-
SLABÁ, Marie. Analýza klíčových skupin stakeholderů komerčních subjektů v České Republice. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, roč. 6, č. 2, s. 143-151. ISSN 1805-9112.
Název anglicky: Analysis of Key Stakeholder Groups of Commer- cial Entities in the Czech Republic
RIV/75081431:_____/13:00000362 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder analysis; stakeholder identiffication; enterprises
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 4. 2014 10:48.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/23122/cs -
SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, s. 251-262. ISBN 978-80-87035-73-3.
Název česky: Hodnocení webových stran vybraných vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: university; marketing communication; internet; websites evaluation
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 14:48.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21425/cs -
MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Petra BEDNÁŘOVÁ, Lukáš KUČERA, Vendula SIMOTOVÁ a Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
Název anglicky: Trade Business in the 21st Century
RIV/75081431:_____/13:00000341 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Bednářová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kučera, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Simotová, Vendula (203 Česká republika, domácí) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: trade business; retail; wholesale; international trade; consumer behaviour
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 4. 2014 14:17.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21538/cs -
SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013, s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7454-248-0.
Název česky: Teoretické aspekty marketingu vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 7. 2013 10:14.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21484/cs -
SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at public universities. In Modern and current trends in the public sector research. 2012. ISBN 978-80-210-5715-9.
Název česky: Analýza stakeholderů veřejných vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: stakeholder, public university; analysis of stakeholders, basic groups of stakeholders of public universities
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:15.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/18224/cs -
SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at Public Universities. In 16th International Conference on Modern and Current Trends in the Public Sector Research. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 269-277. ISBN 978-80-210-5822-4.
Název česky: Analýza stakeholderů na veřejných vysokých školách
RIV/75081431:_____/12:00000398 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Stakeholder; public university; analysis of stakeholders; basic groups of stakeholders of public universities
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:31.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/24542/cs -
TIŠLEROVÁ, Kamila. Information Interaction in Terms of e-Commerce. In agle, T. (ed.) Proceedings of the 6th European Conference on Information Management and Evaluation. 2012, s. 307-12. ISBN 978-1-908272-65-2.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:26.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/28908/cs -
SLABÁ, Marie a Kamila ZELINKOVÁ. Kommunikationsmix der Hochschuleinrichtungen. In Katedrový sborník 1/2012 – Odborný seminář katedry ekonomiky a managementu. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, s. 117-128. ISBN 978-80-7468-049-6.
Název česky: Komunikační mix vysokoškolských institucí
Název anglicky: Communication mix in higher education institutions
Ekonomie. němčina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; marketing communication; university; marketing communication mix
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 18. 11. 2014 07:55.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/19866/cs -
SLABÁ, Marie. Marketing as a tool of escalation of competitiveness of universities. In Šiška Vladislav. Konkurence : sborník příspěvků. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 143-151. ISBN 978-80-87035-53-5.
Název česky: Marketing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; marketing mix; communication mix; university
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:28.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/19642/cs -
SLABÁ, Marie. Websites as an effective tool of marketing communication of universities. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o., 2012, s. 233-242. ISBN 978-80-87314-29-6.
Název česky: Webové stránky jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Marketing communication; universities; websites; internet
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:32.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/20801/cs -
TIŠLEROVÁ, Kamila a Marta ŽAMBOCHOVÁ. Classification of individuals: willingness to start their own business based on franchise system. In Proceedings of APLIMAT conference. Technical University, Bratislava, 2011. ISBN 978-80-89313-52-5.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:30.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/28909/cs -
TIŠLEROVÁ, Kamila. Customers´ profitability: methodological approaches. In Kocourek, A. (ed.) Proceedings of the 10th International Conference Liberec Economic Forum 2011. Liberec, 2011, s. 497-506. ISBN 978-80-7372-755-0.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:31.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/28910/cs -
SLABÁ, Marie. Internet: Effective tool of marketing communication of universities. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011, 12 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
Název česky: Internet: Efektivní nástroj marketingové komunikace vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing communication; electronic communication; Internet; university
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:33.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/16901/cs -
SLABÁ, Marie. Marketing management I : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 156 s. ISBN 978-80-87278-84-0.
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:21.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/17824/cs -
TIŠLEROVÁ, Kamila. Measurement of customer knowledge value. In Proceedings of the 12th European Conference on Knowledge Management. 2011, s. 982-987. ISBN 978-1-908272-10-2.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:33.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/28911/cs -
SLABÁ, Marie. Marketing educational institutions - history and current situation in the present chaotic market environment. In Infusing Research and Knowledge in South-East Europe. Thessaloniki: South-East European Research Centre, 2010, s. 296-313. ISBN 978-960-9416-03-0.
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Řecko.
Klíčová slova anglicky: Marketing; marketing communication; educational institution; internet; turbulence
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:34.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/13161/cs -
SLABÁ, Marie. Stakeholder Circle Methodology. In Míková Irena. Sborník příspěvků z vědecké konference doktorandů, studentů magisterského studia a mladých vědeckých pracovníků pořádané na Fakultě managementu VŠE. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Oeconomica, 2010, s. 84-92. ISBN 978-80-245-1750-6.
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis; Stakeholder Circle; marketing communication
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:35.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/13861/cs -
TIŠLEROVÁ, Kamila. Marketing innovation – success and failure. In Proceedings of the 4th European Conference on Technology Management. University of the West Scotland, Glasgow, 2009. ISBN 1-903978-41-6.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:34.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/28912/cs
2013
2012
2011
2010
2009
Zobrazeno: 29. 12. 2024 07:25