D 2017

Business Aptitude of University Students and Its Analysis

KMECOVÁ, Iveta a Dana SMETANOVÁ

Základní údaje

Originální název

Business Aptitude of University Students and Its Analysis

Název česky

Podnikatelské vlohy vysokoškolských studentů a jejich analýza

Autoři

KMECOVÁ, Iveta (703 Slovensko, garant, domácí) a Dana SMETANOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Madrid, Spain, Proceedings of the 30th International Business Information Management Association Conference, IBIMA 2017 - Vision 2020: Sustainable Economic development, Innovation Management, and Global Growth, od s. 683-690, 8 s. 2017

Nakladatel

International Business Information Management Association (IBIMA)

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Španělsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/17:00001445

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-0-9860419-9-0

Klíčová slova česky

Podnikatelské předpoklady; Cramerův koeficient; Podnikání; x2- test nezávislosti

Klíčová slova anglicky

Business precondition; Cramer coefficient; Entrepreneurship; x2- independence test
Změněno: 14. 10. 2019 09:02, Ing. Anna Palokha

Anotace

V originále

The paper is concerned with the business aptitude issue. It is a follow-up to our paper dealing with the entrepreneurial potential. The paper is aimed to highlight the importance of education towards entrepreneurship at schools and shaping of positive attitudes to entrepreneurship. The goal of the education should be to provide the theoretical and practical rationale to develop the entrepreneurship spirit and entrepreneurial skills. The practical part of the paper examines the data concerning the business preconditions of university students which are evaluated by means of the independence test.

Česky

Příspěvek se zabývá problematikou podnikatelských vloh. Jedná se o pokračování na náš příspěvek o podnikatelském potenciálu. Cílem příspěvku je zdůraznit význam vzdělávání směrem k výchově k podnikavosti na školách a formování pozitivních postojů k podnikání. Cílem vzdělávání by mělo být poskytnout teoretické a praktické základy rozvoje podnikatelského ducha a podnikatelských dovedností. Praktická část příspěvku zkoumá data týkající se podnikatelských předpokladů vysokoškolských studentů, které jsou hodnoceny prostřednictvím testu nezávislosti.

Přiložené soubory

clanek_1-_Business_Aptitude_30_IBIMA.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru