POLANECKÝ, Lukáš and Kateřina ZÍSKALOVÁ. Moderní ubytování v České republice podle nejnovějších světových trendů ("MODERN ACCOMMODATION ACCORDING TO WORLD’S TRENDS IN CZECH REPUBLIC "). Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, vol. 6, No 1, p. 88-96. ISSN 1339-3189.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Moderní ubytování v České republice podle nejnovějších světových trendů
Name (in English) "MODERN ACCOMMODATION ACCORDING TO WORLD’S TRENDS IN CZECH REPUBLIC "
Authors POLANECKÝ, Lukáš and Kateřina ZÍSKALOVÁ.
Edition Mladá veda, Prešov, Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. 2018, 1339-3189.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech) unikátní ubytování; moderní ubytování; služby; světové trendy
Keywords in English Unique accomodation; modern accommodation; services; world trends
Tags AMP, ERIH
Changed by Changed by: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Changed: 17/4/2018 11:23.
Abstract
Cílem této studie je zmapovat netradiční formy ubytování v České republice a zjistit, zda mají lidé o těchto místech povědomí. Studie pojednává a zaměřuje se především na unikátní ubytování v České republice a služby, které jsou s tímto ubytováním spojené. Hlavní přidanou hodnotou studie je provedené dotazníkové šetření, které má vypovídací hodnotu o povědomí zúčastněných respondentů o tomto ubytování a komparaci poskytovaného komfortu kalkulovaných pobytů zakoupených prostřednictvím webového portálu „Slevomat“ a mimo tento portál.
Abstract (in English)
The aim of this essay is map the unconventional forms of accommodation in Czech Republic and find out if people know about this places. The aim especially deals with unique accommodation in Czech Republic and services which are connected with the accommodation. The main added value is finished by a questionnaire inquiry which has predicative value about knowledge its respondents about this accommodation and about comparison of provided comfort of calculated visits bought through website portal „Slevomat“ and beside this portal.
PrintDisplayed: 27/9/2024 00:07