2009
Vzdělání - statek soukromý nebo veřejný
OPEKAROVÁ, Ludmila, Petr MULAČ a Jiří TUČEKZákladní údaje
Originální název
Vzdělání - statek soukromý nebo veřejný
Název anglicky
Education - public goods or private goods
Autoři
OPEKAROVÁ, Ludmila (203 Česká republika, garant), Petr MULAČ (203 Česká republika) a Jiří TUČEK (203 Česká republika)
Vydání
Littera Scripta, České Budějovice, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2009, 1802-503X
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/09:00000182
Klíčová slova anglicky
tertiary education - public goods - private goods - object criteria evaluation
Štítky
Změněno: 19. 4. 2010 08:46, Mgr. Lenka Bejlková
V originále
Model terciárního vzdělávání hledá konsensus z hlediska optimálního fungování tohoto sektoru, zejména nastavením objektivních kritérií hodnocení, efektivnějším rozložení veřejných zdrojů nebo dosažením vyšší kvality respektující tržní prostředí. Komplexnějšího pohledu lze dosáhnout analýzou prostředí veřejného a soukromého sektoru.
Anglicky
The type of tertiary education have found consensus with the view of the optimal function this segment, especially adjusting objective criteria evaluation, more effective distribution of public sources or induction of higher quality which is respecting market world. From the total view , we may get with analysis public world or private segment.