2017
Business Aptitude of University Students and Its Analysis
KMECOVÁ, Iveta a Dana SMETANOVÁZákladní údaje
Originální název
Business Aptitude of University Students and Its Analysis
Název česky
Podnikatelské vlohy vysokoškolských studentů a jejich analýza
Autoři
KMECOVÁ, Iveta (703 Slovensko, garant, domácí) a Dana SMETANOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Madrid, Spain, Proceedings of the 30th International Business Information Management Association Conference, IBIMA 2017 - Vision 2020: Sustainable Economic development, Innovation Management, and Global Growth, od s. 683-690, 8 s. 2017
Nakladatel
International Business Information Management Association (IBIMA)
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Španělsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/17:00001445
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-0-9860419-9-0
Klíčová slova česky
Podnikatelské předpoklady; Cramerův koeficient; Podnikání; x2- test nezávislosti
Klíčová slova anglicky
Business precondition; Cramer coefficient; Entrepreneurship; x2- independence test
Změněno: 14. 10. 2019 09:02, Ing. Anna Palokha
V originále
The paper is concerned with the business aptitude issue. It is a follow-up to our paper dealing with the entrepreneurial potential. The paper is aimed to highlight the importance of education towards entrepreneurship at schools and shaping of positive attitudes to entrepreneurship. The goal of the education should be to provide the theoretical and practical rationale to develop the entrepreneurship spirit and entrepreneurial skills. The practical part of the paper examines the data concerning the business preconditions of university students which are evaluated by means of the independence test.
Česky
Příspěvek se zabývá problematikou podnikatelských vloh. Jedná se o pokračování na náš příspěvek o podnikatelském potenciálu. Cílem příspěvku je zdůraznit význam vzdělávání směrem k výchově k podnikavosti na školách a formování pozitivních postojů k podnikání. Cílem vzdělávání by mělo být poskytnout teoretické a praktické základy rozvoje podnikatelského ducha a podnikatelských dovedností. Praktická část příspěvku zkoumá data týkající se podnikatelských předpokladů vysokoškolských studentů, které jsou hodnoceny prostřednictvím testu nezávislosti.