SLABÁ, Marie and Ivana ČERTICKÁ. Katedra cestovního ruchu a marketingu (Department of Tourism and Marketing). In M. Vochozka, J. Váchal, F. Stellner. Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích. 1. vydání. Praha: Setoutbooks, 2016, p. 179-190. ISBN 978-80-86277-83-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Katedra cestovního ruchu a marketingu
Name (in English) Department of Tourism and Marketing
Authors SLABÁ, Marie (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Ivana ČERTICKÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition 1. vydání. Praha, Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, p. 179-190, 12 pp. 2016.
Publisher Setoutbooks
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/75081431:_____/16:00000857
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-86277-83-7
Keywords (in Czech) Katedra cestovního ruchu; Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Keywords in English Department of Tourism and Marketing; Institute of Technology and Business in České Budějovice
Tags KEM8, RIV16
Changed by Changed by: Hana Dlouhá, učo 19800. Changed: 20/12/2016 10:04.
Abstract
Kapitola Katedra cestovního ruchu v odborné monografii "Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích" se zabývá vznikem katedry, který se datuje od roku 2014. Popisuje personální obsazení Katedry cestovního ruchu, studijní obory a specializace, které spadají pod katedru.
Abstract (in English)
Chapter Department of Tourism and Marketing in the scientific collective monograph "TEN YEARS OF THE INSTITUTE OF TECHNOLOGY AND BUSINESS IN ČESKÉ BUDĚJOVICE" applies with the establishment of the department in 2014. It covers employees of the Department of Tourism and Marketing, and study specializations of the department.
PrintDisplayed: 26/4/2024 07:39