STOPKA, Ondrej, Mária CHOVANCOVÁ a Rudolf KAMPF. Proposal for Streamlining the Railway Infrastructure Capacity on the Specific Track Section in the Context of Establishing an Integrated Transport System. Online. In Ondrej Stopka. MATEC Web of Conferences. vol. 134. France: EDP Sciences, 2017, s. 1-8. ISSN 2261-236X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Proposal for Streamlining the Railway Infrastructure Capacity on the Specific Track Section in the Context of Establishing an Integrated Transport System
Název česky Návrh na zefektivnění kapacity železniční infrastruktury na konkrétní sekci tratě v kontextu vytvoření integrovaného dopravního systému
Autoři STOPKA, Ondrej (703 Slovensko, garant, domácí), Mária CHOVANCOVÁ (703 Slovensko, domácí) a Rudolf KAMPF (203 Česká republika, domácí).
Vydání vol. 134. France, MATEC Web of Conferences, od s. 1-8, 8 s. 2017.
Nakladatel EDP Sciences
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 21100 2.11 Other engineering and technologies
Stát vydavatele Francie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/75081431:_____/17:00001254
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISSN 2261-236X
Klíčová slova česky Slovensko; Model
Klíčová slova anglicky SLOVAKIA; MODEL
Štítky RIV18, SCOPUS, TZD
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 13. 6. 2018 10:38.
Anotace
This paper is processed based on assessing the current capacity condition of the specific railway track section which connects two cities. Particularly, it proposes a set of possible measures in order to increase the permeable railway tracks performance (permeability) for the purpose of establishing an integrated transport system. In detail, it examines the capacity solutions by the construction of a double-track liner for smooth crossing and a second track on a single-track railway section.
Anotace česky
Tento článek je zpracován na základě posouzení aktuálního stavu kapacity konkrétní železniční tratě, která spojuje dvě města. Zejména navrhuje soubor možných opatření s cílem zvýšit výkonnost propustných železničních tratí (propustnost) za účelem vytvoření integrovaného dopravního systému. Podrobněji zkoumá kapacitní řešení konstrukcí dvoukolejné vložky pro hladké přejezdy a druhou kolejí na železničním úseku s jednou cestou.
VytisknoutZobrazeno: 12. 10. 2024 12:16