Filtrování publikací

    2011

    1. VLK, Jiří. Marketing ve stavebnictví : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 132 s. ISBN 978-80-87278-88-8.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 31. 1. 2012 15:09.

    2010

    1. ŠVEJDOVÁ, Gabriela. Efektivita marketingové komunikace internetového platebního systému. In Zborník príspevkov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vzťahy 2010 - Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Bratislava: Vydavatel’stvo Ekonóm, 2010, s. 873-879. ISBN 978-80-225-3172-6.
      Název anglicky: Marketing Communication’s Effectiveness of Internet Payment System
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: advertising campaign; effectiveness; electronic wallet; financial literacy; sklik; outsourcing; safetyt and security of personal data

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:50.
Zobrazeno: 27. 12. 2024 22:24