Filtrování publikací

    2018

    1. PÍCHA, Kamil, Josef NAVRÁTIL a Roman ŠVEC. Preference to Local Food vs. Preference to “National” and Regional Food. Journal of Food Products Marketing. Ohio: Taylor & Francis, 2018, roč. 24, č. 2, s. 125-145. ISSN 1045-4446.
      Název česky: Preference místních potravin v porovnání s upřednostňováním potravin národních a regionálních
      RIV/75081431:_____/18:00001283 Článek v odborném periodiku. angličtina. Spojené státy.
      Pícha, Kamil (garant) -- Navrátil, Josef (203 Česká republika) -- Švec, Roman (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Consumer’s attitude; consumer’s perception; food origin; local food

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 30. 8. 2018 08:55.

    2012

    1. SLABÁ, Marie. Marketing models. In Hojdarová Marie, Hanáček Miroslav. Konference – Matematika v ekonomické praxi : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 191-198. ISBN 978-80-87035-62-7.
      Název česky: Marketingové modely
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing; marketing models; marketing mix Introduction

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:29.
Zobrazeno: 29. 12. 2024 17:50