MACHOVÁ, Veronika, Veronika ŠANDEROVÁ a Dominika MRKVIČKOVÁ. Decision-making factors in consumer behaviour on the market with decorative cosmetics. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové, Česká republika: Akademické sdružení MAGNANIMITAS, roč. 11, č. 2, s. 177-181. ISSN 2464-6733. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Decision-making factors in consumer behaviour on the market with decorative cosmetics
Autoři MACHOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí), Veronika ŠANDEROVÁ (203 Česká republika, domácí) a Dominika MRKVIČKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, Hradec Králové, Česká republika, Akademické sdružení MAGNANIMITAS, 2021, 2464-6733.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/21:00002348
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
UT WoS 000753176300031
Klíčová slova anglicky consumer behavior; marketing; brainstorming; Word of Mouth; influencering
Štítky RIV22, RLZ_PEK, WOS
Změnil Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 22. 6. 2022 07:56.
Anotace
The authors aim is to examine the main decision-making factors of consumers when choosing and buying decorative cosmetics.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 18:38