D 2017

Draft Deployment of Traction Units with Active Tilting System for Regional and Long-distance Transport on Non-modernized Railway Tracks

ĽUPTÁK, Vladimír, Ondrej STOPKA a Karel JEŘÁBEK

Základní údaje

Originální název

Draft Deployment of Traction Units with Active Tilting System for Regional and Long-distance Transport on Non-modernized Railway Tracks

Název česky

Návrh nasazení jednotek s aktivním naklápěním skrín pro regionální a dálkovou dopravu na nemodernizovaných tratích

Autoři

ĽUPTÁK, Vladimír (703 Slovensko, garant, domácí), Ondrej STOPKA (703 Slovensko, domácí) a Karel JEŘÁBEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. France, MATEC Web of Conferences, od s. nestránkováno, 6 s. 2017

Nakladatel

EDP Sciences

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

21100 2.11 Other engineering and technologies

Stát vydavatele

Francie

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/17:00001223

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISSN

Klíčová slova česky

naklápění; nemodernizovaná železniční trať

Klíčová slova anglicky

titling; Non modernized Railway Tracks

Štítky

Změněno: 22. 3. 2018 08:19, Mgr. Blanka Mikšíková

Anotace

V originále

The paper presents the perspectives of suburban traction units with tilting system particularly in regional transport to decrease the travel times and increase the competitiveness of railway transport. It aims to outline the importance of its use in this mode of transport, especially in the case when the condition of infrastructure is unable to provide higher efficiency possibilities for railway enterprises and investments for tracks optimization are not available or insufficient, i.e. enterprises cannot be more efficient in utilization of classic traction units of conventional design. The paper is focused especially on using traction units with tilting systém within a selected regional transport section when analyzing the operational and technical characteristics and comparison of time savings after these units deployment.

Česky

Tento příspěvek je zaměřen na nasazení příměstských trakčních jednotek s naklápěcím systémem, zejména v regionální dopravě, s cílem snížit cestovní čas a zvýšit konkurenceschopnost železniční dopravy. Ukazuje význam jeho využití v takovém provozu, pokud stav infrastruktury není schopen poskytnout železničním podnikům vyšší možnosti a investice pro optimalizaci linek. Příspěvek je dále zaměřen na perspektivu využití příměstských jednotek s výkyvnými skříněmi na vybrané regionální přepravní relaci, kde rozebírá provozní a technickou charakteristiku na dané přepravní relaci, a srovnání úspory času po zavedení jednotek.

Přiložené soubory