-
SLABÁ, Marie a Pavel ROUSEK. Development of tourism and marketing in tourism in the Czech republic. In Drive your knowledge be a scientist : 8th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : sborník příspěvků. 1.vyd. Zlín: Tomas Bata University in Zlín : Faculty of Management and Economics, 2012, s. nestránkováno, 8 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
Název česky: Vývoj turismu a marketing v oblasti turismu v České republice
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Tourism; capacity; occupancy; foreign currency expenses and incomes; marketing; marketing communication; internet; social networks; mobile technologies
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 11. 2. 2013 09:41.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/20363/cs -
SLABÁ, Marie a Kamila ZELINKOVÁ. Kommunikationsmix der Hochschuleinrichtungen. In Katedrový sborník 1/2012 – Odborný seminář katedry ekonomiky a managementu. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, s. 117-128. ISBN 978-80-7468-049-6.
Název česky: Komunikační mix vysokoškolských institucí
Název anglicky: Communication mix in higher education institutions
Ekonomie. němčina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; marketing communication; university; marketing communication mix
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 18. 11. 2014 07:55.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/19866/cs
2012
Zobrazeno: 14. 12. 2024 07:01