2009
Analýza konkurence jakou součást marketingové situační analýzy
MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČZákladní údaje
Originální název
Analýza konkurence jakou součást marketingové situační analýzy
Název anglicky
Competition analysis as a part of marketing situation analysis
Autoři
MULAČOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant) a Petr MULAČ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Jihlava, Konkurence - teoretické a praktické aspekty, od s. 205 - 211, 8 s. 2009
Nakladatel
VŠPJ
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-87035-23-8
Klíčová slova česky
Mapa konkurenčních skupin; analýza konkurenčních sil; profil konkurence
Klíčová slova anglicky
Competitive groups mapping; analysis of competitive forces; competitors scanning
Změněno: 28. 2. 2011 10:24, Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
V originále
Cílem příspěvku je seznámení s teoretickými faktory konkurenčního prostředí, které ovlivňují proces strategického rozhodování. Každy podnik musí sledovat a analyzovat konkurenci v odvětví a vyhodnocovat změny svého podnikatelského prsotředí. Objasněna je metoda map konkurenčních skupin a analýzy konkurenčních sil s využitím modelu šesti sil podle Grovea.
Anglicky
To discuss theoretical factors that influence the level of competition within marketing strategic decision making is the mail objective of this contributor paper. Each compeny has to monitor and analyse its particular competitive environment and assess the change occuring in the competitive environment. Methods of competitive maps and method six competitive forces of Grove are explained.