STUCHLÝ, Jaroslav a Tsolmon JAMBAL. Quantitative assessment of the overall quality of urban public transport services in Ulaanbaatar. HRM - Meet the demand of today's HR professionals. Ulanbátar: New Indigo publishing, 2018, roč. 49, č. 4, s. 19-29. ISSN 2410-7174.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Quantitative assessment of the overall quality of urban public transport services in Ulaanbaatar
Název česky Kvantitativní hodnocení celkové kvality městské hromadné dopravy v Ulánbátaru
Autoři STUCHLÝ, Jaroslav a Tsolmon JAMBAL.
Vydání HRM - Meet the demand of today's HR professionals, Ulanbátar, New Indigo publishing, 2018, 2410-7174.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Mongolsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky veřejná doprava; městská hromadná doprava; kvalita služeb
Klíčová slova anglicky public transportation; urban public transport; service quality
Štítky RJA_a
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 11. 12. 2018 14:44.
Anotace
This article builds on the already published article "Evaluation of Quality of Public Transport Services in Ulaanbaatar" in Young Science magazine. The aim of the article is to quantify the overall quality of urban public transport in Ulaanbaatar, depending on the qualitative variables. The outputs are based on research conducted in May 2017 focusing on service quality assessment. The properties of these variables and properties of interdependencies, including the dependence on identified identification variables, are analyzed.
Anotace česky
Tento článek navazuje na již publikovaný článek „Hodnocení kvality služeb MHD v Ulánbátaru“ v časopise Mladé vědě. Cílem článku je provést kvantitativní hodnocení celkové kvality městské veřejné dopravy v Ulánbátaru v závislosti na kvalitativních proměnných. Výstupy příspěvku vycházejí z výzkumu provedeného v květnu 2017 se zaměřením na hodnocení kvality služeb. Jsou analyzovány vlastnosti těchto proměnných a vlastnosti vzájemných závislostí včetně závislosti na zjišťovaných identifikačních proměnných.
VytisknoutZobrazeno: 7. 6. 2024 02:20