2019
			
	    
	
	
    Use of simulation by modelling of conveyor belt contact forces
MIKUŠOVÁ, Nikoleta; Ondrej STOPKA; Mária STOPKOVÁ a Erika OPETTOVÁZákladní údaje
Originální název
Use of simulation by modelling of conveyor belt contact forces
	Název česky
Využití simulace k modelování kontaktních sil dopravního pásu
	Autoři
MIKUŠOVÁ, Nikoleta (703 Slovensko, garant); Ondrej STOPKA (703 Slovensko, domácí); Mária STOPKOVÁ (703 Slovensko, domácí) a Erika OPETTOVÁ
			Vydání
 Open Engineering, Warsaw, Poland, DE GRUYTER, 2019, 2391-5439
			Další údaje
Jazyk
angličtina
		Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
		Obor
50703 Transport planning and social aspects of transport
		Stát vydavatele
Polsko
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Odkazy
Kód RIV
RIV/75081431:_____/19:00002038
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			UT WoS
000505162800001
		Klíčová slova česky
simulace; pásový dopravník; model
		Klíčová slova anglicky
simulation; conveyor belt; model
		
				
				Změněno: 13. 5. 2021 10:27, Mgr. Nikola Petříková
				
		V originále
Intelligent conveyors include a large number of sensors and also signalling devices. So-called digital twin presents an advantage that creates a virtual image of a real conveyor. Simulation of the conveyor by simulation language can be an example of a tool of a conveyor virtual image. Simulation allows to test the proposed changes and in the case of functionality, to use the changes in the real operation of pipe conveyor. The paper presents the description of the simulated regression model of conveyor and realized simulation experiments within the regression model of pipe conveyor.
				Česky
Inteligentní dopravníky zahrnují velké množství senzorů a také signalizačních zařízení. Tzv. digitální dvojče představuje výhodu, která vytváří virtuální obraz skutečného dopravníku. Příkladem nástroje virtuálního obrazu dopravníku může být simulace dopravníku pomocí simulačního jazyka. Simulace umožňuje otestovat navrhované změny a v případě funkčnosti použít změny ve skutečném provozu potrubního dopravníku. Příspěvek představuje popis simulovaného regresního modelu dopravníku a realizované simulační experimenty v rámci regresního modelu potrubního dopravníku.