Filtrování publikací

    2018

    1. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. REKLAMA KOLEM NÁS POHLEDEM PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 2, s. 91-103. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: ADVERTISING AROUND US FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: advertising; advertising as a source of information; advertising saturation; irritation of the placement of advertising messages; full-time university and higher vocational school students; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 17. 4. 2018 11:53.

    2017

    1. SLABÁ, Marie. APLIKACE STAKEHOLDER MANAGEMENTU A TEORIE STAKEHOLDER SALIENCE V MANAGEMENTU VYSOKÝCH ŠKOL. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 101-110. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: APLICATION OF STAKEHOLDER MANAGEMENT A STAKEHOLDER SALIENCE THEORY IN UNIVERSITY MANAGEMENT
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: stakeholder theory; stakeholder salience theory; university management
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 18. 4. 2018 08:10.
    2. BŘEZINOVÁ, Monika a Marie SLABÁ. EXTERNAL COMMUNICATION OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN THE REGION OF SOUTH BOHEMIA. Mladá veda (Young Science). Prešov, Slovensko: Vydavateľstvo UNIVERSUM, 2017, Roč. piaty, číslo 3, s. 1-8, 9 s. ISSN 1339-3189.
      Název česky: VNĚJŠÍ KOMUNIKACE MALÝCH A STŘEDNÍCH FIREM V JIHOČESKÉM REGIONU
      Ekonomie. angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Communication; SME; process; channels

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:21.
    3. KUČERA, Lukáš. FAKTORY OVLIVŇUJÍCÍ ZÁKAZNICKOU LOAJALITU. Mladá veda (Young Science). Prešov, Slovensko: Vydavateľstvo UNIVERSUM, 2017, Roč. piaty, číslo 3, s. 38-44. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: FACTORS INFLUENCING CUSTOMERS LOYALTY
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: brand loyalty; brand; customer satisfaction

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:20.
    4. WEBEROVÁ, Dagmar. INTERNÁ KOMUNIKÁCIA ČLENOV PROJEKTOVÝCH TÍMOV NA PRÍKLADE NADNÁRODNEJ SPOLOČNOSTI. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 75-83, 14 s. ISSN 1339-3189.
      Název česky: INTERNÍ KOMUNIKACE ČLENŮ PROJEKTOVÝCH TÝMŮ NA PŘÍKLADU NADNÁRODNÍ SPOLEČNOSTI
      Název anglicky: INTERNAL COMMUNICATION OF PROJECT TEAM MEMBERS ON THE EXAMPLE OF A MULTINATIONAL COMPANY
      Řízení, správa a administrativa. slovenština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: communication; communication barriers; cultural differences; project; international project team

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:03.
    5. SLABÁ, Marie. Komparace postoje firem A JEJICH ZÁKAZNÍKŮ K CSR AKTIVITÁM. Mladá veda (Young Science). Prešov, Slovensko: Vydavateľstvo UNIVERSUM, 2017, roč. 5, č. 1, s. 105-112. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: comparison of attitude of companies and their customers to CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility (CSR); CSR dimensions; customers

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 07:58.
    6. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. KONTROVERZNÍ TÉMATA V REKLAMĚ Z POHLEDU PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 12-23. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: CONTROVERSIAL TOPICS IN ADVERTISING FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITIY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: advertising; controversial topics in advertising; full-time university and higher vocational school students; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 07:40.
    7. BŘEZINOVÁ, Monika. MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE MINIPIVOVARŮ V ČR. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 24-29. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: MARKETING COMMUNICATION OF MICRO-BREWERYS IN CZECH REPUBLIC
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Marketing communication; micro brewery; social networks; small and medium side companies

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 07:35.
    8. MARTÍŠKOVÁ, Petra. PERSONIFIKACE PRODUKTU JAKO ZPŮSOB NAVÁZÁNÍ AUTENTIČTĚJŠÍHO VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 55-71. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: PERSONIFICATION OF THE PRODUCT AS A WAY TO ESTABLISH MORE AUTHENTIC RELATIONSHIPS WITH CUSTOMERS
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: personification; marketing communication campaign; CRM; Facebook; YouTube; Instagram; Fidorka biscuit; Mondelez International

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:28.
    9. WEBEROVÁ, Dagmar. POSTOJE MLADŠEJ GENERÁCIE ŽIEN K OSOBNÝM MOTOROVÝM VOZIDLÁM V ČESKEJ REPUBLIKE A RUSKEJ FEDERÁCII. Mladá veda (Young Science). Prešov, Slovensko: Vydavateľstvo UNIVERSUM, 2017, Roč. piaty, číslo 3, s. 147-154. ISSN 1339-3189.
      Název česky: POSTOJE MLADŠEJ GENERÁCIE ŽIEN K OSOBNÝM MOTOROVÝM VOZIDLÁM V ČESKEJ REPUBLIKE A RUSKEJ FEDERÁCII
      Název anglicky: THE ATTITUDES OF YOUNGER GENERATION OF WOMEN TOWARDS VEHICLES IN THE CZECH REPUBLIC AND THE RUSSIAN FEDERATION
      Ekonomie. slovenština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: attitudes; vehicles; women; single; married

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:19.
    10. ŠVEC, Roman. PREFERENCE STRAVOVÁNÍ SENIORŮ JAKO MOŽNÝ PRVEK ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 112-127. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: SENIORS‘ CATERING PREFERENCES AS AN ELEMENT OF TOURISM DEVELOPMENT
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: tourism; gastronomy; seniors; catering facilities; preferences.

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:02.
    11. HUMLEROVÁ, Veronika a Roman ŠVEC. SELF-MARKETING A OSOBNÍ BRANDING JAKO NUTNÁ DOVEDNOST ABSOLVENTŮ VYSOKÝCH ŠKOL. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 45-51. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: SELF-MARKETING AND PERSONAL BRANDING AS NECESSARY SKILLS OF UNIVERSITY GRADUATES
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: self-marketing; personal branding; skills; university graduates

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 14:35.
    12. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. SPOLEČENSKÁ ROLE REKLAMY OČIMA PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 72-85. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: SOCIAL ROLE OF ADVERTISING FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITIY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: advertising; social role of advertising; full time university and higher vocational school students; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 14:33.
    13. SLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ. ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 113-121. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: BRANDS AS A KEY PART OF MARKETING COMMUNICATION AND THEIR DEVELOPEMENT IN THE CONTEXT OF INTERNATIONAL RANKINGS
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: brand; promotion; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 12:54.

    2016

    1. TIŠLEROVÁ, Kamila. Marketing Strategy for Effective Customer Relationship Management. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 27th International Business Information Management Association Conference - Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth, IBIMA 2016. Norristown (USA): International Business Information Management Association, IBIMA, 2016, s. 875-879. ISBN 978-0-9860419-6-9.
      Název anglicky: Marketingová strategie pro efektivní řízení vztahů se zákazníky
      RIV/75081431:_____/16:00000806 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Spojené státy.
      Tišlerová, Kamila (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: CRM; marketing strategy; customer; efficiency; competitive advantage
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 22. 9. 2016 08:38.
    2. TIŠLEROVÁ, Kamila. Methodological Approaches to Customer Satisfaction Measurement. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 27th International Business Information Management Association Conference - Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth, IBIMA 2016. Norristown (USA): International Business Information Management Association, IBIMA, 2016, s. 880-887. ISBN 978-0-9860419-6-9.
      Název česky: Metodické přístupy k měření spokojenosti zákazníků
      RIV/75081431:_____/16:00000807 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Spojené státy.
      Tišlerová, Kamila (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: customer satisfaction; satisfaction measurement; academic sphere
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 22. 9. 2016 08:45.
    3. STUCHLÝ, Jaroslav, Ladislav ŠOLC a Iveta KMECOVÁ. SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ S KVALITOU SLUŽEB V DOPRAVNÍM PODNIKU JIHOTRANS. Logos polytechnikos. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2016, ročník 7, č. 3, s. 297-320. ISSN 1804-3682.
      Název anglicky: CUSTOMER SATISFACTION WITH THE QUALITY OF SERVICES IN THE TRANSPORT COMPANY JIHOTRANS
      RIV/75081431:_____/16:00000869 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Stuchlý, Jaroslav (203 Česká republika, domácí) -- Šolc, Ladislav (203 Česká republika, domácí) -- Kmecová, Iveta (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: transport company; marketing research; quality of services; price for the quality; customer satisfaction; data analysis; competitiveness; quality control; survey; descriptive and inductive statistics

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 4. 1. 2017 13:15.
    4. SLABÁ, Marie. STAKEHOLDER POWER-INTEREST MATRIX AND STAKEHOLDER-RESPONSIBILITY MATRIX IN CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY. Online. In Tomáš Löster, Tomáš Pavelka. The 8th International Days of Statistics and Economis. Neuveden: Melandrium, 2016, s. 1366-1374. ISBN 978-80-87990-02-5.
      Název česky: Matice stakeholder power-interest a stakeholder-responsibility ve společenské odpovědnosti firem
      RIV/75081431:_____/16:00000826 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: corporate social responsibility; stakeholder; stakeholder-responsibility matrix; stakeholder power-interest matrix
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 27. 10. 2016 10:35.
    5. SLABÁ, Marie. Stakeholder profile and stakeholder mapping of SMEs. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2016, Vol. 9, č. 1, s. 124-139. ISSN 1805-9112.
      Název česky: Stakeholder profil a mapování stakeholderů malých a středních podniků
      RIV/75081431:_____/16:00000685 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder identification; stakeholder profile; stakeholder prioritisation; stakeholder mapping

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 21. 7. 2016 10:39.

    2015

    1. SLABÁ, Marie. Advertising in Chinese Markets. Online. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 26th International Business Information Management Association Conference. 1. vyd. Norristown: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015, s. 941-951. ISBN 978-0-9860419-5-2.
      Název česky: Reklama na čínských trzích
      RIV/75081431:_____/15:00001226 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: advertising; media; marketing communication; Chinese markets
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 4. 4. 2018 10:41.
    2. SLABÁ, Marie a Hudečková QI. Analysis of development of the most valuable brands in the world and the most valuable brands in China. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, roč. 8, č. 1, s. 49-59. ISSN 1805-9112.
      Název česky: Analýza vývoje nejhodnotnějších značek světa a nejhodnotnějších značek v Číně
      RIV/75081431:_____/15:00000491 Článek v odborném periodiku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) -- Qi, Hudečková (156 Čína)
      Klíčová slova anglicky: brand; brand value; Brandz

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 2. 7. 2015 08:32.
    3. TIŠLEROVÁ, Kamila. Customer-centric Approach in Terms of Online Marketing. Online. In Soliman, KS. 26th International-Business-Information-Management-Association Conference Location. 1. vyd. Norristown (USA): INT BUSINESS INFORMATION MANAGEMENT ASSOC-IBIMA, 2015, s. 2730-2738. ISBN 978-0-9860419-5-2.
      Název česky: Zákaznicky orientovaný přístup v podmínkách online marketingu
      RIV/75081431:_____/15:00000591 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Spojené státy.
      Tišlerová, Kamila (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Customer-centric approach; Internet shopping; Customers' preferences; Perceived value; Segmentation

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 26. 2. 2016 13:56.
    4. TIŠLEROVÁ, Kamila. Marketing strategy of SME´s operating in civil engineering. In Innovative Economic Symposium 2015. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, s. 85-92. ISSN 2464-6369.
      Název česky: Marketinová strategie malých a středních podniků ve stavebnictví
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: SME; Marketing strategy; Civil Engineering; Competition Advantage; Partnering; Education in Marketing; Marketing Competences

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 4. 2. 2016 10:33.
    5. SLABÁ, Marie. Multidimensional maps in Stakeholder Circle Methodology: case study in the tertiary education in the Czech Republic. In Khalid S. Soliman. Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth. 1. vydání. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015, s. 557-564. ISBN 978-0-9860419-4-5.
      Název česky: Multidimenzionální mapy v Stakeholder Circle Methodology: case study terciárního vzdělávání v České republice
      RIV/75081431:_____/15:00001012 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Nizozemské království.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder Circle Methodology; stakeholder; multidimensional maps; stakeholders visualization
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 27. 4. 2017 16:47.
    6. TIŠLEROVÁ, Kamila. Perceived advantages and disadvantages of Internet Shopping. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, roč. 8, č. 2, s. 125-135. ISSN 1805-9112.
      Název česky: Vnímané výhody a nevýhody nakupování prostřednictvím internetu
      RIV/75081431:_____/15:00000576 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Tišlerová, Kamila (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Internet shopping; e-commerce; value-creation; segmentation; perceived advantages

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 17. 2. 2016 11:23.
    7. TIŠLEROVÁ, Kamila. Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce. Ekonomické listy. 2015, roč. 6(1), 14-33. ISSN 1804-4166.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:09.
    8. SLABÁ, Marie. Stakeholder Groups of Public and Private Universities in the Czech Republic - Identification, Categorization and Prioritization. Review of Economic Perspectives. Berlín: De Gruyter Open Ltd, 2015, vol 15., č. 3, s. 305-326. ISSN 1213-2446. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1515/revecp-2015-0022.
      Název česky: Skupiny stakeholderů veřejných a soukromých škol v České republice - identifikace, kategorizace a prioritizace
      RIV/75081431:_____/15:00000544 Článek v odborném periodiku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Německo.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder group; stakeholder management; university

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 16. 11. 2015 11:36.
    9. ŠTARCHOŇ, Peter, Martina JUŘÍKOVÁ, Olga JURÁŠKOVÁ, Dagmar WEBEROVÁ, Josef KOCOUREK, Lenka LIŽBETINOVÁ, Lucia VILČEKOVÁ a Kristýna KOVÁŘOVÁ. Značky a český zákazník. 1. vydání. Zlín: VeRBum, 2015, 104 s. ISBN 978-80-87500-76-7.
      Název anglicky: The brands and Czech customer
      RIV/75081431:_____/15:00000687 Odborná kniha. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Štarchoň, Peter (703 Slovensko) -- Juříková, Martina (203 Česká republika) -- Jurášková, Olga (203 Česká republika) -- Weberová, Dagmar (703 Slovensko, domácí) -- Kocourek, Josef (203 Česká republika) -- Ližbetinová, Lenka (703 Slovensko, domácí) -- Vilčeková, Lucia (703 Slovensko) -- Kovářová, Kristýna (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: brand; customer; domestic product; marketing

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 21. 7. 2016 09:27.

    2014

    1. SLABÁ, Marie. Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie. In Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová Brno, 2014, s. 195-203. ISBN 978-80-87300-56-5.
      Název anglicky: Analysis of websites of selected hotel in české budějovice – Case study
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing; marketing communication; websites; hotel; internet; social network

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 23. 6. 2014 08:14.
    2. SLABÁ, Marie a Roman FIALA. Application of power-interest matrix and influence-attitude matrix in stakeholder mapping of universities. In Dagmar Špalková, Lenka Matějová. Current Trends in Public Sector Research : proceedings of the 18th international conference. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 318-325. ISBN 978-80-210-6611-3.
      Název anglicky: Využití matice power-interest a matice influence-attitude při mapování stakeholderů výsokých škol
      RIV/75081431:_____/14:00000945 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Fiala, Roman (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder mapping; stakeholder; power-interest matrix; influence-attitude matrix
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 21. 2. 2017 11:04.
    3. SLABÁ, Marie. Application Possibilities of the Stakeholder Circle Methodology in the Marketing Communication of Universities. In Dagmar Špalková, Lenka Matějová. Current Trends in Public Sector Research : proceedings of the 18th international conference. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 327-334. ISBN 978-80-210-6611-3.
      Název česky: Možnosti aplikace Stakeholder Circle Methodology v marketingové komunikaci vysokých škol
      RIV/75081431:_____/14:00000944 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Urgency; Stakeholder Circle Methodology; university; stakeholder; prioritization
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 20. 2. 2017 14:36.
    4. SLABÁ, Marie, Peter ŠTARCHOŇ a Ivan JÁČ. IDENTIFICATION AND PRIORITIZATION OF KEY STAKEHOLDER GROUPS IN MARKETING COMMUNICATION OF COLLEGES. E+M Ekonomie a Management. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2014, roč. 2014, č. 4, s. 101-110. ISSN 1212-3609.
      Název česky: Identifikace a prioritizace klíčových skupin stakeholderů v marketingové komunikaci vysokých škol
      RIV/75081431:_____/14:00000654 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Štarchoň, Peter (703 Slovensko) -- Jáč, Ivan (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder circle methodology; stakeholder index; stakeholder identification; stakeholder prioritization

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 26. 5. 2016 13:29.
    5. ŠTARCHOŇ, Peter a Dagmar WEBEROVÁ. Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke. Marketing Science and inspirations. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2014, roč. 9, č. 4, s. 36-42. ISSN 1338-7944.
      Název česky: Rodová příslušnost a postoje slovenských spotřebitelů vůči značce
      Název anglicky: Gender and Attitudes of Slovak Consumers towards the Brand
      Ekonomie. slovenština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: gender; Slovak consumers; brand; country of origin

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 10. 2. 2015 15:03.
    6. SLABÁ, Marie. STAKEHOLDER ANALYSIS OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES. Online. In Pavel Jedlička. The International Conference Hradec Economic Days 2014. 1. vydání. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014, s. 277-283. ISBN 978-80-7435-370-3.
      Název česky: Analýza stakeholderů malých a středních podniků
      RIV/75081431:_____/14:00001018 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: small and medium-sized enterprises; stakeholder; stakeholder analysis; stakeholder prioritisation; stakeholder identification
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 11. 5. 2017 08:43.
    7. SLABÁ, Marie. Vliv ekonomické krize na hotelnictví v České republice. In Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová Brno, 2014, s. 204-211. ISBN 978-80-87300-56-5.
      Název anglicky: Impact of economic crisis on hotel industry in the Czech Republic
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Tourism, hotel; net use of beds; use of rooms; economic crisis; marketing

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 23. 6. 2014 08:14.

    2013

    1. SLABÁ, Marie. Analysis of usage of subsidies from LFA and SAPS scheme. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, s. 239-250. ISBN 978-80-87035-73-3.
      Název česky: Analýza využití dotací dotačního programu LFA a SAPS
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: agriculture sector; subsidies; Less Favoured Areas Scheme; Single Area Payment Scheme

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 09:34.
    2. SLABÁ, Marie. Analýza stakeholderů v bankovním sektoru. Online. In FINANCIAL MANAGEMENT OF FIRMS AND FINANCIAL INSTITUTIONS: 9TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE PROCEEDINGS. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technical University Ostrava, 2013, s. 817-826. ISBN 978-80-248-3172-5.
      Název anglicky: Stakeholder analysis in the bank sector
      RIV/75081431:_____/13:00000462 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder identification; stakeholder prioritisation; Stakeholder Index; Stakeholder Circle Methodology

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:27.
    3. SLABÁ, Marie. Argentina’s financial crisis. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013, s. nestránkováno, 12 s. ISBN 978-80-7454-248-0.
      Název česky: Argentinská finanční krize
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Argentina’s financial crisis; inflation; GDP; currency board

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 7. 2013 10:13.
    4. SLABÁ, Marie. Business plán : studijní skripta. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, 180 s. ISBN 978-80-7468-062-5.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 11:22.
    5. SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, s. 251-262. ISBN 978-80-87035-73-3.
      Název česky: Hodnocení webových stran vybraných vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: university; marketing communication; internet; websites evaluation

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 14:48.
    6. FIALA, Roman, Jana BORŮVKOVÁ a Marie SLABÁ. Modeling Company Output as a Function of Its Major Inputs. Online. In Čulík, M. FINANCIAL MANAGEMENT OF FIRMS AND FINANCIAL INSTITUTIONS: 9TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE PROCEEDINGS. 1. vyd. Ostrava: VSB-TECH UNIV OSTRAVA, 2013, s. 156-161. ISBN 978-80-248-3172-5.
      Název česky: Modelování výstupů společnosti jako funkce jejích hlavních vstupů
      RIV/75081431:_____/13:00000464 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Fiala, Roman (203 Česká republika, garant) -- Borůvková, Jana (203 Česká republika) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: intangible assets; tangible fixed assets; staff costs; return on assets; return on equity; return on sales; multiple regression; Cobb-Douglas production function

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 15. 4. 2015 10:17.
    7. SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁ. Nový přístup k strategii marketingové komunikace s využitím metodiky stakeholder circle. AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd. České Budějovice: VŠERS, 2013, Neuveden, č. 2, s. 58-65. ISSN 1214-4967.
      Název anglicky: New Approach to Marketing Communication Strategy with Utilization of Stakeholder Circle Methodology
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing communication; Stakeholder Circle Methodology;marketing communication strategy

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 6. 11. 2014 11:34.
    8. MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Petra BEDNÁŘOVÁ, Lukáš KUČERA, Vendula SIMOTOVÁ a Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
      Název anglicky: Trade Business in the 21st Century
      RIV/75081431:_____/13:00000341 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Bednářová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kučera, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Simotová, Vendula (203 Česká republika, domácí) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: trade business; retail; wholesale; international trade; consumer behaviour
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 4. 2014 14:17.
    9. VÁCHAL, Jan, Marek VOCHOZKA, Hana DOLEŽALOVÁ, Zita DRÁBKOVÁ, Ivana FALTOVÁ LEITMANOVÁ, Jan HRON, Lenka HRUŠKOVÁ, Petr KALLISTA, Martina KÖNIGOVÁ, Růžena KRNINSKÁ, Tomáš MACÁK, Ludmila OPEKAROVÁ, Marie OUBRECHTOVÁ, Ladislav ROLÍNEK, Jan SEDLÁK, Marie SLABÁ, Vojtěch STEHEL, Jarmila STRAKOVÁ, Dagmar ŠKODOVÁ PARMOVÁ, Petra PÁRTLOVÁ, Ivana TICHÁ, Drahoš VANĚČEK, Jaroslav VRCHOTA a Robert ZEMAN. Podnikové řízení. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 688 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4642-5.
      Název anglicky: Enterprise management
      RIV/75081431:_____/13:00000347 Učebnice. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Váchal, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vochozka, Marek (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Hana (203 Česká republika) -- Drábková, Zita (203 Česká republika) -- Faltová Leitmanová, Ivana (203 Česká republika) -- Hron, Jan (203 Česká republika) -- Hrušková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Kallista, Petr (203 Česká republika) -- Königová, Martina (203 Česká republika) -- Krninská, Růžena (203 Česká republika) -- Macák, Tomáš (203 Česká republika) -- Opekarová, Ludmila (203 Česká republika, domácí) -- Oubrechtová, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Rolínek, Ladislav (203 Česká republika) -- Sedlák, Jan (203 Česká republika) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Stehel, Vojtěch (203 Česká republika, domácí) -- Straková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Škodová Parmová, Dagmar (203 Česká republika) -- Pártlová, Petra (203 Česká republika) -- Tichá, Ivana (203 Česká republika) -- Vaněček, Drahoš (203 Česká republika) -- Vrchota, Jaroslav (203 Česká republika) -- Zeman, Robert (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: enterprise as a system; managerial functions in enterprise practice; strategic management; management of business processes; Performance Tuning in enterprise practice; financial management

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 4. 4. 2014 10:51.
    10. SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013, s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7454-248-0.
      Název česky: Teoretické aspekty marketingu vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 7. 2013 10:14.
    11. SLABÁ, Marie. Vyhodnocení předvýzkumu klíčových skupin stakeholderů vysokých škol. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějoivcích, 2013, Neuveden, č. 1, s. 140-157. ISSN 1802-503X.
      Název anglicky: Evaluation of Pre-Research of Key Stakeholder Groups of Universities
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder analysis; Stakeholder Circle Methodology; university; marketing communication

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 24. 10. 2013 14:06.

    2012

    1. SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at public universities. In Modern and current trends in the public sector research. 2012. ISBN 978-80-210-5715-9.
      Název česky: Analýza stakeholderů veřejných vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: stakeholder, public university; analysis of stakeholders, basic groups of stakeholders of public universities
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:15.
    2. SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at Public Universities. In 16th International Conference on Modern and Current Trends in the Public Sector Research. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 269-277. ISBN 978-80-210-5822-4.
      Název česky: Analýza stakeholderů na veřejných vysokých školách
      RIV/75081431:_____/12:00000398 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; public university; analysis of stakeholders; basic groups of stakeholders of public universities

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:31.
    3. SLABÁ, Marie a Pavel ROUSEK. Development of tourism and marketing in tourism in the Czech republic. In Drive your knowledge be a scientist : 8th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : sborník příspěvků. 1.vyd. Zlín: Tomas Bata University in Zlín : Faculty of Management and Economics, 2012, s. nestránkováno, 8 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
      Název česky: Vývoj turismu a marketing v oblasti turismu v České republice
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Tourism; capacity; occupancy; foreign currency expenses and incomes; marketing; marketing communication; internet; social networks; mobile technologies

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 11. 2. 2013 09:41.
    4. TIŠLEROVÁ, Kamila. Information Interaction in Terms of e-Commerce. In agle, T. (ed.) Proceedings of the 6th European Conference on Information Management and Evaluation. 2012, s. 307-12. ISBN 978-1-908272-65-2.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:26.
    5. SLABÁ, Marie a Kamila ZELINKOVÁ. Kommunikationsmix der Hochschuleinrichtungen. In Katedrový sborník 1/2012 – Odborný seminář katedry ekonomiky a managementu. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, s. 117-128. ISBN 978-80-7468-049-6.
      Název česky: Komunikační mix vysokoškolských institucí
      Název anglicky: Communication mix in higher education institutions
      Ekonomie. němčina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing; marketing communication; university; marketing communication mix

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 18. 11. 2014 07:55.
    6. ŠOLC, Ladislav. Lobbirovanije i korrupcija. In Stroitel‘stvo i nedvižimost‘: ekspertiza i ocenka : materialy 9-j meždunarodnoj konferencii. Praha - Moskva: EC Akademstrojnauka, 2012, s. 325-329. ISBN 978-5-9903774-1-7.
      Název česky: Lobování a korupce
      Název anglicky: Lobbying and corruption
      Ekonomie. ruština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: lobby; corruption; group interests; the public; the media; state economy

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 25. 1. 2013 10:21.
    7. SLABÁ, Marie. Marketing : Studijní opora pro kombinované studium : Bakalářské studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, 145 s. ISBN 978-80-7468-013-7.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:20.
    8. SLABÁ, Marie. Marketing as a tool of escalation of competitiveness of universities. In Šiška Vladislav. Konkurence : sborník příspěvků. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 143-151. ISBN 978-80-87035-53-5.
      Název česky: Marketing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing; marketing mix; communication mix; university

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:28.
    9. SLABÁ, Marie a Gabriela ŠVEJDOVÁ. Marketing management II : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, 132 s. ISBN 978-80-87278-74-1.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:51.
    10. SLABÁ, Marie. Marketing models. In Hojdarová Marie, Hanáček Miroslav. Konference – Matematika v ekonomické praxi : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 191-198. ISBN 978-80-87035-62-7.
      Název česky: Marketingové modely
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing; marketing models; marketing mix Introduction

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:29.
    11. STUCHLÝ, Jaroslav. Marketingový výzkum : studijní opora pro kombinované studium : bakalářské studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická, 2012, 97 s. ISBN 978-80-7468-022-9.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 31. 1. 2013 14:14.
    12. STUCHLÝ, Jaroslav. Marketingový výzkum : studijní opora pro kombinované studium : bakalářské studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, 97 s. ISBN 978-80-7468-022-9.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Bc. Kamila Skubýová, učo 10569. Změněno: 11. 2. 2015 13:04.
    13. SLABÁ, Marie. Nové trendy v cestovním ruchu a marketing cestovního ruchu. In Jaromír Rux; Jiří Šup. Aktuální problémy cestovního ruchu : Nové trendy a technologie v cestovním ruchu : sborník z mezinárodní konference. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 229-234. ISBN 978-80-87035-56-6.
      Název anglicky: New trends in tourism and marketing of tourism
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Tourism; marketing; event marketing; Internet; Ecotourism; Dark Tourism; Couch surfing; Volunteer Tourism; ResponsibleTravel

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 5. 11. 2012 11:47.
    14. SLABÁ, Marie. Websites as an effective tool of marketing communication of universities. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o., 2012, s. 233-242. ISBN 978-80-87314-29-6.
      Název česky: Webové stránky jako efektivní nástroj marketingové komunikace
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing communication; universities; websites; internet

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:32.
    15. TIŠLEROVÁ, Kamila. What are the advantages of Internet shopping as perceived by customers? ACC Journal. 2012, roč. 18 (2), s. 188–195. ISSN 1803-9782.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:10.
    16. TIŠLEROVÁ, Kamila. Who Are the Customers Sharing Knowledge in Terms of Internet Shopping? In Cegarra, J. G. (ed.) Proceedings of the 13th European Conference on Knowledge Management. Spain, Academic Publishing: Universidad Politécnica de Cartagena, 2012, s. 1186-91. ISBN 978-1-908272-63-8.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:27.
    17. ŠOLC, Ladislav. Zabota o ključevych klijentach v sfere prodaž i marketinga. In Teoretičeskije i prikladnyje issledovanija social’no-ekonomičeskich sistem v uslovijach integracii Rossii v mirovuju ekonomiku : sbornik naučnych statej. Tjumen’: Tjumenskij gosudarstvennyj universitet, 2012, s. 311-315. ISBN 978-5-903725-58-8.
      Název česky: Péče o klíčové zákazníky v prodeji a marketingu
      Název anglicky: Care of key customers in retail and marketing area
      Ekonomie. ruština. Rusko.
      Klíčová slova anglicky: key account manager; purchasing power; competition; differentiation; marketing; logistics; quality; statistic; retail; care; key customer; bookkeeping; goods

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 13. 11. 2012 11:18.

    2011

    1. SLABÁ, Marie a Vendula SIMOTOVÁ. Analýza stakeholderů malých a středních podniků. Logos polytechnikos. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2011, roč. 2, č. 4, s. 65-75. ISSN 1804-3682.
      Název anglicky: Analysis of stakeholders of small and medium enterprises
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; small and medium enterprises; basic stakeholder groups; analysis of stakeholders

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:19.
    2. TIŠLEROVÁ, Kamila a Marta ŽAMBOCHOVÁ. Classification of individuals: willingness to start their own business based on franchise system. In Proceedings of APLIMAT conference. Technical University, Bratislava, 2011. ISBN 978-80-89313-52-5.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:30.
    3. TIŠLEROVÁ, Kamila. Customers´ profitability: methodological approaches. In Kocourek, A. (ed.) Proceedings of the 10th International Conference Liberec Economic Forum 2011. Liberec, 2011, s. 497-506. ISBN 978-80-7372-755-0.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:31.
    4. SLABÁ, Marie. Internet: Effective tool of marketing communication of universities. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011, 12 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
      Název česky: Internet: Efektivní nástroj marketingové komunikace vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing communication; electronic communication; Internet; university

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:33.
    5. SLABÁ, Marie. Marketing management I : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 156 s. ISBN 978-80-87278-84-0.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:21.
    6. TIŠLEROVÁ, Kamila a Marta ŽAMBOCHOVÁ. Marketing segmentation of students willing to study abroad based on cluster analysis. World Academy of Science, Engineering and Technology. 2011, roč. 7 (77), s. 795-799. ISSN 2010-376X.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:12.
    7. ŠVEJDOVÁ, Gabriela. Marketingová komunikace a bezpečnost internetového platebního systému. In Manažérstvo bezpečnosti : zborník vedeckých prác. Košice: Vysoká škola bezpečnostného manažérstva v Košiciach, 2011, s. 240-245. ISBN 978-80-89282-43-2.
      Název anglicky: Marketing Communication and Safety of Internet Playment System
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: advertising campaign; effectiveness; electronic wallet; financial literacy; sklik; outsourcing; safety and security of personal data

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:53.
    8. TIŠLEROVÁ, Kamila. Measurement of customer knowledge value. In Proceedings of the 12th European Conference on Knowledge Management. 2011, s. 982-987. ISBN 978-1-908272-10-2.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:33.
    9. VLK, Jiří. Použití prvků marketingového mixu (placement a promotion) ve stavebnictví podle typu podnikání. Část první - skupina výrobců stavebních hmot. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, roč. 4, č. 1, s. 245-255. ISSN 1802-503X.
      Název anglicky: Using of marketing mix elements (placement and promotion) in the construction industry by type of business. Part 1 - Group of manufacturers of building materials
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: manufacturer of constructions materials; marketing mix; distribution channels (placement); target groups; communications channel (promotion); the incentive to purchase; the customer relationship management (CRM)

      Změnila: Mgr. Michaela Votavová, učo 6769. Změněno: 21. 12. 2011 12:02.
    10. SIMOTOVÁ, Vendula a Gabriela ŠVEJDOVÁ. Projekt I MANAGEMENT : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 61 s. ISBN 978-80-87278-89-5.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:53.
    11. ŠVEJDOVÁ, Gabriela. Projekt II Marketing : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 31 s. ISBN 978-80-87278-83-3.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:53.
    12. SLABÁ, Marie. Stakeholder management a analýza stakeholderů jako efektivní nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků a organizací. 2011.
      Název anglicky: Stakeholder management and analysis of stakeholders as an effective tool of improvement of competitiveness of firms and organisations
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 22. 11. 2011 14:49.

    2010

    1. ŠVEJDA, Gabriel a Gabriela ŠVEJDOVÁ. E-learning and IT Instruments in the Traditional Forms of Educatio in the Context of Czech Universities. In Vysoká škola jako facilitátor rozvoje společnosti a regionu. Kunovice: Evropský polytechnický institut, s.r.o., 2010, s. 321-326. ISBN 978-80-7314-202-5.
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: e-learning; IT; education; multimedia; LMS Moodle

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:50.
    2. SLABÁ, Marie. Marketing educational institutions - history and current situation in the present chaotic market environment. In Infusing Research and Knowledge in South-East Europe. Thessaloniki: South-East European Research Centre, 2010, s. 296-313. ISBN 978-960-9416-03-0.
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Řecko.
      Klíčová slova anglicky: Marketing; marketing communication; educational institution; internet; turbulence

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:34.
    3. SLABÁ, Marie. Stakeholder Circle Methodology. In Míková Irena. Sborník příspěvků z vědecké konference doktorandů, studentů magisterského studia a mladých vědeckých pracovníků pořádané na Fakultě managementu VŠE. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Oeconomica, 2010, s. 84-92. ISBN 978-80-245-1750-6.
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis; Stakeholder Circle; marketing communication

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:35.

    2009

    1. TIŠLEROVÁ, Kamila. Marketing innovation – success and failure. In Proceedings of the 4th European Conference on Technology Management. University of the West Scotland, Glasgow, 2009. ISBN 1-903978-41-6.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:34.
Zobrazeno: 22. 12. 2024 10:35