ŽILINSKÁ, Michaela, Jaromír VRBKA a Eva KALINOVÁ. Does the implementation of loyalty programmes lead to gaining a loyal customer? Ad Alta - Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové, Česká republika: Magnanimitas, 2021, roč. 11, č. 1, s. 392-396. ISSN 1804-7890.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Does the implementation of loyalty programmes lead to gaining a loyal customer?
Autoři ŽILINSKÁ, Michaela (203 Česká republika, domácí), Jaromír VRBKA (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva KALINOVÁ.
Vydání Ad Alta - Journal of Interdisciplinary Research, Hradec Králové, Česká republika, Magnanimitas, 2021, 1804-7890.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/21:00002133
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
UT WoS 000674964900064
Klíčová slova anglicky customers; retail chains; benefits; loyalty; loyalty programme; loyalty cards
Štítky FIP_1, RIV21, WOS
Změnil Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 31. 8. 2021 08:16.
Anotace
Authors aim is to evaluate the benefits of loyalty cards for sales support at three selected companies in the Czech market, especially Kaufland, Globus and Tesco, and to determine whether the implementation of the loyalty programme leads to gaining a loyal customer.
VytisknoutZobrazeno: 6. 6. 2024 17:45