2016
Managing Attitudes of Consumers towards Brands and Quality
LIŽBETINOVÁ, Lenka a Dagmar WEBEROVÁZákladní údaje
Originální název
Managing Attitudes of Consumers towards Brands and Quality
Název česky
Řízení postojů spotŕebitelů vzhledem k značkám a kvalitě
Autoři
LIŽBETINOVÁ, Lenka (703 Slovensko, domácí) a Dagmar WEBEROVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Milan, Italy, Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: Regional Development to Global Economic Growth, od s. 2147-2154, 8 s. 2016
Nakladatel
Internationa Business Information Management Association
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Itálie
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/75081431:_____/16:00000955
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-0-9860419-6-9
Klíčová slova česky
chování spotřebitelů; spotřebitel; značky; vnímání značky; kvalita
Klíčová slova anglicky
consumer behavior; consumer; brand; brand perception; quality
Změněno: 28. 2. 2017 15:18, Hana Dlouhá
V originále
The purpose of this article is to evaluate attitudes and preferences of consumers in the Czech Republic in relation to quality perception of domestic and foreign brands. Results presented are compared to the outcomes of a similar research study carried out in the Slovak Republic. In this article, partial outcomes of primary research focused on attitudes and preferences of Czech consumers in relation to attributes, such as price, quality, product information, and preferences of domestic products, are presented. This primary research was conducted in the Czech Republic in the period of October and November of 2014 and respondents were approached via an electronic questionnaire and personal interviews. This article presents a more detailed with respect to specific structures of consumers in the Czech Republic.
Česky
Účelem tohoto článku je zhodnotit postoje a preference spotřebitelů v České republice ve vztahu ke kvalitě vnímání tuzemských i zahraničních značek. Prezentované výsledky jsou porovnány s výsledky obdobné výzkumné studie prováděné ve Slovenské republice. V tomto článku, dílčí výsledky primárního výzkumu zaměřeného na postoje a preferencí českých spotřebitelů ve vztahu k atributům, jako je cena, kvalita, informace o produktech a preference domácích výrobků, jsou prezentovány. Tento primární výzkum byl proveden v České republice v období října a listopadu 2014 a bylo realizován prostřednictvím elektronického dotazníku a osobních pohovorů. Tento článek představuje detailnější pohled na specifické struktury spotřebitelů v České republice.