for the identification of areas favourable for the development of tourism: A case study of the Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions (Czech Republic). Moravian Geographical Reports. Brno: Academy of Sciences of the Czech Republic, 2013, roč.21, č.1, s. 25-40. ISSN 1210-8812.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:35.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/25447/cs -
Assessment of the results of the strategic orientation on regional and local products in food retailNAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA a Ladislav SKOŘEPA. Assessment of the results of the strategic orientation on regional and local products in food retail. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendeleianae Brunensis. 2013, roč. 61(4), s. 1061-1068.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 10:09.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/26165/cs -
NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA, Jana NAVRÁTILOVÁ, Roman ŠVEC a Hana DOLEŽALOVÁ. Image as the elements of attractiveness of the destinations of the nature-oriented tourism. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita, 2012, roč. 60, č. 4, s. 281-288, 7 s. ISSN 1211-8516.
Název anglicky: Image as the elements of attractiveness of the destinations of the nature-oriented tourism.
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:34.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/24766/cs -
ŠVEC, Roman, Kamil PÍCHA, Leoš VÍTEK, Hana DOLEŽALOVÁ a Josef NAVRÁTIL. Maloobchodní tržby v České republice a Evropské unii a komparace vývoje. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. 2012, Vol.15, No.2, s. 4-21. ISSN 1212-3285.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 09:04.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/25442/cs -
PÍCHA, Kamil, Leoš VÍTEK, Hana DOLEŽALOVÁ, Josef NAVRÁTIL a Roman ŠVEC. Maloobchodní tržby v České republice a Evropské unii a komparace vývoje. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. České Budějovice, 2012, roč. 15, č. 2, s. 3-13. ISSN 1212-3285.
Název anglicky: Retail sales in the Czech Republic and the European Union and the comparison of the development
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 18. 11. 2014 12:00.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/24941/cs -
ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL a Kamil PÍCHA. The Impact of the Location on the Price Offered by Accommodation Establishments in Urban Areas. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2012.
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:33.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/25446/cs -
ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Kamil PÍCHA a Vivian BARAVALLE. The perception of the quality of acomodation establishments´ product. Deturope. Central European Journal of Regional Development and Tourism. 2012, s. 4-21. ISSN 1821-2506.
Název anglicky: The perception of the quality of acomodation establishments´ product.
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:32.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/24781/cs -
KUČERA, Lukáš. Věrnost zákazníka jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v retailových firmách. In Ladislav Šiška. Konkurence. sborník z konference. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 58-67. ISBN 978-80-87035-53-5.
Název anglicky: Customer loyalty as a tool of competitiveness increase in retail chains
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: retail chain; customer; database; CRM; loyalty
Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:15.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/18726/cs
2017
2014
2013
2012
Zobrazeno: 30. 12. 2024 17:58