J 2019

Customer loyalty in the sharing economy platforms: How digital personal reputation and feedback systems facilitate interaction and trust between strangers

HOLLOWELL, Jane, Zuzana ROWLAND, Tomáš KLIEŠTIK, Jana KLIEŠTIKOVA, Victor DENGOV et. al.

Základní údaje

Originální název

Customer loyalty in the sharing economy platforms: How digital personal reputation and feedback systems facilitate interaction and trust between strangers

Název česky

Loajalita zákazníků v platformách ve sdílené ekonomice: Jak digitální osobní pověst a systémy zpětné vazby usnadňují interakci a důvěru mezi cizinci

Autoři

HOLLOWELL, Jane (826 Velká Británie a Severní Irsko, garant), Zuzana ROWLAND (203 Česká republika, domácí), Tomáš KLIEŠTIK (703 Slovensko), Jana KLIEŠTIKOVA (703 Slovensko) a Victor DENGOV (643 Rusko)

Vydání

Journal of Self-Governance and Management Economics, New York City, USA, Addleton Academic Publishers, 2019, 2329-4175

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/19:00001491

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

loajalita zákazníků; systém zpětné vazby; osobní reputace; sdílená ekonomika

Klíčová slova anglicky

customer loyalty; feedback system; personal reputation; sharing economy

Štítky

Změněno: 22. 4. 2020 14:11, Mgr. Blanka Mikšíková

Anotace

V originále

Authors inspect the relevant literature on customer loyalty in the sharing economy platforms, providing both quantitative evidence on trends and numerous in-depth empirical examples.

Česky

Autoři zkoumají příslušnou literaturu o loajalitě zákazníků v platformách sdílené ekonomiky a poskytují jak kvantitativní důkazy o trendech, tak i četné empirické příklady.

Přiložené soubory

Customer_loyalty_in_the_sharing_economy_platforms....pdf
Požádat o autorskou verzi souboru