J 2018

Will cognitive technology-driven automation lead to economic growth?

HARDINGHAM, Eileen, Jaromír VRBKA, Tomáš KLIEŠTIK a Jana KLIEŠTIKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Will cognitive technology-driven automation lead to economic growth?

Název česky

Bude kognitivní technologicky řízená automatizace vést k ekonomickému růstu?

Autoři

HARDINGHAM, Eileen (840 Spojené státy, garant), Jaromír VRBKA (203 Česká republika, domácí), Tomáš KLIEŠTIK (703 Slovensko) a Jana KLIEŠTIKOVÁ (703 Slovensko)

Vydání

Journal of Self-Governance and Management Economics, New York City, USA, Addleton Academic Publishers, 2018, 2329-4175

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/18:00001402

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

kognitivní technologicky řízená automatizace; ekonomický růst

Klíčová slova anglicky

cognitive technology-driven automation; economic growth

Štítky

FIP_2, RIV18, SCOPUS
Změněno: 20. 2. 2019 11:43, Mgr. Eva Hynešová

Anotace

ORIG CZ

V originále

This research synthesizes existing studies and investigates whether cognitive technology-driven automation leads to economic growth. Using and replicating data authors, performed analyses and made estimates regarding gross expenditure on R&D as of GDP, adoption of specific artificial intelligence use cases (by category), impact of technologies on the IT department, and key concerns associated with AIbased customer service.

Česky

Tento výzkum syntetizuje stávající studie a zkoumá, zda kognitivní technologicky řízená automatizace vede k ekonomickému růstu. Používá a replikuje data autorů, provádí analýzy a provádí odhady hrubých výdajů na výzkum a vývoj s ohledem na HDP, přijetí konkrétních případů využití umělé inteligence (podle kategorie), dopad technologií na oddělení IT a klíčové obavy spojené s zákaznickým servisem založeným na umělé inteligenci.
Zobrazeno: 2. 11. 2024 17:01