D 2017

Proposal for Streamlining the Railway Infrastructure Capacity on the Specific Track Section in the Context of Establishing an Integrated Transport System

STOPKA, Ondrej, Mária CHOVANCOVÁ a Rudolf KAMPF

Základní údaje

Originální název

Proposal for Streamlining the Railway Infrastructure Capacity on the Specific Track Section in the Context of Establishing an Integrated Transport System

Název česky

Návrh na zefektivnění kapacity železniční infrastruktury na konkrétní sekci tratě v kontextu vytvoření integrovaného dopravního systému

Autoři

STOPKA, Ondrej (703 Slovensko, garant, domácí), Mária CHOVANCOVÁ (703 Slovensko, domácí) a Rudolf KAMPF (203 Česká republika, domácí)

Vydání

vol. 134. France, MATEC Web of Conferences, od s. 1-8, 8 s. 2017

Nakladatel

EDP Sciences

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

21100 2.11 Other engineering and technologies

Stát vydavatele

Francie

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/17:00001254

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISSN

Klíčová slova česky

Slovensko; Model

Klíčová slova anglicky

SLOVAKIA; MODEL

Štítky

Změněno: 13. 6. 2018 10:38, Mgr. Eva Hynešová

Anotace

V originále

This paper is processed based on assessing the current capacity condition of the specific railway track section which connects two cities. Particularly, it proposes a set of possible measures in order to increase the permeable railway tracks performance (permeability) for the purpose of establishing an integrated transport system. In detail, it examines the capacity solutions by the construction of a double-track liner for smooth crossing and a second track on a single-track railway section.

Česky

Tento článek je zpracován na základě posouzení aktuálního stavu kapacity konkrétní železniční tratě, která spojuje dvě města. Zejména navrhuje soubor možných opatření s cílem zvýšit výkonnost propustných železničních tratí (propustnost) za účelem vytvoření integrovaného dopravního systému. Podrobněji zkoumá kapacitní řešení konstrukcí dvoukolejné vložky pro hladké přejezdy a druhou kolejí na železničním úseku s jednou cestou.

Přiložené soubory

matecconf_logi2017_00055.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru