KRAUS, Michal a Petra MACHOVÁ. Assessment of indoor air quality in university classrooms. Online. In K. Prušková, M. Vochozka, I. Juhásová Šenitková, H. Fariborz, J. Váchal, F. Kulhánek, P. Juhás, J. Mareček, J. Oláh, M. Flimel, J. Melcher and S. Šilarová. MATEC Web of Conferences, 279 (2019): 10th International Scientific Conference Building Defects (Building Defects 2018). 279. vyd. Francie: EDP Sciences, 2019, s. nestránkováno, 7 s. ISSN 2261-236X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Assessment of indoor air quality in university classrooms
Název česky Hodnocení kvality vnitřního prostředí ve třídách univerzity
Autoři KRAUS, Michal (203 Česká republika, garant, domácí) a Petra MACHOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 279. vyd. Francie, MATEC Web of Conferences, 279 (2019): 10th International Scientific Conference Building Defects (Building Defects 2018), od s. nestránkováno, 7 s. 2019.
Nakladatel EDP Sciences
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 20100 2.1 Civil engineering
Stát vydavatele Francie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/19:00001851
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISSN 2261-236X
UT WoS 000570802100048
Klíčová slova česky IEQ; kvalita vnitřního prostředí; vnitřní ovzduší; univerzita; interiér
Klíčová slova anglicky IEQ; indoor environmatel quality; indoor air; university; indoor
Štítky BDP, RIV20, WOS
Změnil Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 15. 12. 2020 14:20.
Anotace
This contribution describes the subjective assessment process of indoor environmental conditions in university classrooms. The university campus consisting of several buildings is situated on the outskirts of the town of České Budějovice (South Bohemia, Czech Republic). A high level of indoor environment quality (IEQ) is a key factor to achieve healthy environments in buildings. Suitable indoor air quality is more important in schools and universities (no-industrial civic amenities) than in many other buildings. Indoor air quality in the university environment affects learning processes, concentration, and productivity of students. It also could affect the health of students and teachers in long- term. Students are at greater risk because of the hours spent in educational facilities. The evaluation of the subjective assessment of the quality of the indoor environment at university classrooms is described within the paper.
Anotace česky
Příspěvek popisuje subjektivní hodnocení kvality vnitřního prostředí ve vysokoškolských učebnách. Univerzitní kampus skládající se z několika budov se nachází na okraji města České Budějovice (Jižní Čechy, Česká republika). Vysoká úroveň kvality vnitřního prostředí (IEQ) je klíčovým faktorem pro dosažení zdravého prostředí v budovách. Vhodná kvalita vnitřního ovzduší je důležitější ve školách a univerzitách (neprůmyslová občanská vybavenost) než v mnoha jiných budovách. Kvalita vnitřního ovzduší v prostředí univerzity ovlivňuje procesy učení, koncentraci a produktivitu studentů. Rovněž by to mohlo dlouhodobě ovlivnit zdraví studentů a učitelů. Studenti jsou více ohroženi hodinami strávenými ve vzdělávacích zařízeních. V příspěvku je popsáno hodnocení subjektivního hodnocení kvality vnitřního prostředí ve vysokoškolských učebnách.
VytisknoutZobrazeno: 24. 6. 2024 01:58