-
SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ, Roman ŠVEC a Michaela KOUBKOVÁ. Faktory ovlivňující využívání internetového bankovnictví pro stanovení profilu cílového segmentu internetového bankovnictví. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 4, s. 115-121. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: Factors influencing the use of internet banking to determine the profile of the target segment of internet banking
čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: internet banking; factors influencing use of internet banking; customer
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:35.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/44602/cs -
ŠVEC, Roman, Petra MARTÍŠKOVÁ a Michaela KOUBKOVÁ. PREFERENCE RODIN S DĚTMI PŘI VÝBĚRU AKTIVIT A ATRAKTIVIT CESTOVNÍHO RUCHU. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 2, s. 1-13, 14 s. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: PREFERENCES OF FAMILIES WITH CHILDREN IN THE SELECTION OF ATTRACTIVENESS IN TOURISM
čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: preference; family; tourism; factors
Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 17. 4. 2018 11:42.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/43282/cs -
ŠVEC, Roman, Petra MARTÍŠKOVÁ, Marie SLABÁ a Valentýna ŠKRABÁLKOVÁ. Preference seniorů na trhu cestovního ruchu. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 4, s. 104-114. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: Seniors' preferences in the tourism market
čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: senior tourism market; seniors’ preferences; seniors’ travelling
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:45.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/44603/cs -
MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. REKLAMA KOLEM NÁS POHLEDEM PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 2, s. 91-103. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: ADVERTISING AROUND US FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: advertising; advertising as a source of information; advertising saturation; irritation of the placement of advertising messages; full-time university and higher vocational school students; Czech Republic
Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 17. 4. 2018 11:53.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/43281/cs -
MARTÍŠKOVÁ, Petra, Roman ŠVEC, Marie SLABÁ a Jana ŘÍHOVÁ. Vnímaná citlivost vybraných osobních údajů: údaje o sociokulturních faktorech a osobní ekonomické situaci. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 4, s. 95-103. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: Perceived sensitivity of selected personal data: socio-cultural data and personal economic situation data
čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: socio-cultural factors; personal economic data; sensitive personal data
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:53.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/44604/cs -
MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. E-shops and customer feedback: experience by Czech B2C customers. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2017, roč. 10, č. 1, s. 72-83. ISSN 1805-9112.
Název česky: E-shopy a zákaznická zpětná vazba: zkušenosti českých B2C zákazníků
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: e-shops; Czech B2C customers; customer feedback; reply to customer feedback
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:28.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/37883/cs -
HUMLEROVÁ, Veronika a Petra MARTÍŠKOVÁ. EVALUACE KARIÉRNÍCH KOTEV STUDENTŮ BAKALÁŘSKÉHO STUDIA EKONOMICKÉHO ZAMĚŘENÍ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 39-44. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: AN EVALUATION OF CAREER ANCHORS OF BBA STUDENTS IN BUSINESS
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: career planning; career anchors; individual career management; self-management
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:27.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/42044/cs -
MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. KONTROVERZNÍ TÉMATA V REKLAMĚ Z POHLEDU PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 12-23. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: CONTROVERSIAL TOPICS IN ADVERTISING FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITIY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: advertising; controversial topics in advertising; full-time university and higher vocational school students; Czech Republic
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 07:40.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/42043/cs -
ŠVEC, Roman, Veronika HUMLEROVÁ a Petra MARTÍŠKOVÁ. MOTIVACE PRACOVNÍKŮ V CESTOVNÍM RUCHU. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 84-96. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: MOTIVACE PRACOVNÍKŮ V CESTOVNÍM RUCHU
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: accommodation facility; preference; questioning
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:53.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/41341/cs -
MARTÍŠKOVÁ, Petra, Veronika HUMLEROVÁ a Antónia ŠTENSOVÁ. NOVÝ ZPŮSOB OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ V PODOBĚ „GDPR“ OČIMA VEŘEJNOSTI. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 1-11. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: NEW WAY OF DATA PROTECTION IN THE FORM OF„GDPR“ FROM THE POINT OF VIEW OF THE PUBLIC
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: GDPR; General Data Protection Regulation; content analysis of opinions
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:32.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/42042/cs -
MARTÍŠKOVÁ, Petra. PERSONIFIKACE PRODUKTU JAKO ZPŮSOB NAVÁZÁNÍ AUTENTIČTĚJŠÍHO VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 55-71. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: PERSONIFICATION OF THE PRODUCT AS A WAY TO ESTABLISH MORE AUTHENTIC RELATIONSHIPS WITH CUSTOMERS
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: personification; marketing communication campaign; CRM; Facebook; YouTube; Instagram; Fidorka biscuit; Mondelez International
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:28.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/40141/cs -
ŠVEC, Roman a Petra MARTÍŠKOVÁ. PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ PŘI VÝBĚRU POTRAVINÁŘSKÝCH PRODEJEN. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 128-138. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: CUSTOMER PREFERENCES WHEN CHOOSING A FOOD STORE
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: customer preferences; choice of retail store; food store; Czech Republic
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:02.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/42041/cs -
ŠVEC, Roman, Petra MARTÍŠKOVÁ a Antónia ŠTENSOVÁ. PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ PŘI VÝBĚRU UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ A JEJICH VZAH K PR FIREM. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 97-112. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: CUSTOMER 'S PREFERENTIES IN SELECTION OF ACCOMMODATION ESTABLISHMENTS AND THEIR RELATIONSHIP TO THE COMPANY PR
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: accommodation; preference; questioning
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:01.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/42101/cs -
MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. SPOLEČENSKÁ ROLE REKLAMY OČIMA PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 72-85. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: SOCIAL ROLE OF ADVERTISING FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITIY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: advertising; social role of advertising; full time university and higher vocational school students; Czech Republic
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 14:33.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/42082/cs -
ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮSLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ. ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 113-121. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: BRANDS AS A KEY PART OF MARKETING COMMUNICATION AND THEIR DEVELOPEMENT IN THE CONTEXT OF INTERNATIONAL RANKINGS
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: brand; promotion; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 12:54.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/42081/cs -
TIŠLEROVÁ, Kamila. Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce. Ekonomické listy. 2015, roč. 6(1), 14-33. ISSN 1804-4166.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:09.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/28902/cs -
ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Stanislav MARTINÁT, Jaroslav KNOTEK, Tomáš KUČERA, Zuzana BALOUNOVÁ, White BARAVALLE a Josef RAJCHARD. A model for the identification of areas favourable for the development of tourism: A case study of the Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions (Czech Republic). Moravian Geographical Reports. Brno: Academy of Sciences of the Czech Republic, 2013, roč.21, č.1, s. 25-40. ISSN 1210-8812.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:35.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/25447/cs -
SLABÁ, Marie. Analýza klíčových skupin stakeholderů komerčních subjektů v České Republice. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, roč. 6, č. 2, s. 143-151. ISSN 1805-9112.
Název anglicky: Analysis of Key Stakeholder Groups of Commer- cial Entities in the Czech Republic
RIV/75081431:_____/13:00000362 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder analysis; stakeholder identiffication; enterprises
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 4. 2014 10:48.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/23122/cs -
SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, s. 251-262. ISBN 978-80-87035-73-3.
Název česky: Hodnocení webových stran vybraných vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: university; marketing communication; internet; websites evaluation
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 14:48.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21425/cs -
MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Petra BEDNÁŘOVÁ, Lukáš KUČERA, Vendula SIMOTOVÁ a Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
Název anglicky: Trade Business in the 21st Century
RIV/75081431:_____/13:00000341 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Bednářová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kučera, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Simotová, Vendula (203 Česká republika, domácí) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: trade business; retail; wholesale; international trade; consumer behaviour
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 4. 2014 14:17.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21538/cs -
SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013, s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7454-248-0.
Název česky: Teoretické aspekty marketingu vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 7. 2013 10:14.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21484/cs -
SLABÁ, Marie. Vyhodnocení předvýzkumu klíčových skupin stakeholderů vysokých škol. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějoivcích, 2013, Neuveden, č. 1, s. 140-157. ISSN 1802-503X.
Název anglicky: Evaluation of Pre-Research of Key Stakeholder Groups of Universities
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder analysis; Stakeholder Circle Methodology; university; marketing communication
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 24. 10. 2013 14:06.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/22188/cs -
SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at public universities. In Modern and current trends in the public sector research. 2012. ISBN 978-80-210-5715-9.
Název česky: Analýza stakeholderů veřejných vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: stakeholder, public university; analysis of stakeholders, basic groups of stakeholders of public universities
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:15.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/18224/cs -
SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at Public Universities. In 16th International Conference on Modern and Current Trends in the Public Sector Research. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 269-277. ISBN 978-80-210-5822-4.
Název česky: Analýza stakeholderů na veřejných vysokých školách
RIV/75081431:_____/12:00000398 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Stakeholder; public university; analysis of stakeholders; basic groups of stakeholders of public universities
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:31.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/24542/cs -
SLABÁ, Marie a Kamila ZELINKOVÁ. Kommunikationsmix der Hochschuleinrichtungen. In Katedrový sborník 1/2012 – Odborný seminář katedry ekonomiky a managementu. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, s. 117-128. ISBN 978-80-7468-049-6.
Název česky: Komunikační mix vysokoškolských institucí
Název anglicky: Communication mix in higher education institutions
Ekonomie. němčina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; marketing communication; university; marketing communication mix
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 18. 11. 2014 07:55.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/19866/cs -
SLABÁ, Marie. Marketing as a tool of escalation of competitiveness of universities. In Šiška Vladislav. Konkurence : sborník příspěvků. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 143-151. ISBN 978-80-87035-53-5.
Název česky: Marketing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; marketing mix; communication mix; university
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:28.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/19642/cs -
SLABÁ, Marie. Websites as an effective tool of marketing communication of universities. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o., 2012, s. 233-242. ISBN 978-80-87314-29-6.
Název česky: Webové stránky jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Marketing communication; universities; websites; internet
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:32.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/20801/cs -
TIŠLEROVÁ, Kamila. What are the advantages of Internet shopping as perceived by customers? ACC Journal. 2012, roč. 18 (2), s. 188–195. ISSN 1803-9782.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:10.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/28904/cs -
TIŠLEROVÁ, Kamila. Who Are the Customers Sharing Knowledge in Terms of Internet Shopping? In Cegarra, J. G. (ed.) Proceedings of the 13th European Conference on Knowledge Management. Spain, Academic Publishing: Universidad Politécnica de Cartagena, 2012, s. 1186-91. ISBN 978-1-908272-63-8.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:27.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/28906/cs -
SLABÁ, Marie. Internet: Effective tool of marketing communication of universities. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011, 12 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
Název česky: Internet: Efektivní nástroj marketingové komunikace vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing communication; electronic communication; Internet; university
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:33.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/16901/cs -
TIŠLEROVÁ, Kamila a Marta ŽAMBOCHOVÁ. Marketing segmentation of students willing to study abroad based on cluster analysis. World Academy of Science, Engineering and Technology. 2011, roč. 7 (77), s. 795-799. ISSN 2010-376X.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:12.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/28905/cs -
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 6. 10. 2014 12:14.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/25002/cs -
SLABÁ, Marie. Marketing educational institutions - history and current situation in the present chaotic market environment. In Infusing Research and Knowledge in South-East Europe. Thessaloniki: South-East European Research Centre, 2010, s. 296-313. ISBN 978-960-9416-03-0.
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Řecko.
Klíčová slova anglicky: Marketing; marketing communication; educational institution; internet; turbulence
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:34.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/13161/cs -
SLABÁ, Marie. Stakeholder Circle Methodology. In Míková Irena. Sborník příspěvků z vědecké konference doktorandů, studentů magisterského studia a mladých vědeckých pracovníků pořádané na Fakultě managementu VŠE. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Oeconomica, 2010, s. 84-92. ISBN 978-80-245-1750-6.
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis; Stakeholder Circle; marketing communication
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:35.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/13861/cs
2018
2017
2015
2013
2012
2011
2010
Zobrazeno: 27. 12. 2024 20:15