Filtrování publikací

    2014

    1. KUČERA, Lukáš. New technology in Czech Retailing: Self-scaning system. In Dokbat 2014 : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014, s. nestránkováno, 6 s. ISBN 978-80-7454-339-5.
      Název česky: Nové technologie v tuzemském retailingu – Systém Scan&Go
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Retailing; Self-checkout system; Scan & Go system; Customer; Mobile shopping

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 11. 7. 2014 08:54.
    2. KUČERA, Lukáš. Věrnostní program jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti hotelu. In Aktuální problémy cestovního ruchu : ”CESTOVNÍ RUCH A JEHO DOPADY NA SPOLEČNOST„ / Topical Issues of Tourism : ”TOURISM AND ITS IMPACTS ON SOCIETY„. 1. vyd. Jihlava: COLL POLYTECHNICS JIHLAVA, 2014, s. 119-125. ISBN 978-80-87035-87-0.
      Název anglicky: Loyalty program as a tool of competetivness increase in a hotel
      RIV/75081431:_____/14:00000399 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Kučera, Lukáš (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Competitiveness; hospitality market; independent regional hotel; loyalty program

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 15:50.
    3. KUČERA, Lukáš. Využití manažerských informačních systémů ve sféře hotelnictví. In Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová Brno, 2014, s. 97-102. ISBN 978-80-87300-55-8.
      Název anglicky: Management information system use in hotel industry
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Hotel industry; Management Information Systems (MIS); MIS Modules; Hotel Information Systems (HIS); HIS modules

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 10. 7. 2014 10:44.

    2013

    1. ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Stanislav MARTINÁT, Jaroslav KNOTEK, Tomáš KUČERA, Zuzana BALOUNOVÁ, White BARAVALLE a Josef RAJCHARD. A model for the identification of areas favourable for the development of tourism: A case study of the Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions (Czech Republic). Moravian Geographical Reports. Brno: Academy of Sciences of the Czech Republic, 2013, roč.21, č.1, s. 25-40. ISSN 1210-8812.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:35.
    2. NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA a Ladislav SKOŘEPA. Assessment of the results of the strategic orientation on regional and local products in food retail. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendeleianae Brunensis. 2013, roč. 61(4), s. 1061-1068.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 10:09.

    2012

    1. NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA, Jana NAVRÁTILOVÁ, Roman ŠVEC a Hana DOLEŽALOVÁ. Image as the elements of attractiveness of the destinations of the nature-oriented tourism. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita, 2012, roč. 60, č. 4, s. 281-288, 7 s. ISSN 1211-8516.
      Název anglicky: Image as the elements of attractiveness of the destinations of the nature-oriented tourism.
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:34.
    2. ŠVEC, Roman, Kamil PÍCHA, Leoš VÍTEK, Hana DOLEŽALOVÁ a Josef NAVRÁTIL. Maloobchodní tržby v České republice a Evropské unii a komparace vývoje. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. 2012, Vol.15, No.2, s. 4-21. ISSN 1212-3285.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 09:04.
    3. PÍCHA, Kamil, Leoš VÍTEK, Hana DOLEŽALOVÁ, Josef NAVRÁTIL a Roman ŠVEC. Maloobchodní tržby v České republice a Evropské unii a komparace vývoje. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. České Budějovice, 2012, roč. 15, č. 2, s. 3-13. ISSN 1212-3285.
      Název anglicky: Retail sales in the Czech Republic and the European Union and the comparison of the development

      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 18. 11. 2014 12:00.
    4. ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL a Kamil PÍCHA. The Impact of the Location on the Price Offered by Accommodation Establishments in Urban Areas. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2012.

      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:33.
    5. ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Kamil PÍCHA a Vivian BARAVALLE. The perception of the quality of acomodation establishments´ product. Deturope. Central European Journal of Regional Development and Tourism. 2012, s. 4-21. ISSN 1821-2506.
      Název anglicky: The perception of the quality of acomodation establishments´ product.
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:32.
    6. KUČERA, Lukáš. Věrnost zákazníka jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v retailových firmách. In Ladislav Šiška. Konkurence. sborník z konference. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 58-67. ISBN 978-80-87035-53-5.
      Název anglicky: Customer loyalty as a tool of competitiveness increase in retail chains
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: retail chain; customer; database; CRM; loyalty

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:15.
Zobrazeno: 23. 12. 2024 18:50