Filtrování publikací

    2021

    1. VOCHOZKA, Marek, Petr JUNGA, Jaromír VRBKA, Jakub HORÁK, Veronika MACHOVÁ a Tomáš KRULICKÝ. Expertní studie na určení průměrné životnosti staveb. České Budějovice: Expertní studie na určení průměrné životnosti staveb, 2021, 196 s.
      Název anglicky: Expert study to determine the average service life of buildings
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: service life of buildings; wear and tear; depreciation; life cycle of buildings

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 15. 11. 2022 13:28.

    2017

    1. MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. E-shops and customer feedback: experience by Czech B2C customers. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2017, roč. 10, č. 1, s. 72-83. ISSN 1805-9112.
      Název česky: E-shopy a zákaznická zpětná vazba: zkušenosti českých B2C zákazníků
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: e-shops; Czech B2C customers; customer feedback; reply to customer feedback

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:28.
    2. HUMLEROVÁ, Veronika a Petra MARTÍŠKOVÁ. EVALUACE KARIÉRNÍCH KOTEV STUDENTŮ BAKALÁŘSKÉHO STUDIA EKONOMICKÉHO ZAMĚŘENÍ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 39-44. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: AN EVALUATION OF CAREER ANCHORS OF BBA STUDENTS IN BUSINESS
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: career planning; career anchors; individual career management; self-management

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:27.
    3. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Veronika HUMLEROVÁ a Antónia ŠTENSOVÁ. NOVÝ ZPŮSOB OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ V PODOBĚ „GDPR“ OČIMA VEŘEJNOSTI. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 1-11. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: NEW WAY OF DATA PROTECTION IN THE FORM OF„GDPR“ FROM THE POINT OF VIEW OF THE PUBLIC
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: GDPR; General Data Protection Regulation; content analysis of opinions

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:32.
    4. ŠVEC, Roman a Petra MARTÍŠKOVÁ. PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ PŘI VÝBĚRU POTRAVINÁŘSKÝCH PRODEJEN. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 128-138. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: CUSTOMER PREFERENCES WHEN CHOOSING A FOOD STORE
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: customer preferences; choice of retail store; food store; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:02.

    2016

    1. SOLAROVÁ, Petra a Roman ŠVEC. Customer relationship management (CRM) in small brick-and-mortar retail shops: Back to the essence of CRM. In Khalid S. Soliman. Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth. 1. vydání. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2016, s. 1279-1286. ISBN 978-0-9860419-6-9.
      Název česky: Řízení vztahů se zákazníky (CRM) v malých kamenných maloobchodních prodejnách: Zpátky k podstatě CRM
      RIV/75081431:_____/16:00000946 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Spojené státy.
      Solarová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Švec, Roman (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: customer relationship management; CRM; B2C; retail
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 23. 2. 2017 09:21.
    2. SOLAROVÁ, Petra. Chinese e-shops from the Czech B2C customers’ point of view. In North China University Of Technology. Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe. China: Neuveden, 2016, s. 1-11, 12 s. ISBN 978-7-5103-1428-5.
      Název česky: Čínské e-shopy z pohledu českých B2C zákazníků
      Ekonomie. angličtina. Čína.
      Klíčová slova anglicky: Chinese e-shops; on-line shopping; e-commerce; B2C; Czech customers
      Druh sborníku: předkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 16. 3. 2017 10:26.
    3. DOLEŽALOVÁ, Hana, Kamil PÍCHA, Josef NAVRÁTIL, Mihaela VESELÁ a Roman ŠVEC. Perception of Quality in Decision Making regarding Purchase of Organic Food. Calitatea. Bucuresti, Romania: SRAC - Societatea Romana Pentru Asigurarea Calitatii, 2016, roč. 17, č. 153, s. 86-91. ISSN 1582-2559.
      Název česky: Vnímání kvality při rozhodování ohledně nákupu biopotravin
      RIV/75081431:_____/16:00000948 Článek v odborném periodiku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Rumunsko.
      Doležalová, Hana (203 Česká republika) -- Pícha, Kamil (203 Česká republika) -- Navrátil, Josef (203 Česká republika) -- Veselá, Mihaela (203 Česká republika) -- Švec, Roman (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Perception; Quality; Decision Making; purchase of Organic Food

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 27. 2. 2017 09:45.
    4. STELLNER, František a Lukáš POLANECKÝ. Vývoj jihočeského pivovarství na přelomu 20. a 21. století. Kvasný průmysl. Praha: Výzkumný ústav pivovarský a sladařský, a.s., 2016, roč. 62, č. 2, s. 67-70. ISSN 0023-5830. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18832/kp2016011.
      Název česky: Vývoj jihočeského pivovarství na přelomu 20. a 21. století
      Název anglicky: The Development of the Brewing Industry in South Bohemian Region in The Turn Of The 20th And 21st Centuries
      RIV/75081431:_____/16:00000621 Článek v odborném periodiku. Dějiny. čeština. Česká republika.
      Stellner, František (203 Česká republika, garant, domácí) -- Polanecký, Lukáš (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: beer production; brewing in Southern Bohemia; turn of 20th-21th Century
      Recenzováno: ano

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 9. 3. 2016 08:46.

    2015

    1. SOLAROVÁ, Petra. Customer feedback in B2C e-shops. Online. In Soliman, KS. 26th International-Business-Information-Management-Association Conference Location. 1. vyd. Norristown (USA): INT BUSINESS INFORMATION MANAGEMENT ASSOC-IBIMA, 2015, s. 321-330. ISBN 978-0-9860419-5-2.
      Název česky: Zpětná vazba od zákazníků v e-shopech B2C
      RIV/75081431:_____/15:00000589 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Spojené státy.
      Solarová, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: customer feedback; e-shops; B2C; retail industry

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 24. 2. 2016 17:49.
    2. SOLAROVÁ, Petra. Electronic records of sales in retail. In Innovative Economic Symposium 2015. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, s. 1-9, 10 s. ISSN 2464-6369.
      Název česky: Elektronická evidence tržeb v maloobchodě
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Electronic records of sales; Retail; E-shops; Czech Republic

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 4. 2. 2016 10:29.
    3. SLABÁ, Marie. Internet Banking as a Factor of Customer Loyalty: Case Study of the Internet Banking Users. Online. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 26th International Business Information Management Association Conference. INNOVATION MANAGEMENT AND SUSTAINABLE ECONOMIC COMPETITIVE ADVANTAGE: FROM REGIONAL DEVELOPMENT TO GLOBAL GROWTH. Norristown: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015, s. 932-940. ISBN 978-0-9860419-5-2.
      Název česky: Internetové bankovnictví jako faktor loajality zákazníků: Případová studie uživatelů internetového bankovnictví
      RIV/75081431:_____/15:00001234 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: internet banking; bank; customer loyalty
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 12. 4. 2018 13:30.
    4. SOLAROVÁ, Petra. Loyalty programmes of selective grocery retailers in the Czech Republic. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensin. 2015, roč. 63(2), s. 617-625.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 09:53.
    5. KUČERA, Lukáš a Roman ŠVEC. Postavení Číny v mezinárodním obchodě : vysokoškolská učebnice. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, 137 s. ISBN 978-80-7468-085-4.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 6. 5. 2015 09:22.
    6. SOLAROVÁ, Petra. Zákazníci jako spolupracovníci v maloobchodním podnikání. Studentská vědecká a odborná činnost Ekonomické fakulty JU v ČB: SVOČ 2015, 23.4.2015 (v tisku). České Budějovice: Czechia, 2015.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:01.

    2014

    1. SOLAROVÁ, Petra. Angažovanost spotřebitelů v maloobchodě – získání námětů. Marketing Science & Inspirations. 2014, roč. 9(1), s. 16-25.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 09:59.
    2. SOLAROVÁ, Petra. Customer influence on the trading range of goods in retailing. In P. Drábik, & P. Krnáčová (Eds.), Merkúr 2014: The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, 4. 5. 12. Virt, Slovakia, 2014, s. 175-181.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:39.
    3. KOTOVA, Larissa, Maxim PONOMAREV, Petr MULAČ a Věra MULAČOVÁ. Impact of the Financial Crisis on the European Labour Market. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2014, Neuveden, č. 2, s. 10-20. ISSN 1805-9112.
      Název česky: Dopady finanční krize na evropský trh práce
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: labour market; unemployment; employment rate; unemployment rate; youth unemployment rate; average nominal and real wage

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 1. 2015 13:56.
    4. KUČERA, Lukáš. Loyalty programs analysis in selected retail chains. Economics and politics. Magnitogorsk: Magnitogorskij zemědělskij technickij univerzita, 2014, Neuveden, č. 2, s. 131-138. ISSN 2310-4570.
      Název česky: Analýza věrnostních programů ve vybraných obchodních řetězcích
      Ekonomie. angličtina. Rusko.
      Klíčová slova anglicky: Retail chain; loyalty; loyalty program; Czech Republic; Russia; Poland; Germany

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 27. 1. 2015 09:27.
    5. KUČERA, Lukáš. New technology in Czech Retailing: Self-scaning system. In Dokbat 2014 : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014, s. nestránkováno, 6 s. ISBN 978-80-7454-339-5.
      Název česky: Nové technologie v tuzemském retailingu – Systém Scan&Go
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Retailing; Self-checkout system; Scan & Go system; Customer; Mobile shopping

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 11. 7. 2014 08:54.
    6. MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Podnikatelské prostředí a konkurenceschopnost. In Konkurence: sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2014, s. 155-163. ISBN 978-80-87035-91-7.
      Název anglicky: Business environment and Czech Republic competitiveness
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: business environment; Global Competitiveness Index

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 12. 2014 11:29.
    7. KUČERA, Lukáš. Věrnostní program jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti hotelu. In Aktuální problémy cestovního ruchu : ”CESTOVNÍ RUCH A JEHO DOPADY NA SPOLEČNOST„ / Topical Issues of Tourism : ”TOURISM AND ITS IMPACTS ON SOCIETY„. 1. vyd. Jihlava: COLL POLYTECHNICS JIHLAVA, 2014, s. 119-125. ISBN 978-80-87035-87-0.
      Název anglicky: Loyalty program as a tool of competetivness increase in a hotel
      RIV/75081431:_____/14:00000399 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Kučera, Lukáš (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Competitiveness; hospitality market; independent regional hotel; loyalty program

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 15:50.
    8. MULAČ, Petr a Věra MULAČOVÁ. Výsledky dotazníkového šetření k řízení kvality českých neuniverzitních vysokých škol. In Konkurence: sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2014, s. 165-173. ISBN 978-80-87035-91-7.
      Název anglicky: The results of the survey regarding quality management of Czech non-universities
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: quality assurance; non-university; results of questionnaire survey

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 12. 2014 11:29.
    9. KUČERA, Lukáš. Využití manažerských informačních systémů ve sféře hotelnictví. In Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová Brno, 2014, s. 97-102. ISBN 978-80-87300-55-8.
      Název anglicky: Management information system use in hotel industry
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Hotel industry; Management Information Systems (MIS); MIS Modules; Hotel Information Systems (HIS); HIS modules

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 10. 7. 2014 10:44.
    10. SOLAROVÁ, Petra. Způsoby angažování zákazníků v maloobchodních podnicích. In L. Čechurová, & M. Jiřincová (Eds.), Trendy v podnikání 2014 (mezinárodní vědecká konference), 13. - 14. 11. 2014. 2014.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:38.

    2013

    1. NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA, Stanislav MARTINÁT, Jaroslav KNOTEK, Tomáš KUČERA, Zuzana BALOUNOVÁ, Vivian Lee WHITE, Roman ŠVEC a Josef RAJCHARD. A model for the identification of areas favourable for the development of tourism: A case study of the Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions (Czech Republic). Moravian Geographical Reports. Brno: Academy of Sciences of the Czech Republic, 2013, roč. 21, č. 1, s. 25-40. ISSN 1210-8812.
      Název česky: Model identifikace rozvojových oblastí cestovního ruchu: Turistické regiony Šumava a Jižní Čechy (Česká Republika]
      RIV/75081431:_____/13:00000396 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Navrátil, Josef (203 Česká republika, garant) -- Pícha, Kamil (203 Česká republika) -- Martinát, Stanislav (203 Česká republika) -- Knotek, Jaroslav (203 Česká republika) -- Kučera, Tomáš (203 Česká republika) -- Balounová, Zuzana (203 Česká republika) -- White, Vivian Lee (380 Itálie, domácí) -- Švec, Roman (203 Česká republika) -- Rajchard, Josef (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: GIS; tourism; development; model; Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions; Czech Republic

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:00.
    2. MULAČOVÁ, Věra, Larissa KOTOVA a Maxim PONOMAREV. Basis of Innovational Development of Russian Economy – Restructuring of the labour market. Inovacii investicii. Moskva, 2013, roč. 2013, 3., s. 2-4. ISSN 2307-180X.
      Název česky: Základ inovačního rozvoje ruské ekonomiky – restrukturalizace trhu práce
      Ekonomie. angličtina. Rusko.
      Klíčová slova anglicky: labour market; average salary; unemployment

      Změnila: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Změněno: 22. 7. 2013 13:33.
    3. MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Petra BEDNÁŘOVÁ, Lukáš KUČERA, Vendula SIMOTOVÁ a Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
      Název anglicky: Trade Business in the 21st Century
      RIV/75081431:_____/13:00000341 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Bednářová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kučera, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Simotová, Vendula (203 Česká republika, domácí) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: trade business; retail; wholesale; international trade; consumer behaviour
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 4. 2014 14:17.
    4. VÁCHAL, Jan, Marek VOCHOZKA, Hana DOLEŽALOVÁ, Zita DRÁBKOVÁ, Ivana FALTOVÁ LEITMANOVÁ, Jan HRON, Lenka HRUŠKOVÁ, Petr KALLISTA, Martina KÖNIGOVÁ, Růžena KRNINSKÁ, Tomáš MACÁK, Ludmila OPEKAROVÁ, Marie OUBRECHTOVÁ, Ladislav ROLÍNEK, Jan SEDLÁK, Marie SLABÁ, Vojtěch STEHEL, Jarmila STRAKOVÁ, Dagmar ŠKODOVÁ PARMOVÁ, Petra PÁRTLOVÁ, Ivana TICHÁ, Drahoš VANĚČEK, Jaroslav VRCHOTA a Robert ZEMAN. Podnikové řízení. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 688 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4642-5.
      Název anglicky: Enterprise management
      RIV/75081431:_____/13:00000347 Učebnice. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Váchal, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vochozka, Marek (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Hana (203 Česká republika) -- Drábková, Zita (203 Česká republika) -- Faltová Leitmanová, Ivana (203 Česká republika) -- Hron, Jan (203 Česká republika) -- Hrušková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Kallista, Petr (203 Česká republika) -- Königová, Martina (203 Česká republika) -- Krninská, Růžena (203 Česká republika) -- Macák, Tomáš (203 Česká republika) -- Opekarová, Ludmila (203 Česká republika, domácí) -- Oubrechtová, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Rolínek, Ladislav (203 Česká republika) -- Sedlák, Jan (203 Česká republika) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Stehel, Vojtěch (203 Česká republika, domácí) -- Straková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Škodová Parmová, Dagmar (203 Česká republika) -- Pártlová, Petra (203 Česká republika) -- Tichá, Ivana (203 Česká republika) -- Vaněček, Drahoš (203 Česká republika) -- Vrchota, Jaroslav (203 Česká republika) -- Zeman, Robert (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: enterprise as a system; managerial functions in enterprise practice; strategic management; management of business processes; Performance Tuning in enterprise practice; financial management

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 4. 4. 2014 10:51.
    5. MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Larissa KOTOVA a Maxim PONOMAREV. Trends of European labour market development in crisis and post crises period. Innovacii i investicii. Moskva, 2013, č. 7, s. 114-121. ISSN 2307-180X.
      Název česky: Trendy vývoje evropského trhu práce v krizovém a postkrizovém období
      Ekonomie. angličtina. Rusko.
      Klíčová slova anglicky: labour market; unemployment; employment rate; unemployment rate; youth unemployment rate; average nominal and real wage

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 20. 1. 2014 11:53.

    2012

    1. KUČERA, Lukáš. Analýza atraktivity věrnostních programů obchodních řetězců. Logos polytechnikos. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, roč. 3, č. 3, s. 69-78. ISSN 1804-3682.
      Název anglicky: The analysis of Loyalty Programs Attractiveness in retail chains
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Retail chain; customer loyalty; loyalty program attractiveness; benefits; questionnaire

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:13.
    2. MULAČOVÁ, Věra a Ludmila OPEKAROVÁ. E-learningové moduly pro výuku i praxi. In Tvorba e-learningových opor na VŠ : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 91-97. ISBN 978-80-87035-54-2.
      Název anglicky: E-learning Modules for Education and Business
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: e-learning; learning modules; project; retail; sustainable development

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 25. 4. 2012 15:20.
    3. NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA, Jana NAVRÁTILOVÁ, Roman ŠVEC a Hana DOLEŽALOVÁ. Image as the elements of attractiveness of the destinations of the nature-oriented tourism. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita, 2012, roč. 60, č. 4, s. 281-288, 7 s. ISSN 1211-8516.
      Název anglicky: Image as the elements of attractiveness of the destinations of the nature-oriented tourism.
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:34.
    4. ŠVEC, Roman, Kamil PÍCHA, Leoš VÍTEK, Hana DOLEŽALOVÁ a Josef NAVRÁTIL. Maloobchodní tržby v České republice a Evropské unii a komparace vývoje. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. 2012, Vol.15, No.2, s. 4-21. ISSN 1212-3285.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 09:04.
    5. KUČERA, Lukáš. Nové trendy v CRM software. In Hana Vojáčková. Trendy a technologie 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 62-66. ISBN 978-80-87035-63-4.
      Název anglicky: New trends in CRM software
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: CRM; trends; customer; software

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:14.
    6. MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Obchodní podnikání II : studijní opora pro kombinované studium. 2. aktualiz. a dop. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, 81 s. ISBN 978-80-7468-023-6.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 16. 4. 2012 13:06.
    7. VOCHOZKA, Marek, Hana EZROVÁ, Tomáš KAFKA, Petr MULAČ, Věra MULAČOVÁ, Ludmila OPEKAROVÁ, Petra PÁRTLOVÁ, Jiří TUČEK a Jan VÁCHAL. Podniková ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2012, 570 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4372-1.
      Název anglicky: Business Economics
      RIV/75081431:_____/12:00000319 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Vochozka, Marek (203 Česká republika, garant, domácí) -- Ezrová, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Kafka, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Mulačová, Věra (203 Česká republika, domácí) -- Opekarová, Ludmila (203 Česká republika, domácí) -- Pártlová, Petra (203 Česká republika) -- Tuček, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Váchal, Jan (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Controlling; facility management; company; enterprise; marketing; costs

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 7. 4. 2014 09:54.
    8. KUČERA, Lukáš. Sociální sítě a cestovní ruch. In Aktuální problémy cestovního ruchu. “Nové trendy a technologie v cestovním ruchu“. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 121-126. ISBN 978-80-87035-56-6.
      Název anglicky: Social media and tourism
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Communication; social networks; marketing; tourism

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:14.
    9. ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL a Kamil PÍCHA. The Impact of the Location on the Price Offered by Accommodation Establishments in Urban Areas. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2012.

      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:33.
    10. ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Kamil PÍCHA a Vivian Lee WHITE. The perception of the quality of accommodation estabilishments´ porduct. Deturope - The central european journal of regional development and tourism. České Budějovice: JČU v ČB, Ekonomická fakulta, 2012, roč. 4, č. 2, s. 4-21. ISSN 1821-2506.
      Název anglicky: Vnímání kvality výrobků ubytovacích zařízení
      Sociologie, demografie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: quality perception; tourism; accommodation; catering; service

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 19. 4. 2013 07:37.
    11. KUČERA, Lukáš. Věrnost zákazníka jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v retailových firmách. In Ladislav Šiška. Konkurence. sborník z konference. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 58-67. ISBN 978-80-87035-53-5.
      Název anglicky: Customer loyalty as a tool of competitiveness increase in retail chains
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: retail chain; customer; database; CRM; loyalty

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:15.
    12. KUČERA, Lukáš. Výuka předmětu Projekt 2 Obchod na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. In Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, s. nestránkováno, 10 s. ISBN 978-80-7468-053-3.
      Název anglicky: Project II Trade Teaching at the Institute of Technology and Business in České Budějovice
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: teaching; Project 2 Trade; didactic principles; project based learning; teamwork

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:16.

    2011

    1. MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Consumer perception of private label brands in the Czech Republic. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, roč. 4, č. 2, s. 43-52. ISSN 1802-503X.
      Název česky: Vnímání privátních značek spotřebiteli v České republice
      RIV/75081431:_____/11:00000250 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: private labels; retail; consumer; economic; standard and premium private labels; knowledge and awareness of private brands
      Recenzováno: ano

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 24. 1. 2012 16:36.
    2. MULAČ, Petr a Věra MULAČOVÁ. Consumer Perception of Private Label Brands in the Czech Republic. In Market Failure – the Role of Government and Enterprise Economy. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 21 s. ISBN 978-80-87278-65-9.
      Název česky: Privátní značky a jejich vnímání spotřebiteli v České republice
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: private labels; retail; consumer

      Změnila: Mgr. Michaela Votavová, učo 6769. Změněno: 21. 12. 2011 12:09.
    3. MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Obchodní podnikání I: Studijní opora pro kombinované studium. 2. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 60 s. ISBN 978-80-87278-66-6.
      Název anglicky: Trade Business I
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: retail; retail management

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 12. 9. 2011 11:49.
    4. MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Privátní značka - nástroj konkurenčního soupeření maloobchodu. In Hana Vojáčková. KONKURENCE 2011. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2011, s. 153-162. ISBN 978-80-87035-36-8.
      Název anglicky: Private labels - means of competitor's contest in retail
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Private labels; retail; consumer

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 15. 9. 2011 10:00.

    2010

    1. MULAČOVÁ, Věra a Hana EZROVÁ. Obaly v obchodě z pohledu trvale udržitelného rozvoje. In Odborný seminář katedry ekonomiky a managementu : sborník příspěvků. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2010, 7 s. ISBN 978-80-87278-48-2.
      Název anglicky: Packaging in retail and sustainable development
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: packaging; packaging concept; sustainable development
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Michaela Votavová, učo 6769. Změněno: 21. 12. 2011 13:14.
    2. MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Obchodní podnikání II : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2010, 73 s. ISBN 978-80-87278-58-1.
      Název anglicky: Trade activity II
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: strategic management of trade activities; foreign trade

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 7. 3. 2011 14:57.
    3. MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Projekt II Obchod : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2010, 25 s. ISBN 978-80-87278-59-8.
      Název anglicky: Project II Trade activities
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: trade activities; starting business

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 7. 3. 2011 15:01.
Zobrazeno: 21. 12. 2024 10:19