-
MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. REKLAMA KOLEM NÁS POHLEDEM PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 2, s. 91-103. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: ADVERTISING AROUND US FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: advertising; advertising as a source of information; advertising saturation; irritation of the placement of advertising messages; full-time university and higher vocational school students; Czech Republic
Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 17. 4. 2018 11:53.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/43281/cs -
SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ a Roman ŠVEC. Usage of Urgency Variable in Marketing Communication of Colleges. Online. In Khalid S. Soliman. Innovation Management and Education Excellence through Vision 2020, Proceedings of the 31st International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2018, s. 4804-4810. ISBN 978-0-9998551-0-2.
Název česky: Využití veličiny urgence v marketingové komunikaci vysokých škol
angličtina. Spojené státy.
Klíčová slova anglicky: Urgency; college; Stakeholder Circle Methodology; marketing communication
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 28. 5. 2019 10:18.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/48221/cs -
SLABÁ, Marie. Komparace postoje firem A JEJICH ZÁKAZNÍKŮ K CSR AKTIVITÁM. Mladá veda (Young Science). Prešov, Slovensko: Vydavateľstvo UNIVERSUM, 2017, roč. 5, č. 1, s. 105-112. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: comparison of attitude of companies and their customers to CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
Řízení, správa a administrativa. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility (CSR); CSR dimensions; customers
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 07:58.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/37081/cs -
MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. KONTROVERZNÍ TÉMATA V REKLAMĚ Z POHLEDU PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 12-23. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: CONTROVERSIAL TOPICS IN ADVERTISING FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITIY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: advertising; controversial topics in advertising; full-time university and higher vocational school students; Czech Republic
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 07:40.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/42043/cs -
MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. SPOLEČENSKÁ ROLE REKLAMY OČIMA PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 72-85. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: SOCIAL ROLE OF ADVERTISING FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITIY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: advertising; social role of advertising; full time university and higher vocational school students; Czech Republic
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 14:33.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/42082/cs -
ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮSLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ. ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 113-121. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: BRANDS AS A KEY PART OF MARKETING COMMUNICATION AND THEIR DEVELOPEMENT IN THE CONTEXT OF INTERNATIONAL RANKINGS
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: brand; promotion; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 12:54.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/42081/cs -
SLABÁ, Marie. Identification of Stakeholder Profile for Developing Targeted Communication. Online. In Khalid S. Soliman. Innovation Management and Education Excellence through Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth, Proceedings of The 27th International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Milan, Italy: Internationa Business Information Management Association (IBIMA), 2016, s. 3301-3311. ISBN 978-0-9860419-6-9.
Název česky: Identifikace profilu zainteresovaných stran pro rozvoj cílené komunikace
RIV/75081431:_____/16:00001385 Stať ve sborníku. angličtina. Itálie.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: stakeholder; Stakeholder Circle Methodology; Stakeholder Profile; marketing communication; urgency; power
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 15. 1. 2019 09:41.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/46921/cs -
SLABÁ, Marie. Perception of Chinese brands in the Czech Republic. In North China University Of Technology. Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe. China: Neuveden, 2016, s. 21-29. ISBN 978-7-5103-1428-5.
Název česky: Vnímání čínských značek v České republice
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Čína.
Klíčová slova anglicky: brand; brand perception; Chinese brands
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 16. 3. 2017 10:28.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/36441/cs -
SLABÁ, Marie. STAKEHOLDER POWER-INTEREST MATRIX AND STAKEHOLDER-RESPONSIBILITY MATRIX IN CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY. Online. In Tomáš Löster, Tomáš Pavelka. The 8th International Days of Statistics and Economis. Neuveden: Melandrium, 2016, s. 1366-1374. ISBN 978-80-87990-02-5.
Název česky: Matice stakeholder power-interest a stakeholder-responsibility ve společenské odpovědnosti firem
RIV/75081431:_____/16:00000826 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: corporate social responsibility; stakeholder; stakeholder-responsibility matrix; stakeholder power-interest matrix
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 27. 10. 2016 10:35.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/34461/cs -
SLABÁ, Marie. Advertising in Chinese Markets. Online. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 26th International Business Information Management Association Conference. 1. vyd. Norristown: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015, s. 941-951. ISBN 978-0-9860419-5-2.
Název česky: Reklama na čínských trzích
RIV/75081431:_____/15:00001226 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: advertising; media; marketing communication; Chinese markets
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 4. 4. 2018 10:41.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/43601/cs -
SLABÁ, Marie a Hudečková QI. Analysis of development of the most valuable brands in the world and the most valuable brands in China. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, roč. 8, č. 1, s. 49-59. ISSN 1805-9112.
Název česky: Analýza vývoje nejhodnotnějších značek světa a nejhodnotnějších značek v Číně
RIV/75081431:_____/15:00000491 Článek v odborném periodiku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) -- Qi, Hudečková (156 Čína)
Klíčová slova anglicky: brand; brand value; Brandz
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 2. 7. 2015 08:32.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/28244/cs -
SLABÁ, Marie. Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie. In Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová Brno, 2014, s. 195-203. ISBN 978-80-87300-56-5.
Název anglicky: Analysis of websites of selected hotel in české budějovice – Case study
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Marketing; marketing communication; websites; hotel; internet; social network
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 23. 6. 2014 08:14.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/24241/cs -
SLABÁ, Marie. Application Possibilities of the Stakeholder Circle Methodology in the Marketing Communication of Universities. In Dagmar Špalková, Lenka Matějová. Current Trends in Public Sector Research : proceedings of the 18th international conference. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 327-334. ISBN 978-80-210-6611-3.
Název česky: Možnosti aplikace Stakeholder Circle Methodology v marketingové komunikaci vysokých škol
RIV/75081431:_____/14:00000944 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Urgency; Stakeholder Circle Methodology; university; stakeholder; prioritization
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 20. 2. 2017 14:36.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/36041/cs -
VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv. Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014, 289 s. ISBN 978-80-247-4843-6.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 6. 10. 2014 12:03.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/25001/cs -
SLABÁ, Marie, Peter ŠTARCHOŇ a Ivan JÁČ. IDENTIFICATION AND PRIORITIZATION OF KEY STAKEHOLDER GROUPS IN MARKETING COMMUNICATION OF COLLEGES. E+M Ekonomie a Management. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2014, roč. 2014, č. 4, s. 101-110. ISSN 1212-3609.
Název česky: Identifikace a prioritizace klíčových skupin stakeholderů v marketingové komunikaci vysokých škol
RIV/75081431:_____/14:00000654 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Štarchoň, Peter (703 Slovensko) -- Jáč, Ivan (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder circle methodology; stakeholder index; stakeholder identification; stakeholder prioritization
Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 26. 5. 2016 13:29.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/32321/cs -
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 26. 11. 2014 09:06.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/25005/cs -
ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Stanislav MARTINÁT, Jaroslav KNOTEK, Tomáš KUČERA, Zuzana BALOUNOVÁ, White BARAVALLE a Josef RAJCHARD. A model for the identification of areas favourable for the development of tourism: A case study of the Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions (Czech Republic). Moravian Geographical Reports. Brno: Academy of Sciences of the Czech Republic, 2013, roč.21, č.1, s. 25-40. ISSN 1210-8812.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:35.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/25447/cs -
SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, s. 251-262. ISBN 978-80-87035-73-3.
Název česky: Hodnocení webových stran vybraných vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: university; marketing communication; internet; websites evaluation
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 14:48.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21425/cs -
SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁ. Nový přístup k strategii marketingové komunikace s využitím metodiky stakeholder circle. AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd. České Budějovice: VŠERS, 2013, Neuveden, č. 2, s. 58-65. ISSN 1214-4967.
Název anglicky: New Approach to Marketing Communication Strategy with Utilization of Stakeholder Circle Methodology
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing communication; Stakeholder Circle Methodology;marketing communication strategy
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 6. 11. 2014 11:34.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/25281/cs -
MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Petra BEDNÁŘOVÁ, Lukáš KUČERA, Vendula SIMOTOVÁ a Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
Název anglicky: Trade Business in the 21st Century
RIV/75081431:_____/13:00000341 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Bednářová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kučera, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Simotová, Vendula (203 Česká republika, domácí) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: trade business; retail; wholesale; international trade; consumer behaviour
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 4. 2014 14:17.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21538/cs -
SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013, s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7454-248-0.
Název česky: Teoretické aspekty marketingu vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 7. 2013 10:14.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21484/cs -
SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at public universities. In Modern and current trends in the public sector research. 2012. ISBN 978-80-210-5715-9.
Název česky: Analýza stakeholderů veřejných vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: stakeholder, public university; analysis of stakeholders, basic groups of stakeholders of public universities
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:15.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/18224/cs -
SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at Public Universities. In 16th International Conference on Modern and Current Trends in the Public Sector Research. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 269-277. ISBN 978-80-210-5822-4.
Název česky: Analýza stakeholderů na veřejných vysokých školách
RIV/75081431:_____/12:00000398 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Stakeholder; public university; analysis of stakeholders; basic groups of stakeholders of public universities
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:31.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/24542/cs -
SLABÁ, Marie a Pavel ROUSEK. Development of tourism and marketing in tourism in the Czech republic. In Drive your knowledge be a scientist : 8th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : sborník příspěvků. 1.vyd. Zlín: Tomas Bata University in Zlín : Faculty of Management and Economics, 2012, s. nestránkováno, 8 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
Název česky: Vývoj turismu a marketing v oblasti turismu v České republice
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Tourism; capacity; occupancy; foreign currency expenses and incomes; marketing; marketing communication; internet; social networks; mobile technologies
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 11. 2. 2013 09:41.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/20363/cs -
SLABÁ, Marie a Kamila ZELINKOVÁ. Kommunikationsmix der Hochschuleinrichtungen. In Katedrový sborník 1/2012 – Odborný seminář katedry ekonomiky a managementu. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, s. 117-128. ISBN 978-80-7468-049-6.
Název česky: Komunikační mix vysokoškolských institucí
Název anglicky: Communication mix in higher education institutions
Ekonomie. němčina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; marketing communication; university; marketing communication mix
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 18. 11. 2014 07:55.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/19866/cs -
SLABÁ, Marie. Marketing : Studijní opora pro kombinované studium : Bakalářské studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, 145 s. ISBN 978-80-7468-013-7.
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:20.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/19064/cs -
SLABÁ, Marie. Marketing as a tool of escalation of competitiveness of universities. In Šiška Vladislav. Konkurence : sborník příspěvků. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 143-151. ISBN 978-80-87035-53-5.
Název česky: Marketing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; marketing mix; communication mix; university
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:28.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/19642/cs -
SLABÁ, Marie. Websites as an effective tool of marketing communication of universities. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o., 2012, s. 233-242. ISBN 978-80-87314-29-6.
Název česky: Webové stránky jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Marketing communication; universities; websites; internet
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:32.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/20801/cs -
SLABÁ, Marie. Internet: Effective tool of marketing communication of universities. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011, 12 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
Název česky: Internet: Efektivní nástroj marketingové komunikace vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing communication; electronic communication; Internet; university
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:33.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/16901/cs -
ŠVEJDOVÁ, Gabriela. Marketingová komunikace a bezpečnost internetového platebního systému. In Manažérstvo bezpečnosti : zborník vedeckých prác. Košice: Vysoká škola bezpečnostného manažérstva v Košiciach, 2011, s. 240-245. ISBN 978-80-89282-43-2.
Název anglicky: Marketing Communication and Safety of Internet Playment System
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: advertising campaign; effectiveness; electronic wallet; financial literacy; sklik; outsourcing; safety and security of personal data
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:53.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/15681/cs -
ŠVEJDOVÁ, Gabriela. Efektivita marketingové komunikace internetového platebního systému. In Zborník príspevkov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vzťahy 2010 - Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Bratislava: Vydavatel’stvo Ekonóm, 2010, s. 873-879. ISBN 978-80-225-3172-6.
Název anglicky: Marketing Communication’s Effectiveness of Internet Payment System
Řízení, správa a administrativa. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: advertising campaign; effectiveness; electronic wallet; financial literacy; sklik; outsourcing; safetyt and security of personal data
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:50.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/15581/cs -
SLABÁ, Marie. Marketing educational institutions - history and current situation in the present chaotic market environment. In Infusing Research and Knowledge in South-East Europe. Thessaloniki: South-East European Research Centre, 2010, s. 296-313. ISBN 978-960-9416-03-0.
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Řecko.
Klíčová slova anglicky: Marketing; marketing communication; educational institution; internet; turbulence
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:34.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/13161/cs -
SLABÁ, Marie. Stakeholder Circle Methodology. In Míková Irena. Sborník příspěvků z vědecké konference doktorandů, studentů magisterského studia a mladých vědeckých pracovníků pořádané na Fakultě managementu VŠE. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Oeconomica, 2010, s. 84-92. ISBN 978-80-245-1750-6.
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis; Stakeholder Circle; marketing communication
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:35.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/13861/cs
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
Zobrazeno: 22. 12. 2024 18:56