2017
Proposal for Streamlining the Railway Infrastructure Capacity on the Specific Track Section in the Context of Establishing an Integrated Transport System
STOPKA, Ondrej, Mária CHOVANCOVÁ a Rudolf KAMPFZákladní údaje
Originální název
Proposal for Streamlining the Railway Infrastructure Capacity on the Specific Track Section in the Context of Establishing an Integrated Transport System
Název česky
Návrh na zefektivnění kapacity železniční infrastruktury na konkrétní sekci tratě v kontextu vytvoření integrovaného dopravního systému
Autoři
STOPKA, Ondrej (703 Slovensko, garant, domácí), Mária CHOVANCOVÁ (703 Slovensko, domácí) a Rudolf KAMPF (203 Česká republika, domácí)
Vydání
vol. 134. France, MATEC Web of Conferences, od s. 1-8, 8 s. 2017
Nakladatel
EDP Sciences
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
21100 2.11 Other engineering and technologies
Stát vydavatele
Francie
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/17:00001254
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISSN
Klíčová slova česky
Slovensko; Model
Klíčová slova anglicky
SLOVAKIA; MODEL
Změněno: 13. 6. 2018 10:38, Mgr. Eva Hynešová
V originále
This paper is processed based on assessing the current capacity condition of the specific railway track section which connects two cities. Particularly, it proposes a set of possible measures in order to increase the permeable railway tracks performance (permeability) for the purpose of establishing an integrated transport system. In detail, it examines the capacity solutions by the construction of a double-track liner for smooth crossing and a second track on a single-track railway section.
Česky
Tento článek je zpracován na základě posouzení aktuálního stavu kapacity konkrétní železniční tratě, která spojuje dvě města. Zejména navrhuje soubor možných opatření s cílem zvýšit výkonnost propustných železničních tratí (propustnost) za účelem vytvoření integrovaného dopravního systému. Podrobněji zkoumá kapacitní řešení konstrukcí dvoukolejné vložky pro hladké přejezdy a druhou kolejí na železničním úseku s jednou cestou.