J 2017

ZPĚTNÁ VAZBA OD OPAKUJÍCÍCH STUDENTŮ ZÁKLADNÍHO KURZU MATEMATIKY

NÁHLÍK, Tomáš a Dana SMETANOVÁ

Základní údaje

Originální název

ZPĚTNÁ VAZBA OD OPAKUJÍCÍCH STUDENTŮ ZÁKLADNÍHO KURZU MATEMATIKY

Název anglicky

FEEDBACK FROM REPETIVE STUDENT OF THE BASIC MATHEMATICS COURSE

Autoři

NÁHLÍK, Tomáš a Dana SMETANOVÁ

Vydání

Media4u Magazine, Praha, Ing. Jan Chromý, Ph.D. 2017, 1214-9187

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

Hodnocení; zpětná vazba; matematika; test nezávislosti.

Klíčová slova anglicky

Evaluation; feedback; mathematics; test of independence.

Štítky

ERIH, MAT_1, RIV17
Změněno: 17. 4. 2018 12:53, Mgr. Eva Hynešová

Anotace

ORIG EN

V originále

"Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byly pomocí dotazníku zjišťovány hodnotící názory studentů na výuku předmětu Matematika I na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Výsledky jsou srovnány s výzkumem provedeným před třemi lety. Je prokázáno, že pohlaví respondentů nemá vliv na vnímání obtížnosti matematiky."

Anglicky

"The paper describes the results of a questionare research evaluating the students' opinion on the teaching of Mathematics I at the Institute of Technology and Business in České Budějovice. The results are compared with research done three years ago. There is proved that the gender of the respondents does not affect the perception of the difficulty of mathematics."
Zobrazeno: 14. 11. 2024 01:40