B 2020

Metody komplexního hodnocení podniku

VOCHOZKA, Marek, Vojtěch STEHEL, Jaromír VRBKA, Zuzana ROWLAND, Petr ŠULEŘ et. al.

Základní údaje

Originální název

Metody komplexního hodnocení podniku

Název česky

Metody komplexního hodnocení podniku

Název anglicky

Methods of comprehensive evaluation of the company

Vydání

2. aktualizované. Praha, Česká republika, 479 s. Finanční řízení, 2020

Nakladatel

Grada Publishing, a. s.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-271-1701-7

Klíčová slova česky

hodnocení podniku; finanční analýza; bonitní a bankrotní modely; benchmarking; ekonomická přidaná hodnota; umělé neuronové sítě; oceňování podniku

Klíčová slova anglicky

company evaluation; financial analysis; creditworthiness and bankruptcy models; benchmarking; economic value added; artificial neural networks; company valuation

Štítky

Změněno: 8. 12. 2020 16:16, Kateřina Nygrýnová

Anotace

V originále

Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele.

Anglicky

The publication very clearly presents and analyzes the methods of comprehensive evaluation of the company. In the book, readers will find the most commonly used methods, information about their construction and origin. The book deals with the overall corporate environment, summarizes the goals of the company and primarily deals with the main goal of the company - the growth of value for shareholders. It also refers to Management by Objectives. It also deals with financial analysis according to Schmallenbach's company, models of one-factor analysis, risk index models, multidimensional discriminant analysis, conditional probability models and benchmarking models. It will also include models based on the use of artificial neural networks with a teacher and artificial neural networks without a teacher.

Přiložené soubory

Metody_komplexniho_hodnoceni_podniku.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru