J 2021

Perception of car brands with an emphasis on expected benefits and features as prerequisites for customer satisfaction

JANOŠKOVÁ, Katarína, Pavol KRÁL, Gheorghe POPESCU, Zuzana ROWLAND, Katarína KRAMÁROVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Perception of car brands with an emphasis on expected benefits and features as prerequisites for customer satisfaction

Autoři

JANOŠKOVÁ, Katarína (garant), Pavol KRÁL, Gheorghe POPESCU, Zuzana ROWLAND (203 Česká republika, domácí) a Katarína KRAMÁROVÁ

Vydání

Management and Marketing, Bukurešť, Rumunsko, Editura Economica, 2021, 1842-0206

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Rumunsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/75081431:_____/21:00002216

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova anglicky

brand; customer perception; brand perception; marketing research; Slovakia; Chi-Square test

Štítky

Změněno: 14. 12. 2021 11:32, Mgr. Nikola Petříková

Anotace

V originále

The authors aim si to analyze of the perception of ten favourite car brands by Slovak consumers with an emphasis on the quality, prestige, image and expected benefits and features.

Přiložené soubory

Perception_of_car_brands_with_an_emphasis_on_expected_benefits_and_features_as_prerequisites_for_customer_satisfaction.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru