BOČKOVÁ, Kateřina, Daniela HILČÍKOVÁ a Radka VANÍČKOVÁ. Innovative Processes of Products and Services on the Global Market. Online. In Khalid S. Soliman. Innovation management and education excellence through vision 2020. 1. vyd. Milan, Italy: Internationa Business Information Management Association (IBIMA), 2018, s. 314-328. ISBN 978-0-9998551-0-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Innovative Processes of Products and Services on the Global Market
Název česky Inovatiční procesy produktů a služeb globálního trhu
Autoři BOČKOVÁ, Kateřina, Daniela HILČÍKOVÁ a Radka VANÍČKOVÁ.
Vydání 1. vyd. Milan, Italy, Innovation management and education excellence through vision 2020, od s. 314-328, 15 s. 2018.
Nakladatel Internationa Business Information Management Association (IBIMA)
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Itálie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-0-9998551-0-2
UT WoS 000444067200030
Klíčová slova česky Inovace; inovativní změny; inovativní procesy; přidaná hodnota; obranný a ochranný inovační systém
Klíčová slova anglicky Innovation; innovative changes; innovative processes; added value; defence & security innovation
Štítky PCM, RLZ_a, WOS
Změnil Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 2. 4. 2019 12:41.
Anotace
One of the ways how to achieve a competitive advantage can be an innovative approach. As Beneš (2008) points out, given the ever-changing business environment, the most competitive company is the one that best adapts it or creates its own innovations. Also, for example, Loučanová (2008) stresses that "innovation capacity is currently considered to be the ultimate condition for competitiveness of all types of enterprises". These assertions also demonstrate the relationship between innovation activity and competitiveness expressed by the linear regression between the indicator of competitiveness and innovation performance of countries published in Bártová (2008). The main objective of this contribution is to found out benefits of innovative products and services processes on the global market.
Anotace česky
Cílem tohoto příspěvku je navrhnout kompetenční model, který je užitečný při řízení stavebních projektů. Autorka navrhuje aplikvoat rozvojové a vzdělávací aktivity charakterizované kompetencemi na podporu rozvoje výkonných pozic stavebních projektů ve smyslu přiměřené reakce na potřeby a požadavky domácích a zahraničních trhů v oblasti stavebnictví. Předkládaná opatření cílí ve smyslu podpory efektivity práce jako správce stavebních projektů při optimálním využívání kompetenčních úrovní manažera stavebních projektů za účelem konkurenceschopnosti organizace. Vyhodnocení vzdělávacích aktivit vychází z reálného kurzu veřejně dostupného v on-line databázi vzdělávacích programů společnosti EduCity. Na základě otevřené komunikace, argumentace a spolupráce s manažery stavebních projektů bylo schváleno jednotné hodnocení optimální úrovně rozvoje kompetencí manažerů stavebních projektů
VytisknoutZobrazeno: 29. 5. 2024 12:44