-
PÍCHA, Kamil, Josef NAVRÁTIL a Roman ŠVEC. Preference to Local Food vs. Preference to “National” and Regional Food. Journal of Food Products Marketing. Ohio: Taylor & Francis, 2018, roč. 24, č. 2, s. 125-145. ISSN 1045-4446.
Název česky: Preference místních potravin v porovnání s upřednostňováním potravin národních a regionálních
RIV/75081431:_____/18:00001283 Článek v odborném periodiku. angličtina. Spojené státy.
Pícha, Kamil (garant) -- Navrátil, Josef (203 Česká republika) -- Švec, Roman (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Consumer’s attitude; consumer’s perception; food origin; local food
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 30. 8. 2018 08:55.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/44701/cs -
SLABÁ, Marie. Marketing models. In Hojdarová Marie, Hanáček Miroslav. Konference – Matematika v ekonomické praxi : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 191-198. ISBN 978-80-87035-62-7.
Název česky: Marketingové modely
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; marketing models; marketing mix Introduction
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:29.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/20621/cs
2018
2012
Zobrazeno: 25. 12. 2024 02:38