J
2017
DOTAZNÍKOVÝ PRŮZKUM –MATEMATIKA 1 OPAKUJÍCÍ STUDENTI –PODNĚTY ANÁVRHY PRO ZLEPŠENÍ VÝUKY
NÁHLÍK, Tomáš
Základní údaje
Originální název
DOTAZNÍKOVÝ PRŮZKUM –MATEMATIKA 1 OPAKUJÍCÍ STUDENTI –PODNĚTY ANÁVRHY PRO ZLEPŠENÍ VÝUKY
Název anglicky
QUESTIONNAIRE SURVEY-MATHEMATICS 1 REPEATING STUDENTS -COMPLAINTS AND SUGGESTIONS FOR IMPROVINGLECTURES
Vydání
Mladá veda, Prešov, Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. 2017, 1339-3189
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
zpětná vazba; výuka; hodnocení; dotazník; průzkum; matematika
Klíčová slova anglicky
feedback; teaching; evaluation; questionnaire; mathematics; survey
V originále
Článek popisuje výsledky dotazníkového průzkumu provedeného mezi opakujícími studenty předmětu Matematika 1 na Vysoké škole Technické a Ekonomické v Českých Budějovicích. Snahou dotazníkového průzkumu bylo získat od studentů návrhy apoznatky díky nimž by bylo možné zlepšit výuku azvýšit úspěšnost absolvování předmětu.
Anglicky
The article describes the results of a questionnaire survey conducted among repeating students of the subject Mathematics 1at the Institute of Technology and Business in České Budějovice. The aim of the questionnaire survey was to obtain from students suggestions and knowledge that would make it possible to improve the lectures and to increase the success of the subject.
Zobrazeno: 19. 10. 2024 23:27