-
ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮSLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ. ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 113-121. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: BRANDS AS A KEY PART OF MARKETING COMMUNICATION AND THEIR DEVELOPEMENT IN THE CONTEXT OF INTERNATIONAL RANKINGS
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: brand; promotion; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 12:54.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/42081/cs -
SLABÁ, Marie. Perception of Chinese brands in the Czech Republic. In North China University Of Technology. Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe. China: Neuveden, 2016, s. 21-29. ISBN 978-7-5103-1428-5.
Název česky: Vnímání čínských značek v České republice
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Čína.
Klíčová slova anglicky: brand; brand perception; Chinese brands
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 16. 3. 2017 10:28.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/36441/cs -
SLABÁ, Marie. STAKEHOLDER POWER-INTEREST MATRIX AND STAKEHOLDER-RESPONSIBILITY MATRIX IN CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY. Online. In Tomáš Löster, Tomáš Pavelka. The 8th International Days of Statistics and Economis. Neuveden: Melandrium, 2016, s. 1366-1374. ISBN 978-80-87990-02-5.
Název česky: Matice stakeholder power-interest a stakeholder-responsibility ve společenské odpovědnosti firem
RIV/75081431:_____/16:00000826 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: corporate social responsibility; stakeholder; stakeholder-responsibility matrix; stakeholder power-interest matrix
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 27. 10. 2016 10:35.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/34461/cs -
SLABÁ, Marie. Advertising in Chinese Markets. Online. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 26th International Business Information Management Association Conference. 1. vyd. Norristown: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015, s. 941-951. ISBN 978-0-9860419-5-2.
Název česky: Reklama na čínských trzích
RIV/75081431:_____/15:00001226 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: advertising; media; marketing communication; Chinese markets
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 4. 4. 2018 10:41.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/43601/cs -
SLABÁ, Marie a Hudečková QI. Analysis of development of the most valuable brands in the world and the most valuable brands in China. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, roč. 8, č. 1, s. 49-59. ISSN 1805-9112.
Název česky: Analýza vývoje nejhodnotnějších značek světa a nejhodnotnějších značek v Číně
RIV/75081431:_____/15:00000491 Článek v odborném periodiku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) -- Qi, Hudečková (156 Čína)
Klíčová slova anglicky: brand; brand value; Brandz
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 2. 7. 2015 08:32.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/28244/cs -
SLABÁ, Marie, Roman ŠVEC, Qi. HUDEČKOVÁ a Lukáš KUČERA. Postavení Číny v mezinárodním obchodě : vysokoškolská učebnice. 2., rozšířené vydání. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, 177 s. ISBN 978-80-7468-091-5.
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 10. 2015 12:48.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/29341/cs -
SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, s. 251-262. ISBN 978-80-87035-73-3.
Název česky: Hodnocení webových stran vybraných vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: university; marketing communication; internet; websites evaluation
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 14:48.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21425/cs -
MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Petra BEDNÁŘOVÁ, Lukáš KUČERA, Vendula SIMOTOVÁ a Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
Název anglicky: Trade Business in the 21st Century
RIV/75081431:_____/13:00000341 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Bednářová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kučera, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Simotová, Vendula (203 Česká republika, domácí) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: trade business; retail; wholesale; international trade; consumer behaviour
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 4. 2014 14:17.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21538/cs -
SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013, s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7454-248-0.
Název česky: Teoretické aspekty marketingu vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 7. 2013 10:14.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21484/cs -
SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at public universities. In Modern and current trends in the public sector research. 2012. ISBN 978-80-210-5715-9.
Název česky: Analýza stakeholderů veřejných vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: stakeholder, public university; analysis of stakeholders, basic groups of stakeholders of public universities
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:15.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/18224/cs -
SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at Public Universities. In 16th International Conference on Modern and Current Trends in the Public Sector Research. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 269-277. ISBN 978-80-210-5822-4.
Název česky: Analýza stakeholderů na veřejných vysokých školách
RIV/75081431:_____/12:00000398 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Stakeholder; public university; analysis of stakeholders; basic groups of stakeholders of public universities
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:31.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/24542/cs -
SLABÁ, Marie a Kamila ZELINKOVÁ. Kommunikationsmix der Hochschuleinrichtungen. In Katedrový sborník 1/2012 – Odborný seminář katedry ekonomiky a managementu. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, s. 117-128. ISBN 978-80-7468-049-6.
Název česky: Komunikační mix vysokoškolských institucí
Název anglicky: Communication mix in higher education institutions
Ekonomie. němčina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; marketing communication; university; marketing communication mix
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 18. 11. 2014 07:55.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/19866/cs -
SLABÁ, Marie. Marketing as a tool of escalation of competitiveness of universities. In Šiška Vladislav. Konkurence : sborník příspěvků. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 143-151. ISBN 978-80-87035-53-5.
Název česky: Marketing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; marketing mix; communication mix; university
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:28.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/19642/cs -
SLABÁ, Marie a Gabriela ŠVEJDOVÁ. Marketing management II : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, 132 s. ISBN 978-80-87278-74-1.
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:51.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/17881/cs -
SLABÁ, Marie. Websites as an effective tool of marketing communication of universities. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o., 2012, s. 233-242. ISBN 978-80-87314-29-6.
Název česky: Webové stránky jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Marketing communication; universities; websites; internet
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:32.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/20801/cs -
SLABÁ, Marie. Internet: Effective tool of marketing communication of universities. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011, 12 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
Název česky: Internet: Efektivní nástroj marketingové komunikace vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing communication; electronic communication; Internet; university
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:33.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/16901/cs -
ŠVEJDOVÁ, Gabriela. Efektivita marketingové komunikace internetového platebního systému. In Zborník príspevkov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vzťahy 2010 - Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Bratislava: Vydavatel’stvo Ekonóm, 2010, s. 873-879. ISBN 978-80-225-3172-6.
Název anglicky: Marketing Communication’s Effectiveness of Internet Payment System
Řízení, správa a administrativa. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: advertising campaign; effectiveness; electronic wallet; financial literacy; sklik; outsourcing; safetyt and security of personal data
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:50.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/15581/cs -
SLABÁ, Marie. Marketing educational institutions - history and current situation in the present chaotic market environment. In Infusing Research and Knowledge in South-East Europe. Thessaloniki: South-East European Research Centre, 2010, s. 296-313. ISBN 978-960-9416-03-0.
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Řecko.
Klíčová slova anglicky: Marketing; marketing communication; educational institution; internet; turbulence
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:34.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/13161/cs -
SLABÁ, Marie. Stakeholder Circle Methodology. In Míková Irena. Sborník příspěvků z vědecké konference doktorandů, studentů magisterského studia a mladých vědeckých pracovníků pořádané na Fakultě managementu VŠE. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Oeconomica, 2010, s. 84-92. ISBN 978-80-245-1750-6.
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis; Stakeholder Circle; marketing communication
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:35.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/13861/cs -
ŠOLC, Ladislav, Gabriela ŠVEJDOVÁ a Tsolmon JAMBAL. Kalkulace nákladů a její význam pro tvorbu cen. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2009, roč. 2, č. 2, s. 23-34. ISSN 1802-503X.
Název anglicky: Costs calculation and its importance for determination of prices
RIV/75081431:_____/09:00000171 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Šolc, Ladislav (203 Česká republika, garant, domácí) -- Švejdová, Gabriela (203 Česká republika, domácí) -- Jambal, Tsolmon (496 Mongolsko, domácí)
Klíčová slova anglicky: cost structuring; costing model; total costs; absorption costing; purchase and sales calculation; lower price transmission; business margin; the great of sales; selling expenses; price politicy; cover contribution; fix costs; variable costs; revenues
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:47.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/6981/cs
2017
2016
2015
2013
2012
2011
2010
2009
Zobrazeno: 28. 12. 2024 10:04